Samoin LMP1:ssä, menikö tämä nyt Porschen pussiin?GTE Pro: kävikö Corvettella mieletön munkki SC:n ansiosta?
Aika raju osuma, kun paikassa oli betonimuuri ilman rengasvallia.Tais tulla ambulanssikin paikalle.
Yllättävää, että sieltä löytyikin vielä paljasta betonia tuollaisessa paikassa ja tuollaisessa kulmassa.Aika raju osuma, kun paikassa oli betonimuuri ilman rengasvallia.
GTE Pro: kävikö Corvettella mieletön munkki SC:n ansiosta?
Hmm... vetikö #51 Vilanderin Ferrari taktisen muutoksen? Pitstop ja vaihtoivatko kuljettajaa? Nyt 18 stoppia vs. 16, luokkajohtaja-Corvetten stopit. Muuten ovat menneet aika tasatahtia.
Eivät ainakaan seisoneet varikon portilla, kuten tuo joku toinen kaara.
#64 Corvette tuli kans varikolle. Nyt ei saa selvää kuka mihinkin väliin tulee. "Hyvää kisaa" varikkotaktiikoilla.#51 kävi taas varikolla?
Ei voi tuulettaa. Corvettella taisi olla joku isompi huolto välissä, entä jos sellainen täytyy tehdä Fiatillekin?Vilander säilytti kärkipaikkansa ja Corvettella on yksi varikkokäynti vähemmän. Hyvältähän tuo näyttää.
Fiiatti mitään huoltoja tarvi. Hanaa vaan!Ei voi tuulettaa. Corvettella taisi olla joku isompi huolto välissä, entä jos sellainen täytyy tehdä Fiatillekin?
Niin kiharainen tilanne että joutuu odottamaan nelisen tuntia ennen johtopäätöksiä. Ja SC voi aina sotkea lisää.
OK! TORILLE!Fiiatti mitään huoltoja tarvi. Hanaa vaan!
Tunti jäljellä vielä linkin takana olevaa overnight camia.
Palttala taisi mainita iRacingin, joka on paras simu mitä kotiin voit hankkia.Vastauksia selostamosta, vapaasti lainaten:
- On dopingtestejä käytännössä kaikkialla. Joissakin luokissa harvoin, mutta aina mahdollisia.
- Ei ole, ei saa olla. Sääntö.
- Palttala mainitsi ainakin rFactorin. Se toinen meni multa ohi.
Kiitokset vastauksista. :thumbup: