Revolt
Lead Singer
- Liittynyt
- 19.1.2007
- Viestit
- 3395
Kyllä oli.Ei se nyt ihan noin paha kuitenkaan ollut.
Kyllä oli.Ei se nyt ihan noin paha kuitenkaan ollut.
ööh. Kyllähän tuo on niin selkeä tapaus, että vitsi se on sportticominki puolesta. Ei syntyny myötähäpeää, pieni virne tosinSportti.comilla on todella panostettu ja laadittu photoshoppaus oikein vimosen päälle:
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=237367
Ei ole myötähäpeällä rajaa... :wall::nope::eek!::yuck::thumbfh:
Monikohan vielä tuomitsee siirron huonoksi valinnaksi. Kieltämättä Hamilton voi sanoa epäilijöille "in your face suckers!".Hamilton: Olen ylpeä päätöksestäni
Mercedes AMG -kuljettaja Lewis Hamilton uskoo F1-kauden avauskisan tulosten vaientaneen hänen tallinvaihtoaan kritisoineet tahot.
Hamiltonin siirto Mercedekselle kohahdutti syksyllä formulamaailmaa. Monet katsoivat Hamiltonin tehneen pahan virheen lähtiessään McLarenilta, mutta sunnuntaina Melbournessa brittikuski ajoi hienosti kisan viidenneksi kaukana McLaren-autojen edellä.
- On mukava todistaa muiden olleen väärässä. Etenkin kaikki ex-kuljettajat kommentoivat, että tein huonoimman päätöksen koskaan. Talli on tehnyt hyvää työtä. Olen heistä todella ylpeä, kuten olen myös ylpeä tekemästäni päätöksestä, Hamilton sanoi.
No viides sija ei vielä mitään hurraa-huutoja ansaitse. Eiköhän Hamilton olis saman ajanut McLarenillakin.MTV3
Monikohan vielä tuomitsee siirron huonoksi valinnaksi. Kieltämättä Hamilton voi sanoa epäilijöille "in your face suckers!".
MTV3
Monikohan vielä tuomitsee siirron huonoksi valinnaksi. Kieltämättä Hamilton voi sanoa epäilijöille "in your face suckers!".
Ei kannattaisi Lewisin liikaa pullistella yhden kisan jälkeen. Saattaa voimasuhteet vielä muuttua kauden mittaan.No viides sija ei vielä mitään hurraa-huutoja ansaitse. Eiköhän Hamilton olis saman ajanut McLarenillakin.
Varmaan kuitenkin oli aika siirtyä jos McLarenin kuskaaminen alkoi maistua puulta.
MTV3
Monikohan vielä tuomitsee siirron huonoksi valinnaksi. Kieltämättä Hamilton voi sanoa epäilijöille "in your face suckers!".
Lewisillä on kyllä kova tarve selitellä omaa erinomaisuuttaan. Hieman vastenmielinen piirre ihmisessä. Sama kuin tuo että antaessaan hyväntekeväisyyteen, pitää kuuluttaa siitä medioissa ja patsastella kuvissa miten jalokin ihminen hän on.Ei kannattaisi Lewisin liikaa pullistella yhden kisan jälkeen. Saattaa voimasuhteet vielä muuttua kauden mittaan.
Mä kyllä tykkäsin tästä. Siinä on jotain talvisodan henkeä kun kuski vetää ohitustilanteessa renkaat lukossa viimeiseen asti taistellen, kuin että vain päästäisi ohi. Ja vaikken Hämiksestä pidä henkilönä tippaakaan, niin miehen otteet radalla ovat yleensä varsin viihdyttäviä.Tuli tässä mieleen, että Hamilton veteli kisassa taas ainaki yhden hazardi-yrityksen, jossa ois "pelti" kolissu, mikäli Alonso(?) ei olis ottanu rauhallisesti ja odotellu kuinka Hamilton menee ohi renkaat lukossa. Ohitti sitten mutkan jälkeen Hamiltonin. Alonso tuli siis suoralla rinnalle ja ehkäpä jopa ohi, mut jarrutuksessa Lewis veteli pitkälle sisäpuolella.
No siinä on vain se, että Alonso olis saanu kiilata eteen(Hamiltonin keula oli Alonson perän kohdalla?), mut eipä se Hamiltonin rankku olis Alonsoa auttanu molempien keskeyttäessä. Tuossa selvittiin ilman rytinöitä Alonson ansiosta. Luultavasti ymmärsi kenen kanssa oli tekemisissä.Mä kyllä tykkäsin tästä. Siinä on jotain talvisodan henkeä kun kuski vetää ohitustilanteessa renkaat lukossa viimeiseen asti taistellen, kuin että vain päästäisi ohi. Ja vaikken Hämiksestä pidä henkilönä tippaakaan, niin miehen otteet radalla ovat yleensä varsin viihdyttäviä.
