Tiedän tästä Audi huhusta, mutta kun katsoo rajoituksia ja paskaa mitä F1:ten ympärillä tällä hetkellä pyörii, niin en usko Audin haluavan lähteä mukaan. On ollut myös puhetta, että Red Bull alkaisi tekemään omat moottorit, mutta se on Dieterin rahahanoista kiinni.
En nää että tässä olisi mitään järkeä, tällä polulla täytyisi olla muutakin perusteita kuin vain että perustetaan oma moottoritehdas F1:siin vain F1:sten takia. Esim. moottoritoimittaja muille kilpaluokille, toiseksi toiminnan täytyisi olla "kannattavaa" ja asiakaskunnan riittävän suuri.
Toki voihan Dieter ostaa jonkun nykyisen pikkupajan ja satsata siihen 200 milj€ mutta kaikki puheet (kakkostallin myymisestä, RB:n F1 luopumisesta) puoltavat sitä seikkaa että Dieter etsii exittiä ja maksajaa kalliille harrastukselleen.
Toinen pointti on se että kun VAG havittelee maailman suurimman autonvalmistajan titteliä, miten he voivat olla moottoriurheilun kuninkuuslajista pois tässä asemassa? Merkkejä, brändejä ja sektoreita on vaikka jakaa joka F1-tallille jos niin halutaan.