Luulen että hän tarkoitti, että Kimillä saattaa olla täna vuonna vielä paremmat mahikset voittoon.Ai että Grosjean ajaisi voitosta? Onhan se mahdollista.
Mites se drs-sääntö nyt menikään. Saiko aika-ajoissa käyttää ollenkaan? Harkoissa ois sit käytetty?Toisissa vapaissa harjoituksissa oli molemmilla Romainilla paras suoranopeus 315.8 ja Kimillä 315.6 . Aika-ajoissa oli Romainilla 308.4 ja Kimillä 308.6. Mitäköhän tapahtu?
Kahdella DRS-suoralla, takasuoralla on toinen. Lisäksi ohitellaan ainakin nelosmutkassa. Bahrainissa pääsee ohi melkein missä vain, jos vain on tilaisuus.En usko, että jumii. Hyvinhän tuolla kait DRS-suoralla ohi mennään.
Kimi tossa lukee.Ai että Grosjean ajaisi voitosta? Onhan se mahdollista.
Grossu on 11. ruudussa.Kimi tossa lukee.
Niin? Kyse oli Kimin voitosta.Grossu on 11. ruudussa.
Aika-ajoissa saa käyttää. Luulen että ne halusi vähän enemmän downforcea mutkiin ja sääti takasiiven kulmaa vähän isommaks joka niitä kuitenki nyt haittaa kisassa kun lähtee noin takaa ja likaiselta puolelta. Ei pääse välttämättä helposti ohi. Ei olis kannattanu koskea siihen siipeen.Mites se drs-sääntö nyt menikään. Saiko aika-ajoissa käyttää ollenkaan? Harkoissa ois sit käytetty?
Nyt menee niin hankalaksi, että antaa olla.Niin? Kyse oli Kimin voitosta.
Jotenkin tuntuu että ne yrittää lotuksella aina jotain taikatemppua, jolla voitettaisiin ylivoimaisesti ja sitten se menee joka toinen kerta pieleen ja välillä oikeasti toimiikin. Esim rengastaktiikat on onnistunut pariin otteeseen erinomaisesti, esim viime vuoden bahrain, ja joku toinen kisa,missä jätettiin aikaajon viimenen osi0 ajamatta. Mutta tosi usein jos näyttää harjoitukset hyvältä, niin menee aikaajo ja kisa vaikeasti, ja silloin kun ei olla harkoissa edes kymmenen paarhaan joukossa, niin kisassa noustaan helpon oloisesti kärkikahinoihin.Toisissa vapaissa harjoituksissa oli molemmilla Romainilla paras suoranopeus 315.8 ja Kimillä 315.6 . Aika-ajoissa oli Romainilla 308.4 ja Kimillä 308.6. Mitäköhän tapahtu?
Saa käyttää vapaissa ja aika-ajoissa, mutta viime vuodesta poiketen vain sillä DRS-alueella missä kisassakin. Ainoastaan käyttöaluetta rajattiin siis.Mites se drs-sääntö nyt menikään. Saiko aika-ajoissa käyttää ollenkaan? Harkoissa ois sit käytetty?
Vai voisko olla joku juttu, että isommalla downforcella renkaat kuluisi vähemmän, kisassa, koska siipeähän ei vissiin enää saa säätää? Äh, miksi ne ylipäätään on ajaneet isommalla siivellä harkoissa...Aika-ajoissa saa käyttää. Luulen että ne halusi vähän enemmän downforcea mutkiin ja sääti takasiiven kulmaa vähän isommaks joka niitä kuitenki nyt haittaa kisassa kun lähtee noin takaa ja likaiselta puolelta. Ei pääse välttämättä helposti ohi. Ei olis kannattanu koskea siihen siipeen.
Kun itse teet sen tahalleen.Nyt menee niin hankalaksi, että antaa olla.
Noista nopeuksista vielä, oli hitaammat, mut miten paljon suhteessa muihin?Aika-ajoissa saa käyttää. Luulen että ne halusi vähän enemmän downforcea mutkiin ja sääti takasiiven kulmaa vähän isommaks joka niitä kuitenki nyt haittaa kisassa kun lähtee noin takaa ja likaiselta puolelta. Ei pääse välttämättä helposti ohi. Ei olis kannattanu koskea siihen siipeen.
Red Bulleista noin 3 km/h nopeampi, nopeimmista eli Force Indioista noin 5-6 km/h hitaampi.Noista nopeuksista vielä, oli hitaammat, mut miten paljon suhteessa muihin?
KiittiRed Bulleista noin 3 km/h nopeampi, nopeimmista eli Force Indioista noin 5-6 km/h hitaampi.
http://www.formula1.com/results/season/2013/896/7208/speed_trap.html
Jaa niin kuin Malesiassa? Siellähän Kimin kisa oli varsinaista ohitusjuhlaaMunkaan mielestä tällä kaudella ei o vielä ollut käytännön ongelmia nopeuden kanssa... Eli ohi on päästy silloin kun tarves, toisin kuin viime vuonna.
Noo, neljä ohitusta, joista kaksi Perezistä, ja yhdet Hülkenbergistä ja Ricciardosta. Eli ei varsinaisesti kärkiautoja ohitellut (kun McLaren ei niihin tällä kaudella toistaiseksi kuulu).Jaa niin kuin Malesiassa? Siellähän Kimin kisa oli varsinaista ohitusjuhlaa