ProjectMaster
Well-known member
- Liittynyt
- 17.12.2013
- Viestit
- 1649
Siinä ei enää Ruotsin lahjan 20 milliä paina missään.Kyllä Sauberin sopparit varmasti menee uusiksi, jos Maldonadon tukijoilta 50 M dollaria lyödään tiskiin. :alppu:
Siinä ei enää Ruotsin lahjan 20 milliä paina missään.Kyllä Sauberin sopparit varmasti menee uusiksi, jos Maldonadon tukijoilta 50 M dollaria lyödään tiskiin. :alppu:
Onneksi Sauber on siitä hieno talli, ettei heidän tarvitse tyytyä kahteen kisakuskiinSiinä ei enää Ruotsin lahjan 20 milliä paina missään.
Lotuksella kaoottinen tilanne, sittenkin ulos Monzasta?
Lontoossa Lotuksen velkojat ovat panemassa vireille uusia haasteita. Se voi merkitä, että ulosottoviranomaisia saapuu Monzaan estämään Lotuksen kisaamisen.
http://www.sportti.com/uutinen.asp?CAT=1-1&ID=295058
Puhdasta paskaa tuo otsikko taas kerran. Uutisessahan sanotaan, että Lotus sai keskiviikkona lisää rahaa, joten he voivat maksella taas seuraavan tukun laskuja.Sauberia ei varmaan haittaisi, vaikka tulisi kolmannet autot. Tai neljännet. Tai viidennet...:tongue:
Mutta melkoisen sopan saanut Lotus aikaan. En olisi arvannut, että Manor porskuttaa pidempään kuin Lotari.
Pelkäävät Red Bullin menevän ohi Mercedeksen moottoreilla ja haluavat Red Bullille varmuudella "huonomman" moottorin kuin itsellä (asiakastalli ei saa aina uusinta kehitysversiota käyttöönsä)?Ferrari ei innostu pitkään velloneesta huhusta, jonka mukaan Red Bull -talli siirtyy F1-moottoritilauksissaan Mercedeksen asiakkaaksi.
Mercedes on ollut uusien moottorisääntöjen aikakaudella, eli kahden vuoden ajan, voimayksiköissä muita edellä. Kun Red Bullille moottoreita toimittavan Renault'n aikomukset ostaa Lotus-tallin enemmistöomistus ovat vahvistuneet, Red Bullin siirtyminen eri moottoritoimittajalle on yhä todennäköisempää.
Italialainen Gazzetta dello Sport -lehti kertoo, että Ferrari haluaa toimittaa moottorit Red Bullille.
Mercedes-tallin urheilujohtaja Toto Wolff on empinyt julkisesti sitä, että Red Bull saisi käyttöönsä Mercedeksen moottorit. Näin ollen Ferrarin pääjohtaja Sergio Marchionne on heittänyt lusikkansa soppaan. Gazzettan mukaan Marchionne on käynyt asiasta keskusteluita Red Bullin neuvontantajan Helmut Markon kanssa jo kesäkuussa Kanadan gp:n yhteydessä.
Aivan varmasti ei tule toistumaan.Belgian GP -viikonloppuna monia ihmetytti kuljettajien hyvin leveät ajolinjat. Ratojen reunaviivat ylitettiin paikoittain todella rajusti, mutta rangaistuksia ei kuljettajille jaettu.
Monzassa kansainvälinen autoliitto FIA aikoo kuitenkin puuttua oikaisuihin välittömästi. FIA on lähettänyt jokaiselle tallille kirjeen, jossa se ilmoittaa kantansa oikaisuihin.
– Jokaisen kuljettajan, jonka epäillään saavan etua radan ensimmäisen ja toisen shikaanin jälkimmäisessä osassa rataviivat ylittävällä ajolla, joutuvat välittömästi tutkinnan alaisiksi, FIA kertoo motorsport.com.
Kaksi ensimmäistä shikaania ovat tuottaneet vaikeuksia tuomaristolle aiempina vuosina. Huolimatta korkeista kanttikivistä ja radan reunoja reunustavista korokkeista kuljettajat ovat usein ajaneet mutkat suoriksi vähintäänkin kyseenalaisella tavalla.
