WebSlave
Trackman
- Liittynyt
- 9.2.2005
- Viestit
- 29660
Kimin pitäisi ajaa kaudella 2035 tehdäkseen ennätyksen vanhimpana kuskina.Paluu ihan vain siksi että tekisi ennätyksen vanhimpana kuskina.
Kimin pitäisi ajaa kaudella 2035 tehdäkseen ennätyksen vanhimpana kuskina.Paluu ihan vain siksi että tekisi ennätyksen vanhimpana kuskina.
Ei jumaliste joku järki nyt käteen. Muutaman vuoden kun vielä nyt roikkuu mukana, mahdollisesti Red Bullin 1+1 vuoden sopimuksella niin eiköhän se ole siinä.Eihän sitä todellakaan tiedä vaikka Kimistä tulisi Rubensiakin vanhempi kisakuski. Onhan Räikkönenkertaalleen jo todistanut että pystyy pitämään sapattivuosia ja palaamaan maailman kärkeen. Kimihän voi vaikka ajaa usean vuoden vielä nascaria ja tehdä uuden paluun. Paluu ihan vain siksi että tekisi ennätyksen vanhimpana kuskina.
Mitä Mun mielestä ei todellakaan ole mitää "roikkumista" jos äijä ajaa niin hyvin kuin viime vuonna ja uskon että sama genre jatkuu.Ei jumaliste joku järki nyt käteen. Muutaman vuoden kun vielä nyt roikkuu mukana,niin eiköhän se ole siinä.
Riippuu miten Boullier saa kultapojastaan koulittua kunnollisen pistetehtailijan. Jollei Lotus saa kalliin Kimin imagolla itselleen rahakasta sponsorisopimusta ja kun jos Romain oppii tavoille, niin eiköhän sieltä Kimin tilalle löydy parempi apupoika.Mitä Mun mielestä ei todellakaan ole mitää "roikkumista" jos äijä ajaa niin hyvin kuin viime vuonna ja uskon että sama genre jatkuu.
Saattoihan se Räikkönen jotain tietääkin Lotuksen potentiaalista 2012 kautta varten kun nimen sopimukseen kirjoitti. Neuvotteluja kuitenkin käytiin muidenkin tallien kanssa.En usko, että Räikkösen ideana oli tehdä paluuta paskalla autolla ja poistua välittömästi. Ideana kenties oli Lotusta pitää ponnahduslautana huipputalleihin. Toki sillä kävi nyt helvetin iso tuuri, että Lotus nousi kärkikahinoihin. Se vaan kun muistelee missä iskussa Lotus oli 2011 lopussa niin ei varmasti Räikkösen mielessä ollut top 3 sijoittuminen pisteissä.
Mistä se sitä oikeasti olisi voinut nähdä? Katsomalla alonsomaisesti auton piirrustuksia ja näkemällä heti, onko siinä potentiaalia vai ei? Eiköhän se ole vain piirtänyt nimen paperiin sillä perusteella, että a) ajohalut ovat olleet kovat b) talli on luvannut järkevän palkkiomallin ja c) tallin touhu on näyttänyt edes jollain tasolla järkevältä. Eipä siinä paljoa kuski pysty sanomaan potentiaalista mitään ennen kuin on autolla ajanut...Saattoihan se Räikkönen jotain tietääkin Lotuksen potentiaalista 2012 kautta varten kun nimen sopimukseen kirjoitti. Neuvotteluja kuitenkin käytiin muidenkin tallien kanssa.
ja d) edustustehtäviä vähemmän kuin aikaisemminMistä se sitä oikeasti olisi voinut nähdä? Katsomalla alonsomaisesti auton piirrustuksia ja näkemällä heti, onko siinä potentiaalia vai ei? Eiköhän se ole vain piirtänyt nimen paperiin sillä perusteella, että a) ajohalut ovat olleet kovat b) talli on luvannut järkevän palkkiomallin ja c) tallin touhu on näyttänyt edes jollain tasolla järkevältä. Eipä siinä paljoa kuski pysty sanomaan potentiaalista mitään ennen kuin on autolla ajanut...
Eiköhän Kimi ole koko sarjasta se, joka todennäköisimmin saisi ison sponssipaketin (jos Lotus sitä mieheltä toivoisi, mitä se ei kyllä tee)Riippuu miten Boullier saa kultapojastaan koulittua kunnollisen pistetehtailijan. Jollei Lotus saa kalliin Kimin imagolla itselleen rahakasta sponsorisopimusta ja kun jos Romain oppii tavoille, niin eiköhän sieltä Kimin tilalle löydy parempi apupoika.
