Samaa sanoo Niso.Lewis sanoo haastattelussa, että ongelma on renkaat.
Ei vaan saa rengasta yhtä hyvin toimimaan kuin Vettel. Saattaa kuitenkin kisassa olla parempi.Ja sama "ei pitoa" -ongelma taisi vaivata Kimiäkin. Eli ei mitään varsinaista teknistä ongelmaa ilmeisesti.
Rosbergin tiimiradion perusteella yrittivät saada autoa toimimaan rengaspainemuutoksilla.Teillä tuntuu olevan tietoa, että rengaspainesääntö oli Mersun hitauden syynä. Niki Lauda sano Skylla, ettei painesääntö vaikuta tällä Singaporessa. :alppu:
Ja Ossikin sanoi että jos moottorista ei nousut savu niin heillä aina virallinen selitys oli vaihdelaatikko tai sähköt eli kaikki valehtelee.Teillä tuntuu olevan tietoa, että rengaspainesääntö oli Mersun hitauden syynä. Niki Lauda sano Skylla, ettei painesääntö vaikuta tällä Singaporessa. :alppu:
1:44,577Mikä muuten olisi ollut Kimin aika parhaimmilla omilla sektoriajoilla?
Eiköhän kuitenkin pitäne ainakin sijansa. Vettel ei mitään mestaruutta ole voittamassa.Hamilton jää huomenna ilman pisteitä aika sata varmasti. Kolistelee ku ei yläkerta kestä ajella tuol muiden seassa. Vettel vie vielä mestaruuden tällä kaudella ja Kimi tulee avustamaan siinä. Huomenna meillä on tulossa mukava kisa !
Tottakai voi tulla vaikka 1,8 sekuntia. Mitä ihmeen sekoilua tää on?Noh. F1-tasolla ei 0,8 sekuntia pelkästään ajamalla tule, se on selvää.
Kait se pointti oli siinä, että tolla tasolla kuskit ovat niin kovia että normisuorituksilla tallikaverien ero ei voi olla noin paljoa.Tottakai voi tulla vaikka 1,8 sekuntia. Mitä ihmeen sekoilua tää on?
No sehän se joo varmaan. Mutta jos toinen haluaa tahallaan provota..Kait se pointti oli siinä, että tolla tasolla kuskit ovat niin kovia että normisuorituksilla tallikaverien ero ei voi olla noin paljoa.
Epäilisin, että tuo on se takaa-ajettu asia.
Ja Williamsillakin 5/6 nopeampi kuin Kimi.On se Red Bull kova auto. Ricciardolla oli kahdessa ensimmäisessä nopeusmittauspisteessä noin 10 km/h Räikköstä hitaampi nopeus, silti edellä. McLarenillakin oli kovemmat nopeudet kuin Red Bulleille mittauspisteissä.
Tottakai tulee, varsinkin kun kyseessä on katurata, jonka kierrosaika liikkuu 1:45 tienoilla. Siihen kuuluu aika monta käännöstä, jossa ehtii ottaa sen 0,05 s takkiin.Noh. F1-tasolla ei 0,8 sekuntia pelkästään ajamalla tule, se on selvää.