Chilton sanoo tuoneensa kaksi sponssia. Lienee aika selvää että nuo sponssit on jollain tapaa kytköksissä Chiltonin isään, mutta ei ne rahat silti isän tililtä ole suoraan lähteneet ja diili sisältää muutakin kuin ajopaikan pojalle.Mun käsityksen mukaan ainakin Chilton ajaa isänsä tukemana ja eikös VDG:llä ole myös rikas perhetausta? Hämärästi muistan lukeneeni, että myös Picillä olisi rikas perhe.
Diili sisältää muutakin kuin ajopaikan, mutta diili on tehty ainoastaan sen ajopaikan takia.Lienee aika selvää että nuo sponssit on jollain tapaa kytköksissä Chiltonin isään, mutta ei ne rahat silti isän tililtä ole suoraan lähteneet ja diili sisältää muutakin kuin ajopaikan pojalle.
Caterhamin osalta täytyy todeta, että lienenkö ainoita Marussiaa symppaavia tällä foorumilla, jotka iloitsivat tänään kovasti Marussian puolesta tuosta Caterhamin lyömisestä? Mielestäni upea juttu ja erittäin nolo homma Caterhamille.Caterhamin osalta on mielenkiintoista katsoa, että ajavatko van der Garde ja Pic seuraavanakin vuonna vai ottaako Heikki toisen kuljettajan paikan. Muussa tapauksessa vaikuttaa siltä, että mahdollisesti vapautuvan paikan voisivat ottaa suurella varauksella Alexander Rossi tai Markus Ericsson.
Ehei! Täällä on kanssa Marussiaa symppaava hahmoke.Caterhamin osalta täytyy todeta, että lienenkö ainoita Marussiaa symppaavia tällä foorumilla, jotka iloitsivat tänään kovasti Marussian puolesta tuosta Caterhamin lyömisestä? Mielestäni upea juttu ja erittäin nolo homma Caterhamille.
Mun mielestä sais molemmat paskatallit mennä konkkaan. Olen itsekin kyllä symppistellyt jonkin verran enemmän Marussiaa, koska jossakin välissä minusta tuntui, että sillä tallilla voisi olla tulevaisuus. Mitään kehitystä ei kuitenkaan näytä tapahtuneen. Viimeiset neljä vuotta on ollut häpeällistä katsoa Caterhamin ja Marussian menoa. Tämä erävoitto Caterhamista on täysin merkityksetön asia, koska noiden kahden taistelu on kuin katsoisi lottoveikkaajien maailmanmestaruuskisoja. Ei siinä ole taidolla eikä tekniikalla mitään tekemistä, kun on täysin tuurista kiinni, että kumpi sijoittuu korkeammalle 40 yrityksestä.Caterhamin osalta täytyy todeta, että lienenkö ainoita Marussiaa symppaavia tällä foorumilla, jotka iloitsivat tänään kovasti Marussian puolesta tuosta Caterhamin lyömisestä? Mielestäni upea juttu ja erittäin nolo homma Caterhamille.
Onhan tuo loistojuttu. Olisivat olleet jo viime kaudella kymmenensiä, mutta aivan hillitön munkki pelasti Caterhamin. Nyt ei nähty samanlaista "hail marya". Ihan hauska juttu, että Marussia oli koko kauden Caterhamin edellä MM-sarjassa, vaikka vauhdillisesti Caterham oli selvästi edellä loppuvuodesta. Mutta sijoitukset lasketaan.Caterhamin osalta täytyy todeta, että lienenkö ainoita Marussiaa symppaavia tällä foorumilla, jotka iloitsivat tänään kovasti Marussian puolesta tuosta Caterhamin lyömisestä? Mielestäni upea juttu ja erittäin nolo homma Caterhamille.
F1-sarjan kannalta olisi parempi, että Marussia ja Caterham nousisivat keskikastiin eivätkä menisi konkurssiin, koska jos Marussia ja Caterham menisivät konkurssiin jäljelle jäisi ainoastaan 9 tallia ja 18 autoa on aivan liian vähän autourheilun kuninkuusluokan lähtöruudukkoon.Mun mielestä sais molemmat paskatallit mennä konkkaan. Olen itsekin kyllä symppistellyt jonkin verran enemmän Marussiaa, koska jossakin välissä minusta tuntui, että sillä tallilla voisi olla tulevaisuus. Mitään kehitystä ei kuitenkaan näytä tapahtuneen. Viimeiset neljä vuotta on ollut häpeällistä katsoa Caterhamin ja Marussian menoa. Tämä erävoitto Caterhamista on täysin merkityksetön asia, koska noiden kahden taistelu on kuin katsoisi lottoveikkaajien maailmanmestaruuskisoja. Ei siinä ole taidolla eikä tekniikalla mitään tekemistä, kun on täysin tuurista kiinni, että kumpi sijoittuu korkeammalle 40 yrityksestä.
Onhan tässä riskinä, että lähitulevaisuudessa formuloille käy kuin wrc-rallille. Jäljelle jäävät vain ylivoimainen Red Bull, rämpivät McLaren, Mersu ja Ferrari sekä sinnikäs Williams (+ Red Bullin kasvattitiimi Torronsuon Sorsa).Käytännössä tilanne on se, että Marussian ja Caterhamin konkurssin myötä tarvittaisiin F1-sarjaan 2-4 uutta tallia ja jos sattuisi käymään vielä niin hassusti, että myös Lotus ja Sauber menisivät konkurssiin tarvittaisiin 4-6 uutta tallia ja nopealla aikataululla olisi hankala saada niin montaa uutta tallia mukaan.