Toisaalta suuria sponsorirahoja vastaan puhuvat heikko ulosanti, huono julkinen esiintyminen (siis sponssitilaisuuksissa) ja pieneltä markkina-alueelta tuleminen.Eiköhän Kimi ole koko sarjasta se, joka todennäköisimmin saisi ison sponssipaketin (jos Lotus sitä mieheltä toivoisi, mitä se ei kyllä tee)
Imago eroaa niin täydellisesti muista kuskeista että ei kyllä jää varikolla huomaamatta -> mainostajat tyytyväisiä
En sanois kyllä että ulosanti olis heikko tai huono, lähinnä mikä Kimissä sen imagon tuo on juurikin se no-bullshit meininki mistä mies tunnetaan. Rehellisyys ja suorasukaisuus on varmaan aika monen tuotemerkin kanssa yhteensopiva.Toisaalta suuria sponsorirahoja vastaan puhuvat heikko ulosanti, huono julkinen esiintyminen (siis sponssitilaisuuksissa) ja pieneltä markkina-alueelta tuleminen.
Niin ja Autosportin foorumeilla suosituin. Sanoisin, että Schumi oli ykkönen vielä viime kaudella kokonaismäärissä, mutta nyttemmin Hamilton, Räikkönen ja Alonso ovat fanipohjiltaan varmaan aika samankokoisia maailmalla.En sanois kyllä että ulosanti olis heikko tai huono, lähinnä mikä Kimissä sen imagon tuo on juurikin se no-bullshit meininki mistä mies tunnetaan. Rehellisyys ja suorasukaisuus on varmaan aika monen tuotemerkin kanssa yhteensopiva.
Pieni markkina-alue joo mutta eipä sillä ole hirveästi merkitystä kyllä kun kansainvälinen fanipohja on sen verran laaja. Vaikka ei mikään kattava otos olekaan niin esimerkiksi f1fanatic.co.uk-sivustolla (varmaan yksi suurimpia formulasivuja) Kimi on kolmanneksi suosituin kuski heti brittien (Button & Hamilton) jälkeen.
Oskari Saari Hesarin haastattelussa tänään. Ei sinällään mitään uutta ja mullistavaa. Näinhän Kimistä aika moni sanoo.]Kerro Kimi Räikkösestä yllättävä seikka, jota suuri yleisö ei tiedä.
"Ehkä se on yllättävää, että kun kamerat eivät ole paikalla eikä Kimiä haastatella, hän on silloin oikein valoisa kaveri. Hauska herrasmies, joka ottaa ihmiset huomioon ympärillään. Se ei aina tule kameran edessä esiin. Massatapaamiset taitavat ärsyttää häntä aika paljon."
Kimpsun ulosanti on paras kaikista F1 sarjan kuljettajista tällähetkellä.En sanois kyllä että ulosanti olis heikko tai huono, lähinnä mikä Kimissä sen imagon tuo on juurikin se no-bullshit meininki mistä mies tunnetaan. Rehellisyys ja suorasukaisuus on varmaan aika monen tuotemerkin kanssa yhteensopiva.
Pieni markkina-alue joo mutta eipä sillä ole hirveästi merkitystä kyllä kun kansainvälinen fanipohja on sen verran laaja. Vaikka ei mikään kattava otos olekaan niin esimerkiksi f1fanatic.co.uk-sivustolla (varmaan yksi suurimpia formulasivuja) Kimi on kolmanneksi suosituin kuski heti brittien (Button & Hamilton) jälkeen.
Lasketaanko Santander isoksi sponsoripaketiksi? PDVSA varmaan ainakin lasketaan? Minusta todennäköisimmät kuskit isojen sponsoripakettien saamiseen ovat ne, jotka ovat sellaisen jo saaneet. Muiden osalta asia on pelkkää spekulointia.Eiköhän Kimi ole koko sarjasta se, joka todennäköisimmin saisi ison sponssipaketin
Niin.Lasketaanko Santander isoksi sponsoripaketiksi? PDVSA varmaan ainakin lasketaan? Minusta todennäköisimmät kuskit isojen sponsoripakettien saamiseen ovat ne, jotka ovat sellaisen jo saaneet. Muiden osalta asia on pelkkää spekulointia.
Toki. En muuta väittänytkään. Itse asiassa jo lainauksessasikin näkyvä konditionaalimuoto viittaa suoraan spekulaatioon.Muiden osalta asia on pelkkää spekulointia.
Lotuksen olisi jo pitänyt Kimin imagolla ja viime kauden suorituksilla saada se megaluokan pääsponsori - mutta kun ei vaan osata niitä mistään kalastella, ja neuvotteluitakaan ei ilmeisesti kauhean hyvin handlata kun Kimille annettiin niin posketon bonuspykälä ja varmana pidetty Honeywellin tulo kariutui.Riippuu miten Boullier saa kultapojastaan koulittua kunnollisen pistetehtailijan. Jollei Lotus saa kalliin Kimin imagolla itselleen rahakasta sponsorisopimusta ja kun jos Romain oppii tavoille, niin eiköhän sieltä Kimin tilalle löydy parempi apupoika.