Vaihdelaatikko / voimansiirto hajosi.Jaahas, Ogi voitti siis jollain kolmen minuutin erolla? Mitä siellä Haydenilla tapahtui?
Jep. Ja Rallicrossissakin nähtiin että SM-kärjen ja MM-tason välillä on around pari valovuotta eroa. Sieltäkään ei ole mitään uusia mattialamäkiä odotettavissa. Formuloissa joku plankkinaama Hämiltön vie muita kuin pässejä narussa Kimin ja Bottaksen ajaessa "Suomen Mestaruudesta" jossain jämäsijoilla.... LMP1:ssa ei edes ollut yhtäkään Suomi-kuskia joka edes teoriassa olisi voinut taistella LM24:n voitosta.... :nope:Niin suomalaista seurata näitä taaperruksia: JM Latvala, Mika Kallio, huuhkajat...
Siellähän Sunisen asioita hoitelee semmonen herra kun Timo Jouhki, joten ei ainakaan siitä pitäisi jäädä homma kiinni, ettei olisi asiansa osaavaa manageria. Nyt vain sellaisia kisoja, joissa ei omia virheitä tule, niin hyvä tulee.On meillä sentään Teemu. Sunisen Teemu. Voitti WRC3-luokan täällä just nyt viikonloppuna. Odotan paljon, mutta ralli on laji, jossa ei ihan noin vain menestytä tai voiteta monia mestaruuksia. Lupaava jannu tämä Suninen kuitenkin. 1994 syntynyt. Oikeat henkilöt tälle lahjakkuudelle, niin sitten mennään.
Lappikin toki laskettava tähän tuleviin mahdollisiin Suomalaisiin mestarimiehiin. Tulevat vuodet ovat Lapin uran kannalta erittäin ratkaisevia, WRC-tallista pitäisi saada mahdollisimman nopeasti ajopaikka hankittua, WRC2-luokassa ajaminen ei oikein palvele hänen uraansa millään tavalla jatkoa ajatellen. Ja mitä tuosta Latvalasta, hänellä on ollut jo niin monta vuotta aikaa voittaa maailmanmestaruus, että en millään tavalla jaksa uskoa hänen mahdollisuuksiin enään. Vaikka ikää on "vasta" 30, niin siltikään en jaksa uskoa mahdollisuuksiin, sieltä on kumminkin tulossa takaa paljon nuorempia ja tasasempia kuskeja kuin Latvala.Eikö täällä nähdä Lappia tulevaisuuden nimenä ?? Onhan hän kuitenkin EM.mestari ja ed. rallissa ajoi hyvän kisan ja nyt johti, mutta.. näytti kuitenkin vauhtinsa. Tosin, jos ei ole näitä mediamannekiineja niin sille ei voi mitään.
Lappi, Suninen. Ihan hyvät saumat uuteen menestyvään WRC-kuskiin. Latvalakin vasta 30v. :wink:
WRC2-luokassa ajaminen tehdaskuljettajana on tällä hetkellä Esupin uran kannalta hyvä tilanne. MM-ralleja ei opi kuin ajamalla MM-ralleja ja kokemus kisoista on äärimmäisen tärkeää tulevaisuuden kannalta. Tehdastallin resursseilla on mahdollisuus saada huomattavasti parempaa kokemusta ajaen WRC2 puolella, kuin rämpimällä maksukuskina WRC-puolella niillä vermeillä, mitä nyt alle sattuu saamaan.Lappikin toki laskettava tähän tuleviin mahdollisiin Suomalaisiin mestarimiehiin. Tulevat vuodet ovat Lapin uran kannalta erittäin ratkaisevia, WRC-tallista pitäisi saada mahdollisimman nopeasti ajopaikka hankittua, WRC2-luokassa ajaminen ei oikein palvele hänen uraansa millään tavalla jatkoa ajatellen. Ja mitä tuosta Latvalasta, hänellä on ollut jo niin monta vuotta aikaa voittaa maailmanmestaruus, että en millään tavalla jaksa uskoa hänen mahdollisuuksiin enään. Vaikka ikää on "vasta" 30, niin siltikään en jaksa uskoa mahdollisuuksiin, sieltä on kumminkin tulossa takaa paljon nuorempia ja tasasempia kuskeja kuin Latvala.
Siirtymät olivat kuitenkin aika pitkiä. Olishan se hienoa, jos ajettais joskus pimeitä pätkiä, vaikka iltapäivällä eka lenkki ja toinen sit pimeässä.MM-rallijärjestäjille sapiskaa: "Ei mitään järkeä"
Heh, kisa alkoi hieman muistuttaa rallia ja heti alkoi valitus. Itse näkisin mielelläni enemmän pitkiä päiviä muissakin MM-ralleissa. Siirtymät eivät toki tuo katsojille lisäarvoa ja EK-kilometrejäkin ajetaan ihan mukavasti, mutta mielestäni olisi hienoa jos ajettaisiin enemmän myös pimeällä.