RB tuskin suostuisi moiseen pykälään. Sauberille ja Manorille varmaan lähinnä sama, kunhan saavat edes jotkut moottorit autoihinsa...MTV SPORT-Ferrari-pomo tyrkyttää moottoreita Red Bullille
Pelkäävät Red Bullin menevän ohi Mercedeksen moottoreilla ja haluavat Red Bullille varmuudella "huonomman" moottorin kuin itsellä (asiakastalli ei saa aina uusinta kehitysversiota käyttöönsä)?
Eli ensimmäisen osan shikaanista saa vetää suoraksi, kunhan toisessa osassa ajaa radalla? Hyvin kerrottu/käännetty.SuomiF1-Belgian touhu ei tule toistumaan – FIA varoittaa kuljettajia oikaisuista
Aivan varmasti ei tule toistumaan.
Ja kaikki sataa taas Märsedeksen laariin aktiivisine etujousineen.Eli ensimmäisen osan shikaanista saa vetää suoraksi, kunhan toisessa osassa ajaa radalla? Hyvin kerrottu/käännetty.
Kyllä se kuuluu asiakastallin rooliin suostua. Valmistaja pitää kyllä ensin viimeisimmät moottorikartat itsellään ennen kuin asiakastallit niitä saa. Asikkaan vaihtoehtoina on hyväksyä tai olla ilman moottoria.RB tuskin suostuisi moiseen pykälään. Sauberille ja Manorille varmaan lähinnä sama, kunhan saavat edes jotkut moottorit autoihinsa...
Niin no Mersu ei kaiketi tee näin - tarkoitan siis fyysisesti kehittynyttä moottoria, uusia osia jne. Vain moottorikartat tulevat kuulemma viiveellä. Toki, jos uudet kartatkin katsoo kehitysversioksi, niin sitten varmaan jokainen moottorivalmistaja tekee samaa kuin Ferrari.Kyllä se kuuluu asiakastallin rooliin suostua. Valmistaja pitää kyllä ensin viimeisimmät moottorikartat itsellään ennen kuin asiakastallit niitä saa. Asikkaan vaihtoehtoina on hyväksyä tai olla ilman moottoria.
Eiköhän raha ratkaise. Red bull saa varmasti halutessaa ihan viimeiset kehitysasteet, kuhan maksavat. Veikkaan, että ferrarin nykyisillä asiakastalleilla raha ratkaisee millaiset koneet irtoaa. Härällä on kuitenkin sen verran massia latoa ja fefellä intressiä voittaa tuo kilpailu mesen kanssa, että ei ne sinne mitään museosta voimapakettia tarjoa.Kyllä se kuuluu asiakastallin rooliin suostua. Valmistaja pitää kyllä ensin viimeisimmät moottorikartat itsellään ennen kuin asiakastallit niitä saa. Asikkaan vaihtoehtoina on hyväksyä tai olla ilman moottoria.
Isoilla pojilla raha on toissijaista. Antaisitko itse RB:lle uusimmat myllyt?Eiköhän raha ratkaise. Red bull saa varmasti halutessaa ihan viimeiset kehitysasteet, kuhan maksavat. Veikkaan, että ferrarin nykyisillä asiakastalleilla raha ratkaisee millaiset koneet irtoaa. Härällä on kuitenkin sen verran massia latoa ja fefellä intressiä voittaa tuo kilpailu mesen kanssa, että ei ne sinne mitään museosta voimapakettia tarjoa.
Saihan sauberkin spassa fefen montrealin kehitysasteen, kuitenkin sauber painii täysin eri sarjassa kuin härkä.
Saa, mutta saako kauden aikana? Se on ratkaisevempi tekijä.Muutaman vuoden vielä saa moottori muutella tämän taulukon mukaan :
http://s13.postimg.org/5ceo8r4qf/image.png
Parempi kuin Abu Dhabi, huonompi kuin Interlagos.http://www.iltalehti.fi/formulat/2015090420297542_fo.shtml
Malesian GP voi olla kauden päätöskisa 2016 ja se voidaan ajaa joulukuun 4. tai 11. päivä. Näin siis Eccle on todennut. :alppu: