No joojoo, tarkoitin ihan yleisestikkin.No justhan tässä on keskusteltu, että Malesian entinen aikataulu oli parempi? :idea:
juu, kuha kuittailin :alppu:No joojoo, tarkoitin ihan yleisestikkin.
Totta, mut taitaa näkyvyys olla suurempi ongelma. Autot voi toisiinsa helpommin törmäillä. Pieni todennäköisyys, mut tätähän tämä on ollut vuosia; riskejä ei turhaan oteta.En ymmärrä tätä turvallisuusperustetta sateella ajamattomuuteen. Vauhtihan on sateella paljon pienempi, joten ulosajot ovat turvallisempia.
Aika-ajossa ajetaan harvemmin aivan toisen perässä, joten tämä vesisuihkuongelma on pienempi kuin kisassa.Totta, mut taitaa näkyvyys olla suurempi ongelma. Autot voi toisiinsa helpommin törmäillä. Pieni todennäköisyys, mut tätähän tämä on ollut vuosia; riskejä ei turhaan oteta.
Häh,onko säännöissä muka tuollainen kohta??Muistetaan, että pitää olla tarpeeksi kuivaa, että päästään ajamaan suoraan välikelinrenkailla. Jos sade alkaa uudestaan Q1:n aikana tai Q1:n ja Q2:n välillä, niin huomiseksi menee.
Charlien sääntökirjassa on.Häh,onko säännöissä muka tuollainen kohta??
Jaahas.Charlien sääntökirjassa on.
Ei kyse ole pelkästään ulosajojen turvallisuudesta. Kun seisovaa vettä on riittävästi, autoilla ei yksinkertaisesti pysty ajamaan rataa läpi. Millään vauhdilla. Näkyvyys on toinen turvallisuustekijä, mutta suurin syy viiveisiin on maavara, ei turvallisuus.En ymmärrä tätä turvallisuusperustetta sateella ajamattomuuteen. Vauhtihan on sateella paljon pienempi, joten ulosajot ovat turvallisempia.
Ei ole, mutta jostain syystä aina odotetaan kelin parantumista niin kauan, kunnes full-wettejä ei enää tarvita.Häh,onko säännöissä muka tuollainen kohta??