Et laske Canadaa ja eilistä aika-ajoa onnistumiseksi?Hieman vaikuttaa olevan apina selässä. Heikot kisat syövät miestä? Jos saisi ensimmäisen onnistumisen, voisi ketsuppipurkki aueta. Lopulta se lienee aika sama onko lähtöruutu 5 vai 8. Todennäköisesti tulisi takapakkia kisassa enemmän korkeammalta lähtiessä. Kasiruudusta lähtemällä asemien säilytys olisi jo loistotulos eikä tarvii niin pitkää junaa vetää puoli kisaa.
Eipähän ole aika-ajoilla pahemmin merkitystä jos kisassa sitten tippuu.Et laske Canadaa ja eilistä aika-ajoa onnistumiseksi?
Oli meinaan niin huikea suoritus et altapoes! Mahdollinen lämmin keli voi aiheuttaa pienenpientä ongelmaa:thumbdown
On muuten Bottaksen startit ollu samaa luokkaa kuin Webberillä.. Molemmilla tietääkseni ollu kytkimen kanssa samanmoista ongelmaa. No jospa huomenna kaikki menis nappiin :alppu:
– Tiimin datalta selvisi syy, miksi menin sen mutkan leveämmäksi kuin muuten. En yleensä tee tuollaisia virheitä. Nyt tiedän, että tuuli siinä kohtaa tuli eri suunnasta kuin muuten ja vaikeutti siksi ajamista, Bottas selvitti.
Bottas ajoi mutkan 16 pahasti leveäksi, nähtiin lähetyksessä..Tässä selvitystä Bottaksen vikan kierroksen renkaitten lukkiutumiselle. Viileä asfaltin pintahan suosii Williamsia, mikä taasen on ollut Kimin ja nyt Heikin Lotuksen eturenkaille myrkkyä.
http://www.ts.fi/moottoriurheilu/f1/561468/Tuuli+pudotti+Bottaksen+Kovalaisen+taakse
Ei niistä vielä pisteitä irtoa. Onhan se ihan kiva sijoittua aika-ajoissa hyvin, mutta se ei ole se viikonlopun päätavoite.Et laske Canadaa ja eilistä aika-ajoa onnistumiseksi?