Oletko itse ajanut kelissä, missä auto lähtee 60km/h vauhdissa hallitsemattomaan vesiliirtoon? Lisää tuohon vielä 250 lisää vauhtia ja mieti tekeekö mieli ajaa.Ei ole pakko ajaa jos ei halua...tai uskalla.
Ajetaan sellaista nopeutta että auto hallitaan?Oletko itse ajanut kelissä, missä auto lähtee 60km/h vauhdissa hallitsemattomaan vesiliirtoon? Lisää tuohon vielä 250 lisää vauhtia ja mieti tekeekö mieli ajaa.
Juuri niin. Siinä on omat riskinsä, kun tuolla suhteellisen tasaisella maa-alalla pitäisi lähteä jotain seinässä olevaa autoa nostelemaan tai muuta.Salamat iskevät ratahenkilöstöön?!
Äsh..!Uhoa Mickey sen mitä jaksat, hukkaan menee.
No sekin, tietysti. Helikopterin tulee ollä käytettävissä session aikana. Live timing kyllä kertoo FP2:a "viivästetyn loputtomasti" huonon näkyvyyden takia.Ai niin, oliko sillee että helikopterin pitäisi pystyä toimimaan kulloisessakin säässä?
Alppu sulle helikopterit näyttää, eikäkö...liekö liian kuivaa??No sekin, tietysti. Helikopterin tulee ollä käytettävissä session aikana. Live timing kyllä kertoo FP2:a "viivästetyn loputtomasti" huonon näkyvyyden takia.
Mitä vittua nyt taas?Kello voitaisiin laittaa käymään jos mikään ei ehdottomasti estä ajamasta. Sateen ei pitäisi lähtökohtaisesti olla sellainen.
Miten tavan tallaajat pysyvät pääsääntöisesti viivojen välissä niillä "corollilla" ja "mitä satuu alla pyörimään -renkailla", jos F1 kuskit eivät pysty?
Edelleen jos esim. valaistus on pahasti puutteellinen, niin eri asia sitten.
Täällä teillä ei ajeta a) 300km/h b) kilpaa/kilpa-autoilla. Kysyn siis myös että mitä vittua nyt taas?Eikö esim. suomen maateillä seiso vesi urissa ja kuopissa?
Toki nopeusrajoitukset osaltaan auttavat joutumasta vesiliirtoon, mutta kyllä monasti tuhannet kuljettajat joutuvat nostamaan kaasulta kun vettä tulee taivaan täydeltä.
Ajetaan sellasta vauhtia, että pysytään ns. viivojen välissä. Mikä siinä on epäselvää?Täällä teillä ei ajeta a) 300km/h b) kilpaa/kilpa-autoilla. Kysyn siis myös että mitä vittua nyt taas?
Kyse ei ole siitä etteikö F1:llä voisi ajaa rankkasateessa, vaan onko se järkevää. F1:sten kuuluu mennä yli 300km/h ja jos maksiminopeus ilman jatkuvaa vesiliirtoa jää 60km/h, niin kuka tällaista ajoa haluaa seurata? Bensan ja moottorin tuhlausta.Ajetaan sellasta vauhtia, että pysytään ns. viivojen välissä. Mikä siinä on epäselvää?