Kyllähän se ihan totta on, että Kimillä on aikamoiset paineet ensi kisan lähdössä. Kolmannen kerran kun putkeen jää viivalle oman sählingin takia, niin se alkaa menemään jo nolon puolelle. En nyt pessimistinä yhtään yllättyisi, jos sitä Kimi ei edes kiinnostanut ottaa uusintalähtöjä. Voin jo silmissäni nähdä, kuinka Iceman aiemman kisan epäonnistuneen lähdön seurauksena silti ajaa ruudukkoon itsensä odottamaan kisan starttia samalla, kun muut kuljettajat ajavat kierroksen kaksi uudestaan varikon läpi ottaen harjoituslähdön.
Ikävä kyllä kuten Revolt tuossa aiemmin sanoi, niin Kimiltä tulee nykyään harvoin joku hieno suoritus, jota sitten seuraa ihme koomailuja niin kuskin kuin tallinkin toimesta. Autokin on pääosin niin helvetin nopea, mutta tulokset eivät ikinä ole sitä mitä tuolla vehkeellä pitäisi olla, jos katsoo vaikkapa Vettelin suorituksia. Eilenkin oli muutamassa kierroksessa nostanut itsensä jo pistesijoille. Itselleni tuli eilen raja vastaan ja totesinkin kaverille, että enää ei jaksa kiinnostaa joku hieno nousu perältä, kerta ollaan kärjestä lähdetty. Palkintopallille jos ei pääse, niin aivan sama. Ei päässyt.
Vettelillä on enemmän voittoja, kuin Kimillä palkintopalleja. Massalla on enemmän palkintopalleja, kuin Kimillä. Kautta on nyt sen 12 kilpailua ajettu ja jos on kerran saanut itsensä rykäistyä palkintopallille verrattuna tallikaverin kahteen voittoon ja kahdeksaan podiumiin, niin ei se syy aina autossakaan ole.
Edelleen pakko kyseenalaistaa Kimin sopeutusmiskyky. Helvetin kova ukko, kun kaikki osuu hyvin hanskaan kuten lauantaina, mutta jos tulee pienikin ongelma niin vaipuu huomattavasti alemmas kuin moni muu ns. tähtikuskeista. Sama juttu aika-ajojen kohdalla. Edelleen hoetaan kuinka ei vain saa lämpöjä renkaisiin sun muuta. Kertoo aika paljon todella pienestä ideaalista toiminta-alueesta, jos vielä monta kautta myöhemminkin ei ole asiaan saanut muutosta. Helvetti ammattilainen, jolle maksetaan 20milj. kaudessa.
Edelleen toivon todella, että Kimi saisi tasaisen kauden alle. Lauantaina tuulettelin ja laitoin kavereille viestiä, että nyt se homma lähtee kulkemaan mutta ei. Tämä ei todellakaan ole mitään trollausta/provosointia vaan pettyneen fanin mielipide.
Ottamalla esiin kuljettajan suosion fanien keskuudessa ei ole mitään väliä siihen mitä radalla tapahtuu. Se ei muuta ajosuorituksia yhtään sen paremmaksi tai huonommaksi.