Marussia
Well-known member
- Liittynyt
- 7.1.2014
- Viestit
- 754
Sulla tulee olemaan aika tuskaa tämän kauden seuraaminen jos olet noin harhaluuloinen.No onpas Kimillä huonoa tuuria, kun auto on epäluotettava aina hänen testipäivinään. LOL.
Sulla tulee olemaan aika tuskaa tämän kauden seuraaminen jos olet noin harhaluuloinen.No onpas Kimillä huonoa tuuria, kun auto on epäluotettava aina hänen testipäivinään. LOL.
Ovathan vielä pari sekkaa testien parhaasta kiekasta, mutta tässä mielenkiintoinen havainto aamupäivän lopusta:Alkaa sitä vauhtia löytyyn ferrariltakin
Oisko pientä "sandbaggaystä" sit havaittavissa...Autosport Live sanoi:The Ferrari catches the eye with a new best time through the first sector, but Alonso backs off after that and cruises back to the pits.
Williams kuuluupi Mersun mänijöihin.Taitaa olla Lotuksella asiat suhteellisen huonosti, huonommin kuin Red bullilla melkeinpä.
Renault talleista Williams lienee ainoa joka on vähän paremman näköistä menoa saanut aikaan?
Red Bull perskuvaa kun katsoo, niin voi hyvin kuvitella miksi käy pannu kuumana. Tai oheistoiminnot pannun kyljessä.Miksiköhän Ferkku ei ole vieläkään laittanut monkey seattiä, sillä kun saa ohjattua pakokaasuja yläsiiven alapinnalle. Haluavatko balanssin olevan ei kaasusta riippuvainen. Ei kyllä ole Red Bullillakaan...
Autojen periä
Onko se sitten jotenkin yllätys tai uutinen jos Lotus on melkein RedBullia huonompi?Taitaa olla Lotuksella asiat suhteellisen huonosti, huonommin kuin Red bullilla melkeinpä.
Kas, viime kauden tilastot vieläkin sekoittavat ja hyvä niin!Williams kuuluupi Mersun mänijöihin.
Ei toki, mutta kun rämpivät tuolla Marussioiden ja Caterhamien kanssa, joka on Lotuksen viime kaudet huomioon ottaen aika alhaista suoritustasoa.Onko se sitten jotenkin yllätys tai uutinen jos Lotus on melkein RedBullia huonompi?
Taas jäi päivä kesken Lotuksella, jos nyt heikolla englannin kielen taidolla oikein ymmärsin, niin moottorissa kyrvähti ja pikku tulipalo sen seurauksena..Taitaa olla Lotuksella asiat suhteellisen huonosti, huonommin kuin Red bullilla melkeinpä.
Ajoista päätellen täysillä tankeilla matkattu. Paaluajat tuolla lienee kuitenkin tasoa 1.32-1.33. n. 9 sekuntia hitaampaa raskaalla lastilla ja kovilla renkailla.Long run laps from Alonso extracted from spanish live-ticker:
on mediums 1:41 - 1:42 - 1:43 - 1'42" - 1:42 - 1:42 low - 1:42 high - 1:42 - 1:42 high - 1:43:940 - 1:43:8
Alonso pit stop. Now on softs
1:44 - 1'39 "548 - 1'39"026 - 1:39:357 - 1:40:214 - 1:40:6 - 1:39:999 - 1:40:217 - 1:40:394
Alonso pits
Mitäpä jos tänä viikonloppuna ei ees pääse samoille lukemille?Ovathan vielä pari sekkaa testien parhaasta kiekasta
Tuo 2 sekuntia voisi olla aika realistinen ero, 75 hevosvoimaa on 1.5 sekuntia kierroksella, ja viime kaudella jo olivat mersuja 0.5 sekuntia perässä. Kierroksella tulevat ohitetuksi.Ajoista päätellen täysillä tankeilla matkattu. Paaluajat tuolla lienee kuitenkin tasoa 1.32-1.33. n. 9 sekuntia hitaampaa raskaalla lastilla ja kovilla renkailla.
Tai sitten Ferrari oli vaan toivottoman hidas.
Tässä nyt unohdetaan kokonaan, millaisia kisat luultavasti tulee olemaan. Meinaat, että Mersun bensakulutus ja rengaskulutuskin on niin paljon parempaa, että kierroksella ottavat kiinni?. Tuosta 75 hepastakaan ei ole mitän varmaa tietoa. Muutenkin matematiikkasi on aivan liian yksinkertiasta, moottorit eivät ole pelkkiä heppoja.Tuo 2 sekuntia voisi olla aika realistinen ero, 75 hevosvoimaa on 1.5 sekuntia kierroksella, ja viime kaudella jo olivat mersuja 0.5 sekuntia perässä. Kierroksella tulevat ohitetuksi.
Mitäs tähän nyt pitäis vastata... Niin, mitäpä jos? mitä sitten? Ei mitään.Mitäpä jos tänä viikonloppuna ei ees pääse samoille lukemille?
Renaultin leirissä hepat suorastaan juoksee väärään suuntaan.Tuosta 75 hepastakaan ei ole mitän varmaa tietoa.
Kuitenki tankki ollu yhtä täynnä Ferkulla ku muilla, eli ei mihinkään...Ajoista päätellen täysillä tankeilla matkattu. Paaluajat tuolla lienee kuitenkin tasoa 1.32-1.33. n. 9 sekuntia hitaampaa raskaalla lastilla ja kovilla renkailla.
Tai sitten Ferrari oli vaan toivottoman hidas.