henkka_ok
penkkapelle
Niin, vaan vähän yli 400km pätkää..Ei koskaan niin suppeaa reittiä, etteikö Madsille ehtisi käydä jotain.
Niin, vaan vähän yli 400km pätkää..Ei koskaan niin suppeaa reittiä, etteikö Madsille ehtisi käydä jotain.
Ei tuosta valinnasta isompaa haittaa ainakaan ollut, kun saman tasoiset kaverit Mikkelsen ja Neuville ovat selvästi takana. Itse asiassa EK:lla 5 Novikov on pitänyt todella hyvää vauhtia siihen nähden, että on lähtenyt ensimmäisenä.Osoittiko M-Sport taas huikeaa taktikointi- ja ennakointikykyään kun Novikov valitsi ensimmäisen ajopaikan? Kaikilla muilla ei tuntunut olevan vaikeuksia ottaa paikka mahdollisimman takaa...
.
Heh..Ei koskaan niin suppeaa reittiä, etteikö Madsille ehtisi käydä jotain.
Latvalakin löytämässä vauhtijyvää. Vai onko tämä taas sitä vauhtia missä täytellään seuraavaksi ilmoittautumislappua superralliin.
EK6: Latvala tyytymätön säätöihinsäParin oikean pätkän jälkeen auton säädöt tuntuukin taas -kuin taikaiskusta- vähemmän täydellisiltä, ja sotkeminen jatkuu.
Vielä kun Mikko olisi säännöllisesti nopeampi kuin sepastienit eikä vain satunnaisesti lähes yhtä nopea.Mikäs on foorumin tietäjien selitys sille, että hidasta varmisteluvauhtia ajava, olemattoman nopeutensa rippeetkin menettänyt Mikko ajelee 5s maailman menestyneimmästä kuskista ja vielä samalla autolla? Ogieriinkin tuli tällä pätkällä eroo loputtomat vähän yli 0.1s/km..
Niinpä. Vähän sellainen fiilis, että Ogier joko voittaa tai vetää pihalle yrittäessään hirveällä riskillä voittaa. Ero kahden Sebastienin välillä on se, että jos Loeb joskus harvoin sattui jostain syystä menettämään mahdollisuuden voittoon, niin hän yleensä "tyytyi" johonkin toiseen tai kolmanteen sijaan eikä lähtenyt millään riskillä hakemaan voittoa. Ogierista on jäänyt jotenkin sellainen kuva, että hän haluaa aina voittaa ja hän inhoaa varmistelua. Esimerkiksi tämän vuoden Power Stageilla hän ei ole tyytynyt yhtään varmistelemaan, vaan on ylivoimaisessa johdossakin napannut täydet pisteet.Eipä hätäillä tallimääräysten kanssa, Ogier ei menettänyt niin paljoa etteikö huollon jälkeen alkaisi saatanallinen ralli ja takaa-ajo.
Heh, niin olen ehkä vähän hätäinen, ohan tuossa vielä km jäljellä. Voi olla, että Ogier tulos tai ulos.Niinpä. Vähän sellainen fiilis, että Ogier joko voittaa tai vetää pihalle yrittäessään hirveällä riskillä voittaa. Ero kahden Sebastienin välillä on se, että jos Loeb joskus harvoin sattui jostain syystä menettämään mahdollisuuden voittoon, niin hän yleensä "tyytyi" johonkin toiseen tai kolmanteen sijaan eikä lähtenyt millään riskillä hakemaan voittoa. Ogierista on jäänyt jotenkin sellainen kuva, että hän haluaa aina voittaa ja hän inhoaa varmistelua. Esimerkiksi tämän vuoden Power Stageilla hän ei ole tyytynyt yhtään varmistelemaan, vaan on ylivoimaisessa johdossakin napannut täydet pisteet.
Ogierin kommentit pätkän jälkeen: "We went a bit straight over the mud, it was a long slow corner tightening and we went basically straight and had to reverse. My handbrake did not work to save me…"
On muuten fiksuudeltaan sen tason kommentti, että paljon on kai vedetty Suomen kansallisjuomaa rakia tuon ulosputkahtamiseksi.Ei kai vaan tequila ole näytellyt pientä roolia reittiohjelmaa laadittaessa.