FIA:n ukoilla varmaan samat ajatukset, ne ei vaan osaa.Mitä enemmän näitä autoja tulee niin sitä enemmän tässä kasvaa "pinokkio" otsaan. oi miksi oi miksi näin, nää autot on aivan tajuttoman hienoja muuten, mutta keulat prkl%#&%#:wall: vähän sulattelin noita ekoja että ehkä se tästä, mutta ei noi muuttuu vaan hirveemiks mitä enemmän näitä saman kategorian keulia tulee.
Näitten edessä ens kaudella gridgirlit makaa selällään koivet levällään auton edessä
Jotain hauskan ja järkyttävän väliltä.. :doubtful:
Se että nuo nokat on noinkin saman näköisiä ei varmaankaan mene yritysvakoilun piikkiin. Moni talli on vain tullut siihen tulokseen että tuo on paras. Toistaiseksi Ferrarilla on ainoana erilainen nokka, noist mitä on julkaistu. Jotkuthan on ilmeisesti kokeilleet tuota Lotuksen keula ratkaisua myös, mutta jotain ongelmaa siinä oli. Ja jos taas tarkoitat ihan etusiipiä, niin nuo esittely siivet ei taida tuottaa yhtään downforcea, joku voi tuottaa enemmän nostettakin...Voiko tuo olla enään sattumaa vai onko niinsanottua yritysvakoilua,en usko että jos 10 tallia kehittää salaa toisiltaan autojaan niin etusiivet lähes kopioita muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta,luulis että paljonkin isompia eroja on niinkuin Lotus ja Ferrari on näyttänyt olevan,toki niilläkin on varmaan ollut samaa vakoilua mutta päätynyt silti toisinlaisiin ratkaisuihin.
Minusta tuo näyttää enemmän kurkulta (mod. huom. ei se suun ja ruokatorven välistä löytyvä elin, en halua bännejä). Karthikeyan varakuskiksi?Toro Rosson nokan voisi ottaa sponsorikäyttöön maalaamalla sen banaaniksi ja Chiquita-tarra päälle.
Esim. Scarbs ennusti nämä nokkakeulat kauan ennen autojen julkistamista. Ei tässä mistään vakoilusta ole kysymys, suunnittelijat ovat vaan tulleet samaan tulokseen siitä mikä on parasta.Voiko tuo olla enään sattumaa vai onko niinsanottua yritysvakoilua,en usko että jos 10 tallia kehittää salaa toisiltaan autojaan niin etusiivet lähes kopioita muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta,luulis että paljonkin isompia eroja on niinkuin Lotus ja Ferrari on näyttänyt olevan,toki niilläkin on varmaan ollut samaa vakoilua mutta päätynyt silti toisinlaisiin ratkaisuihin.
Joo. Katselin VLC-playerilla jumalattomasti hidastettuna tuota videota ja sain haettua yhden kohdan, jossa näyttäisi tosiaan vahvasti samantyyppiseltä kuin Ferrarin ratkaisu. Sitä Ferrarin porrasta en kyllä siitä löytänyt, mutta on se kyllä sumea kuvakin (liikkeen takia).Tässä kamerat vastaavasti kuin Ferrarissa ja videolla siinä kohtaa missä auto vilahtaa ohi, näyttäs, että on littana kärki ilman ulokkeita. Ainakin se on jyrkkä kuten Ferrarissa.
Ei kai säännöt pakota ylittämään etusiipilinjaa? Vain sen kärjen korkeus kai on määrätty (ja varmaan jokin minimietäisyys etuakselin keskipisteestä). Tai sitten olen ymmärtänyt taas väärin...Mikä salli ferrarin tehdä lyhyen keulan ilman etusiipilinjan ylitystä?
Vaikka oma mielikuvitus pyörisikin navan alapuolella, niin F1-asiapuolelle kaikkea ei tarvitse kirjoittaa. Jos alapäänimityskieltoa lähdetään tällä tavalla kokeilemaan, siitä hyvin nopeasti napsahtaa sanktioita.Näitten edessä ens kaudella gridgirlit makaa selällään koivet levällään auton edessä