Mistä edes alkujaan tulee tämä "saan kiilata eteen, koska minun auton nokka on edellä" -käytäntö? Tällä meiningillä Hamilton aiheutti suuren osan taannoisista rytinöistään Massaa vastaan ja Grosjean hyödynsi samaa "saan kiilata eteen" -korttia aiheuttaessaan Span lähtökolarin viime vuonna.No siinä on vain se, että Alonso olis saanu kiilata eteen(Hamiltonin keula oli Alonson perän kohdalla?), mut eipä se Hamiltonin rankku olis Alonsoa auttanu molempien keskeyttäessä. Tuossa selvittiin ilman rytinöitä Alonson ansiosta. Luultavasti ymmärsi kenen kanssa oli tekemisissä.
Itse tykkään enemmän siitä meiningistä, että pidetään sija niin kauan ku on mahdollista ja ohitetaan, jos on mahdollista. Eikä sillälailla, että toisen osapuolen pitää varoa toisen pleikkariohituksia. "Väistä tai keskeytä". Hamilton oli jo hävinnyt sijansa.
Ei mistään, ei tuossa Alonsolla ollut vielä mitään mahdollisuutta kiilata Hamiltonin ajolinjalle, jos olisi niin Alonso itse olisi rankun saanut. Hamiltonin jarrutus meni aavistuksen pitkäksi minkä ansiosta Alonso pääsi seuraavalla suoralla ohi eli Alonsolta hyvää ajamista eikä Hamiltonin sijan puolustamisessa ollut mitään väärää.Mistä edes alkujaan tulee tämä "saan kiilata eteen, koska minun auton nokka on edellä" -käytäntö? Tällä meiningillä Hamilton aiheutti suuren osan taannoisista rytinöistään Massaa vastaan ja Grosjean hyödynsi samaa "saan kiilata eteen" -korttia aiheuttaessaan Span lähtökolarin viime vuonna.
Ei Hamilton ollut edes rinnalla enään ennen mutkaa. Ei edes oikealla ajolinjalla. Alonso oli ajolinjalla ja edellä. Jos Hamilton ei olisi ollut ohitettavana vaan olisi koittanut ohitusta tuollalailla, niin olis ollut täysin järjetön yritys.Ei ymmärtääkseni Alonso eikä kukaan muukaan saa leikata toisen auton eteen ohituksen ollessa vielä kesken (=toinen auto on vielä osittain rinnalla). Eikä myöskään Hamiltonin olisi tarvinnut suosiolla väistää, jos toinen ei omin avuin pääse ohi. Hyvää kilvanajoa siinä minun mielestäni käytiin.
"oikealla" ajolinjalla oli mielestäni, sillä yritti peittää normaaliin tapaan tuossa tilanteessa. Hamilton oli vaan liian myöhään tilanteessa ja sukelsi. Alonso kokeneena rattisamuraina luki tilannetta kuin avointa shekkivihkoa.Ei Hamilton ollut edes rinnalla enään ennen mutkaa. Ei edes oikealla ajolinjalla. Alonso oli ajolinjalla ja edellä. Jos Hamilton ei olisi ollut ohitettavana vaan olisi koittanut ohitusta tuollalailla, niin olis ollut täysin järjetön yritys.
Mutta ei Alonsokaan voi olettaa että Hamilton lakkaa olemasta siinä vierellä tai jarruttaa aikaisin vain päästääkseen toisen ohi. Eli Hamilton jätti kyllä rinnalle aivan riittävästi tilaa johon Alonso olisi voinut hyvin tunkea(mutta ei toisen ajolinjalle eli sisäreunaan olisi pitänyt jättää Hamiltonin mentävä tila) mutta toisen lukitessa rengasta jarrutuksessa on aivan fiksua antaa tilaa ja olla tunkematta viereen mahdollisen jarrutuksen pitkäksi menon takia. Nythän Hamiltonin linja ei edes mennyt tolkuttoman pitkäksi vaan Alonso olisi mahtunut olemaan rinnallakin mutta lopputuloksen kannalta oli tälläkertaa aivan sama hakea parempi linja ulkoa.Ei Hamilton ollut edes rinnalla enään ennen mutkaa. Ei edes oikealla ajolinjalla. Alonso oli ajolinjalla ja edellä. Jos Hamilton ei olisi ollut ohitettavana vaan olisi koittanut ohitusta tuollalailla, niin olis ollut täysin järjetön yritys.
No ei sukeltanut vaan lukitsi renkaansa. Ulkopuolen renkaan lukitseminen ei ole ihan normaalia vaan radassa lienee töyssy tuossa kohtaa jossa Hamilton joutui jarruttamaan ja josta syystä Hamiltonin jarrutus meni pieleen jota Hamilton korjasi heti renkaan lukittua vetämällä sisään aikaisemmin kuin olisi muuten ollut tarpeen. Mutta siis jarrutus ei edes varsinaisesti mennyt pitkäksi vaan tuo sisälle korjaaminen hidasti mutkan ajoa sen verran että Alonsolla oli helppo työ mennä seuraavalla suoralla ohi."oikealla" ajolinjalla oli mielestäni, sillä yritti peittää normaaliin tapaan tuossa tilanteessa. Hamilton oli vaan liian myöhään tilanteessa ja sukelsi. Alonso kokeneena rattisamuraina luki tilannetta kuin avointa shekkivihkoa.