Paikkoja vapaana:
McLaren (1, käytännössä Button)
Lotus (2)
Force India (1, mutta di Restakin on halutessaan vapaa lähtemään)
Sauber (1, ja Sirotkiniltakin puuttuu vielä superlisenssi)
Williams (2)
Toro Rosso (1)
Caterham (1)
Marussia (2)
Näistähän voidaan olla montaa mieltä, mutta veikkaan että Lotuksella Romain on melko varmasti jatkamassa Totalin rahoilla. Samoin Williamsilla jatkaa Maldonado ellei sitten saa paikkaa "ylempää" mikä käytännössä tarkoittaisi Lotusta tai McLarenia (joista jälkimmäiseen en mitenkään usko, ajatelkaa Perez-Maldonado parivaljakkoa...).
Lisäksi henkilökohtainen veikkaus on että Button saa vuoden jatkopahvin Mäkille ellei sitten päätä kokonaan lopettaa. Ainakaan mitään järkevää muuta paikkaa en Jensonille näe mikä ei olisi askel alaspäin. Lotus tuskin on hänestä kiinnostunut. JOS Mäkin paikka on oikeasti auki niin vaihtoehdot ovat käytännössä Hulk, DiResta tai Massa. Oikeasti villinä vaihtoehtona Nico. Jos Button päättää lopettaa niin katson että perinteinen talli on oikeasti aika nesteessä.
Lotuksen paikkaan kärkkyy oikeastaan sama kolmikko, joskin uskon vain Hulkin tai Massan mahdollisuuksiin. Eiköhän siellä tajuta että Romain ei ole tarpeeksi kyvykäs olemaan ykköskuski. Tai sitten rahat ovat tyystin loppu ja sinne otetaan maksukuski toisen maksukuskin viereen.
Intian Voima saattaa jatkaa jopa samalla kaksikolla jos DiResta ei karkaa muualle. Tosin jos Sutilista halutaan eroon niin maksukuskeja tilalle löytyy sitten tukuittain. Sauberille tulee Sirotkinin lisäksi joku kokenut maksukuski, tosin on mahdollista että Ferrari sijoittaa hieman ja puskee Bianchin tiimiin mukaan. Williamsin tilanne on todella haastava, mutta uskon ja toivon että Maldonado-Bottas pari jatkaa vielä vuoden. Jos Maldonado rahoineen lähtee niin koko talli on vaarassa kaatua kahden eniten maksavan varaan.
Toro Rossolle nostettaneen joku RB:n kehitysohjelmasta joka on pärjännyt hyvin GP2:sissa, Caterhamilla ei aja Heikki ja Marussialle kuten sanottua menevät eniten maksavat.