Vähän kaksijakoiset fiilikset uudesta autosta, sillä kokonaisuutena auto näyttää paremmalta kuin viime kaudella, mutta ehkä alitajunnassa haaveilin vaikuttavammasta paketista. Väritykseen ja ulkonäköön olen tyytyväinen poislukien hirveä nokkaosa, joka tosin ei sinänsä viimevuotista huonompi ole, mutta ruma silti. Jos tuo keulan lättäosa olisi hieman lyhempi tai eri muotoinen niin voisi näyttää paremmalta, mutta tällaisenaan se näyttää veltolta ulokkeelta. Suorituskyvyllisesti auto vaikuttaa myös kaksijakoiselta. Vaikka perä on tiukempi kuin ennen, se jää silti jälkeen esim. Mclarenista ja vaikuttaa melko varman päälle suunnitellulta. Samoin auton etuosa näyttää jotenkin liian yksinkertaiselta ollakseen hyvä (vaikka voihan se olla hyväkin asia)... tavallaan jonkinlaiselta standardiversiolta.
Allisonin haastattelun perusteella Ferrarilta on lupa odottaa parempaa suorituskykyä, mutta jotenkin pahoin pelkään, että Kimin etupääongelmat jatkuvat, sillä haastattelussa Allison sanoi, että esim. etupään jousituksessa ei havaittu viimevuonna puutteita ja samantyylisellä pullrod jousituksella jatketaan. Myös suurimmat muutokset, joita haastattelussa tuli esiin koskivat kaikki takapäätä. Näistä mainittavia olivat muunmuassa tiukentunut perä, joka parantaa aerodynamiikkaa sekä parannukset tehossa ja voimansiirrossa, joiden pitäisi tehon lisäksi parantaa ajettavuutta. Haastattelussa mainittiin myös tämän vuoden säännöissä oleva 11kg painonlisäys autoihin, joka Allisonin mukaan saa aikaan sen, että kaikki tallit voivat siirtää autojensa painojakaumaa edestä taakse sääntöjen sallimissa puitteissa.
Toivotaan, että Räikkösen etupääongelmat katoaisivat uuden auton myötä, mutta jotenkin ei nyt tunnu siltä :doubtful: Kokonaissuorituskyvyn kannalta uusi auto kuitenkin vaikuttaa lupaavalta, sillä jos moottorista johtuvat ajettavuusongelmat ovat tiessään niin se lupaa jo paljon. Ei se viimekauden auto aeroltaan niin surkea ollut, joten ehkä tällä kertaa voi nopeiden kurvien radoilta odottaa jo tulostakin.