Örfil
Guest
Saat mankelin sekä yhdet ylimääräiset saappaat.
Hyvä huomio, en nimittäin aina tankkaa samassa paikassa. Mielenkiinnosta voisi seurata tankkauspaikan vaikutusta, kun käytän normaalisti vain kolmea bensa-asemaa.Jassoo, tankkaatko samalla mittarillakin eli auto on killillään samassa kulmassa? Puoli litraahan tuo heittää, jos yleensä on 7 l/100 km.
Laittaisin mittausepätarkkuuden piikkiin. Etenkin viimeksi tuli iso kulutus ja nyt pienempi kulutus. Omissa exceleissä ilmenee tätä samaa.
Oho, reilu miäs. Saat vastalahjaksi viikko sitten ostamani kaksisuuttimisen polkupyöränpumpun ja Sveitsin jalkapallomaajoukkueen mainoslippiksen.Saat mankelin sekä yhdet ylimääräiset saappaat.
Jos täytät tankin sillä asemalla, missä auto kaatuu pois päin mittarista, mahtuu tankkiin selvästi enemmän pörinälientä kuin sillä asemalla, jossa kaara nojaa päin mittaria.Hyvä huomio, en nimittäin aina tankkaa samassa paikassa. Mielenkiinnosta voisi seurata tankkauspaikan vaikutusta, kun käytän normaalisti vain kolmea bensa-asemaa.
Sul on vaan liian iso.Jotkut paikat eivät tykkää pohjaan työnnöstä. Pitää sitten letkua nytkäytellä pari senttiä taaksepäin, ettei välity signaali, jotta tankki olisi mukamas täys. Normaaleissakin paikoissa kun tankki on mukamas täynnä, niin saa pari litraa liruteltua vielä kevyesti.
Autolehdissä kun tekevät vertailuja yms. niin tankkaavat autot siten, että auto on täyttöaukko ylöspäin kallellaan. Sitten liruttavat ja heruttavat viimeisiä tippoja tankkiin, suurella pieteetillä. Ilmaa poistuu tankista ja korahtelua kuuluu. Täyttöputkeen saattaa mahtua yllättävän paljon litroja. Tarkoitus on siis yrittää vakioida tankkaus, jotta pääsisi mittarivirheet huomioiden jonkinlaiseen kulutustulokseen. Tarkemmissa mittauksissa käytetään auton polttoainejärjestelmään liitettäviä mittareita.Hyvä huomio, en nimittäin aina tankkaa samassa paikassa. Mielenkiinnosta voisi seurata tankkauspaikan vaikutusta, kun käytän normaalisti vain kolmea bensa-asemaa.
Ai meille vai?Soisin Hokkas-Oton tulevan retsotelemaan uudella, ilmeisen päheällä autohankinnallaan.
Kiikkerä ja muovinen on mieliala ja päällimmäinen tunne myös kun omasta 530:stä siirtyy kollegan A4:n.Kylläpä tuntui oma auto huteralta kun oli miesystävän 520Deellä.
Mä rupesin epäilemään tyhjää rengasta.Kiikkerä ja muovinen on mieliala ja päällimmäinen tunne myös kun omasta 530:stä siirtyy kollegan A4:n.
Kolleegallesi suosittelen, että käy ajamassa Tourneollani. Pääsee takuulla samoihin fiiliksiin.Kiikkerä ja muovinen on mieliala ja päällimmäinen tunne myös kun omasta 530:stä siirtyy kollegan A4:n.