Antsa Rieppo
Well-known member
Mites Japani?
https://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/7/pirelli-announce-final-compound-choices-for-2016.htmlMites Japani?
Jännää että Pirelli tuo uuden turvallisemman renkaan Malesiaan. Lupaavat että suorituskyky ei muutu. Heh sen kun näkishttps://www.formula1.com/en/latest/headlines/2016/7/pirelli-announce-final-compound-choices-for-2016.html
Pienen kaivelun jälkeen löytyi kuin löytyikin lista noista tämän vuoden valinnoista.
Malesiassa, Japanissa ja hieman yllättäen Brasiliassa on tuo oranssilla merkitty kova seos käytössä.
Kummasti helppottaisi Williamsia sponsorien saamisessa jos siellä on Button eikä Valtteri.Claire korjasi skylle (ja lehdistötilaisuudessa) patin kommentteja siitä että haluavat tähtikuskin. Tuo oli patin kommentti oli napattu haastattelusta joka oli tehty tammikuussa ja liittyi siihen että haluaisiko williams alonson jos olisi saatavilla.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/jymyuutinen-tekeilla-formula-1-myydaan-tiistaina-yhdysvaltoihin/6057420Jymyuutinen tekeillä: Formula 1 myydään tiistaina Yhdysvaltoihin?
Bernie Ecclestone on 86-vuotiaana edelleen formula ykkösten johtohahmo, vaikka omistaa vain reilut viisi prosenttia brändin osakkeista.
Formula ykkösten kaupallisten oikeuksien myynti on lähempänä kuin vuosiin, uutisoi saksalainen Auto Motor und Sport.
Lehden saamien tietojen mukaan oikeuksia hallinnoiva Bernie Ecclestone odottaa amerikkalaisen Liberty Median maksavan ensimmäisen osan 8,5 miljardin dollarin kauppasummasta jo tulevana tiistana.
Mikään ei ole kuitenkaan varmaa ennen kuin se on varmaa.
– Uskon sen vasta sitten, kun rahat ovat pankkitilillä, Ecclestone totesi lehdelle muutama viikko sitten.
F1:n pääomistaja on finanssiyhtiö CVC Capitals, joka omistaa 35,1 prosenttia osakekannasta. Waddell & Reed -yhtiö omistaa osakkeista 20,9 ja Ecclestone itse enää vain 5,3 prosenttia.
86-vuotiaan Ecclestonen oma asema on lähellä olevasta myynnistä huolimatta epäselvä. Auto Motor und Sport pitää mahdollisena, että Ecclestone jatkaa johdossa siirtymävaiheen ajan, kunnes mediayhtiö Liberty Media tekee oman ratkaisunsa johtohenkilöstään.
Liberty Median odotetaan listaavan formula ykköset New Yorkin pörssiin.
Taitaa kaikkien yllätykseksi jatkaa nykyisellä kuskikaksikollaan. Tai sitten Palmerin korvaa Ocon.Mutta kuka menee nyt sitten Rellulle?
Palmerin korvaa varmaan Ocon tai Sirotkin.Taitaa kaikkien yllätykseksi jatkaa nykyisellä kuskikaksikollaan. Tai sitten Palmerin korvaa Ocon.
Miksi McLaren edes ottaisi Buttonia enää kilpakuljettajaksi, jos Alonso lopettaisi 2017, kun tarjolla on nuorempia vähintään yhtä hyviä kuljettajia, esim. Bottas?Kun sapattivuosi loppuu niin nappula on jo 38v. Jos hän ei meinaa missään tosissaan ajaa niin hei hei siihen loppui. Kannattaisi kilauttaa Häkkiselle ja kysyä kuinka helppoa paluu oli sapattivuoden jälkeen.
Ei kannata tällaiset "sapattivuodet" on itsepetostaMiksi McLaren edes ottaisi Buttonia enää kilpakuljettajaksi, jos Alonso lopettaisi 2017, kun tarjolla on nuorempia vähintään yhtä hyviä kuljettajia, esim. Bottas?
Ei sapattivuosi itsessään ole este. En vaan itse näe järkeä Buttonin paluussa, jos tilanne ei sitten vuoden päästä ole se, ettei ketään muuta järkevää ole tarjolla (esim. Bottas, Perez, Hülkenberg), jos Alonso sattuisi lopettamaan.Ei kannata tällaiset "sapattivuodet" on itsepetosta
Kimi sanoi että jos ei olisi ajanut tosissaan rallia niin paluu olisi ollut mahdotonta. Eli kilpailu tuntuma täytyy pitää jotenkin ohjelmassa.Ei sapattivuosi itsessään ole este. En vaan itse näe järkeä Buttonin paluussa, jos tilanne ei sitten vuoden päästä ole se, ettei ketään muuta järkevää ole tarjolla (esim. Bottas, Perez, Hülkenberg), jos Alonso sattuisi lopettamaan.
Kimi on Kimi. Schumi teki paluun neljän vuoden tauon jälkeen eikä sekään nyt mikään katastrofi ollut. Ja olihan Gutierrezillakin vuoden tauko kisaamisesta. Toki kauden alussa oli vähän hukassa, mutta viime kisoissa on ollut tasaiseen tahtiin Grosjeania parempi. Toki selvästi nuorempi kuin Button, mutta Buttonhan on huippukunnossa.Kimi sanoi että jos ei olisi ajanut tosissaan rallia niin paluu olisi ollut mahdotonta. Eli kilpailu tuntuma täytyy pitää jotenkin ohjelmassa.