Kova halu takaisin peltotöihin. Nesteralli vielä ja sitten lasku.Juhokin teki selvää jälkeä kalustosta.
Tämä sai mut hymyilemään. Jösses se kaveri kyllä oikeasti toi auton kunnossa kuin kunnossa huoltoon. Lekaa ja välillä kiviä käyttäen oiottiin autoja. One of the all time best:ahem:Ei menny ees rikki. McRae olis ajanu ton huoltoon.
Nisula Forest on erikoistunut tosiaan metsäalan koneisiin ja Hänninen on ollut pari vuotta ihan metsässä ja sinne taitaa jäädäkin.Kova halu takaisin peltotöihin. Nesteralli vielä ja sitten lasku.
Katos. Latvalalla alkaa ilmeisesti olla kaikki palapelin palat paikallaan. Ogieria alkaa aika äkkiä kiristää, kun ei pysty vastaamaan ja sitä myöten on niitä virheitäkin mieheltä nähty.
Jo se tässä hauskaa onkin, kun muutama kisa sitten sanoi ajavansa aina kilpailun voitostaKun kuuntelet haastatteluja niin Ogier kertoo että pääasia on voittaa mestaruus."varma" kakkospaikka kisasta ja Power Stagelta maksimipisteet ja mestaruusjuna puksuttaa hyvää vauhtia.
No joo onhan Ogierilla pistetilanne kontrollissa, mutta ei se loppukaudesta jo voittamaan tottuneena halua pelkkiä kakkossijoja ajaa.Kun kuuntelet haastatteluja niin Ogier kertoo että pääasia on voittaa mestaruus."varma" kakkospaikka kisasta ja Power Stagelta maksimipisteet ja mestaruusjuna puksuttaa hyvää vauhtia.
Jo se tässä hauskaa onkin, kun muutama kisa sitten sanoi ajavansa aina kilpailun voitosta
Seuraavalla splitillä Latvala ottanut takaasin tuon aikatappion.Latvalalla lämpöjen kanssa ongelmia. Voi tulla takkiin nyt.
No näin toivotaan. Piristää edes vähän tätä rallin seuraamista jos Ogier ei joka kisaa voittaisi. Eikä ole väliä ketkä siellä kärjessä vääntää onko Suomalainen vai ei! Jos nyt vain jotain kilpailua tuosta tittelistä tulisi.Okei!! Laitetaan sinivalkoiset lasit päähän ja ajatellaan että J-M on ottanut eron kiinni Ogieriin.Psyyke ja säädöt kohdallee niin tulee hyvä kunnes ups i did it again.