SakkeKalle
New member
- Liittynyt
- 27.3.2012
- Viestit
- 3
Diippii settii ylhäällä. Mutta tosiaan semi ookoo päivä Kimille ja positiivista että mies vaikutti pitävän autosta. Jännä nähdä mitä huomenna tapahtuu, toki sateen riski velloo ilmassa.
Heh. Tännekö ne tuli laitettua ... Mä jo ehdin hakemaan että missä ne on.hila, olisiko oikea topic keularatkaisulle Vuoden 2016 F1-autojen esittelyt/vertailut?
Mikä on innovatiivista? Itse nokan yläpinta on aikalailla sama kuin ennen, vain hieman kavennettu ihan päästä. Muutoksen päätarkoituksena on ollut saada siihen s-putki.On innovatiivisen näköinen nokka. Tästäköö tulee se ero muihin plus moottori jota muut ajavat takaa tällä kaudella. Pahoin pelkään.
Mä kans tässä ihmettelen, että mitä toi "new shallow nose" tahtoo tarkottaa. Toki vertailukuva vanhaan vois auttaa, mitä en oo vielä ehtiny etsiin...Mikä on innovatiivista? Itse nokan yläpinta on aikalailla sama kuin ennen, vain hieman kavennettu ihan päästä. Muutoksen päätarkoituksena on ollut saada siihen s-putki.
Nyt on ultrilla radalla.Kimillä ilmeisesti tänään kisa-simulaatio aika-ajoineen, ensin soft ja nyt super-soft, saas nährä nähdäänkö ultrat fefen alla...
Tuossa pari riviä ylempänä lämpötilaerot.Paljonko radanlämpötilassa eroa Vettelin vastaavaan suoritteeseen?
Ultrilla 1. FI Kimi Räikkönen Ferrari 1: 23,477 53
Otettava huomioon tämän päivän viileä sää 13.9 astetta. Vettelin nopea kierros 1.22,810 ajettu 21 asteessa.
Näin on, kannattaakin heittää... :ahem: :alppu:Heitetään kirveet kaivoon Kimi jäi 0.6s Vettelistä ultasoftilla![]()