En ymmärrä. Miten voi olla, että Heikiltä odotetaan suurinpiirtein samaa tulosta kuin tallin vakikuskilta?Heikiltä sitä mitä odotettiin.
Tuo n. 0,5s päässä tiimin "ykköskuskista" oli ihan odotettavissa oleva ero.En ymmärrä. Miten voi olla, että Heikiltä odotetaan suurinpiirtein samaa tulosta kuin tallin vakikuskilta?
Selkävaivaiselta vakikuskiltako? Jos et ymmärrä, niin et ymmärrä.En ymmärrä. Miten voi olla, että Heikiltä odotetaan suurinpiirtein samaa tulosta kuin tallin vakikuskilta?
Samaa ihmettelen itsekkin. Jos Vetteli laitettaisi kesken kauden, vaikka nyt Lotuksen rattiin niin tuskin saisi yhtään sen kummempaa tulosta ja muistetaan kuitenkin, että Heksa on ollut viimeksi tositoimissa noin vuosi sitten. Itse pidän Heikin sijoitusta oikeen mainiona. Grosjeanilla on muutenkin kulkenut viime aikoina ihan hyvin.En ymmärrä. Miten voi olla, että Heikiltä odotetaan suurinpiirtein samaa tulosta kuin tallin vakikuskilta?
Juuri näin :thumbup:Ääh, nautitaan nyt Heikin ja Valtterin hyvistä suorituksista. Turha spekulointi siitä ajoiko Heikki Kimin tasolle vai ei on mielestäni turhaa. Lähtökohdat ovat kuitenkin erilaiset kun kyseessä on varsinainen pikakomennus Heikille.
Heikki ajoi myös pitkän akselivälin autolla ja puhui haastattelussa, että kärsi samanlaisista ongelmista mahdollisesti kuin Kimi eli etupyörät oli hankala saada optimaaliseeen toimintaikkunaan. Mielestäni todella hyvä suoritus ja innolla odotan huomista kilpailua. Hamilton kuitenkin aikoinaan käänsi Kovalaisen uran alamäkeen mahdollisesti hänelle paremmin sopivalla autolla, joten on mukava nähdä Heikin otteita nyt kun käsissä on kärkipään auto.
Mielenkiintoiset pari viimeistä GP:tä, nautitaan ja spekuloidaan sitten talven yli :alppu:
Jep, hyvin Heikki ajoi tuohon tilanteeseen! Muistetaan nyt, että vielä eilen oli napitkin hukassa... Suurin yllättäjä oli kuitenkin Bottas. Kummallekin ISO :thumbup:Samaa ihmettelen itsekkin. Jos Vetteli laitettaisi kesken kauden, vaikka nyt Lotuksen rattiin niin tuskin saisi yhtään sen kummempaa tulosta ja muistetaan kuitenkin, että Heksa on ollut viimeksi tositoimissa noin vuosi sitten. Itse pidän Heikin sijoitusta oikeen mainiona. Grosjeanilla on muutenkin kulkenut viime aikoina ihan hyvin.
Onhan tuo mainio sijoitus ja suoritus tuo 8. sija, mutta silti "odotettu". Ainakin itse uskalsin tuollaista suoritusta Heikiltä harjoitusten jälkeen odottaa. Ja jotta väitteeni kuulostaisi vakuuttavammalta, vetomiehetkin(tm) veikkasivat Heikkiä sijoille 7,8,8!Samaa ihmettelen itsekkin. Jos Vetteli laitettaisi kesken kauden, vaikka nyt Lotuksen rattiin niin tuskin saisi yhtään sen kummempaa tulosta ja muistetaan kuitenkin, että Heksa on ollut viimeksi tositoimissa noin vuosi sitten. Itse pidän Heikin sijoitusta oikeen mainiona. Grosjeanilla on muutenkin kulkenut viime aikoina ihan hyvin.
E: JA muistetaan vielä sekin, että Heikillä oli Kimin penkki ja olikohan sillä kerssissä ongelmia?
Tuopa vasta mainip referenssi, seuraavaksi varmaan käytät Mustakarin arvioita perusteena erinomaisuudelle.Ja jotta väitteeni kuulostaisi vakuuttavammalta, vetomiehetkin(tm) veikkasivat Heikkiä sijoille 7,8,8!
Käytin jo! Vetomiehet-käsite sisältää Mustakarin :alppu:Tuopa vasta mainip referenssi, seuraavaksi varmaan käytät Mustakarin arvioita perusteena erinomaisuudelle.
Kansainvälinen autoliitto FIA on antanut Sauberin Esteban Gutierrezille ja Marussian Max Chiltonille rangaistukset estelystä.
Sekä Gutierrez että Chilton osuivat eri kierroksilla Williams-kuski Pastor Maldonadon tielle Yhdysvaltain F1-kilpailun aika-ajoissa lauantaina.
Gutierrezille tuomittiin peräti kymmenen lähtöruudun rangaistus sunnuntain kisaan. Tuomaristo katsoi hänen tehneen vaarallisen liikkeen, kun Maldonado pyrki ohi. Sauber-kuski sijoittui aika-ajoissa kymmenenneksi.
Chilton olisi lähtenyt kisaan muutenkin häntäpäästä, joten hänelle annettiin varikon läpiajorangaistus. Hän hidasti Maldonadon lisäksi Force Indian Adrian Sutilia.
Lisäksi Caterhamin Charles Pic sai automaattisen viiden lähtöruudun rangaistuksen, kun hänen autostaan jouduttiin vaihtamaan vaihdelaatikko lauantain aika-ajoihin.
Hieman vaikuttaa olevan apina selässä. Heikot kisat syövät miestä? Jos saisi ensimmäisen onnistumisen, voisi ketsuppipurkki aueta. Lopulta se lienee aika sama onko lähtöruutu 5 vai 8. Todennäköisesti tulisi takapakkia kisassa enemmän korkeammalta lähtiessä. Kasiruudusta lähtemällä asemien säilytys olisi jo loistotulos eikä tarvii niin pitkää junaa vetää puoli kisaa.Ehkä Bottaksen hermot ei vielä kestäneet, mutta tärkeää kokemusta tästä.