Se on kyllä totta. Ei yksi pääskynen taida vielä ihan kesää tehdä. Olisiko hänestä västäräkiksi? :doubtful:Rohkenen epäillä että olisiko hänestä Ducatin messiaaksi...
Enemmän odotan siitä Audin teknisestä tuesta tiimille.
Nyt taisi sananlaskut mennä sekaisin.Se on kyllä totta. Ei yksi pääskynen taida vielä ihan kesää tehdä. Olisiko hänestä västäräkiksi? :doubtful:
Huh huh, olipa kyllä karmean näköinen tilanne ja onnea matkassa ettei kenellekään ilmeisesti käynyt pahemmin?Oli kyllä hirmuinen se Moto2 startin 5 kuljettajan kolari.
http://www.youtube.com/watch?v=_jRgC4zL2hQ
Mika kivasti neljäs, Niklas ok 12. Salom taisteli hienosti, ansaittu voitto. Akikin tuuletti
Västäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään. Näinhän sitä luriteltiin kesän tulosta.Nyt taisi sananlaskut mennä sekaisin.
Kalliolta ja Ajolta mukavat aika-ajot. Marquez on ihmepoika.
Ja hopealokin loppu, kun Lorenzo nitisti senVästäräkistä vähäsen, pääskysestä ei päivääkään. Näinhän sitä luriteltiin kesän tulosta.
Yllättävää, että F1:n tapaan täälläkin on rengasongelma - ja kahden valmistajan renkailla. Mitähän ihmeellistä uudessa asfaltissa on?Pitää harkita vielä jaksaako nousta katsomaan kisoja huomenna.
Moto2 ajaa vain puolet kisapituudesta, koska Dunlop ei pysty takaamaan renkaiden kestävyyttä. Edessä siis naurettavat 13 kierrosta. Nyt ei ole Mikalla varaa ottaa rauhallista starttia ja renkaita säästelemällä poimia lopussa.
MotoGP:ssä on pakollinen varikkokäynti pyörän vaihdolla. Sama syy kuin Moto2:ssa. Bridgestone pelkää ettei renkaat kestä.
Toivottavasti tästä ei tule täysi farssi. :alppu:
Ainahan Phillip Island on ollut rankka rata renkaille. Nyt vika on lähinnä siinä, että uuden pinnan myötä rata on paljon nopeampi kuin ennen. Toinen "vika" on tälle kaudelle tehty Moto2- ja MotoGP-luokkien minimipainon nosto. Entistä kovemmat mutkanopeudet ja painavammat pyörät on yhtä kuin liikaa renkaille.Yllättävää, että F1:n tapaan täälläkin on rengasongelma - ja kahden valmistajan renkailla. Mitähän ihmeellistä uudessa asfaltissa on?
Tee niin kuin minä, pysyttele täydessä radiohiljaisuudessa aina Pro:n uusintalähetyksiin asti! Meinasin ensin katsella WSBK:a ihan kaikessa rauhassa, ottaa torkut, käydä sauvaköpöttämässä ja sitten vasta katsella MotoGP:t aiheen vaatimalla arvokkuudella.Pitää harkita vielä jaksaako nousta katsomaan kisoja huomenna.
Moto2 ajaa vain puolet kisapituudesta, koska Dunlop ei pysty takaamaan renkaiden kestävyyttä. Edessä siis naurettavat 13 kierrosta. Nyt ei ole Mikalla varaa ottaa rauhallista starttia ja renkaita säästelemällä poimia lopussa.
MotoGP:ssä on pakollinen varikkokäynti pyörän vaihdolla. Sama syy kuin Moto2:ssa. Bridgestone pelkää ettei renkaat kestä.
Toivottavasti tästä ei tule täysi farssi. :alppu:
Rabat on Mikan pari ensi kaudella.Kukahan se mahtaa ajaa MarcVDS:llä Mikan parina ensi kaudella?