maksimaalinen atakki
Tulos tai ulos
- Liittynyt
- 30.3.2012
- Viestit
- 972
Ainoa vaihtoehto taitaa olla se huhuttu Citroenin paikka. Taitaa vaan Meekeä vtuttaa.. :alppu:Ogier on sanonut jäävänsä kotiin jos ei saa kilpailukykyistä autoa. Raha ei pääasia.
Ainoa vaihtoehto taitaa olla se huhuttu Citroenin paikka. Taitaa vaan Meekeä vtuttaa.. :alppu:Ogier on sanonut jäävänsä kotiin jos ei saa kilpailukykyistä autoa. Raha ei pääasia.
Ainoa vaihtoehto taitaa olla se huhuttu Citroenin paikka. Taitaa vaan Meekeä vtuttaa.. :alppu:
Jouhkin mukaan ovat hyvissä neuvotteluväleissä ja käyvät keskusteluja. Joten älä juhli vielä.
Meeken ongelma Ogierin tullessa Citroenille olisi kuitenkin se, että Ogier vaatisi sopimukseensa pykälän jonka mukaan hän on ykköskuljettaja ja Meeke joutuisi tyytymään kakkoskuljettajan rooliin ilman todellista mahdollisuutta ajaa mestaruudesta.Minä taas uskon että Meeke on valmiina taistoon.
Onko lähdettä tälle tiedolle?Ogier vaatisi sopimukseensa pykälän jonka mukaan hän on ykköskuljettaja ja Meeke joutuisi tyytymään kakkoskuljettajan rooliin ilman todellista mahdollisuutta ajaa mestaruudesta.
Onko lähdettä tälle tiedolle?
Meeken ongelma Ogierin tullessa Citroenille olisi kuitenkin se, että Ogier vaatisi sopimukseensa pykälän jonka mukaan hän on ykköskuljettaja ja Meeke joutuisi tyytymään kakkoskuljettajan rooliin ilman todellista mahdollisuutta ajaa mestaruudesta.
Ei todellakaan ole Ogier mikään Citroenin toivevävy. Jo edellisellä kierroksellaan tuli hankkineeksi itselleen maineen kuljettajana, joka viis veisaa tallimääräyksistä jos ne eivät satu sopimaan hänen pirtaansa. Tosin ongelma ei ole niinkään suhteissa Yves Mattoniin vaan Citroenin isoihin pomoihin - siis niihin, joiden kanssa Löppönen neuvotteli itselleen suvereenin 1. kuskin position ohi Ogieerin ja Mattonin.Olisiko asia ihan näin? Tallipäällikkö ei taida tykätä Ogierista ihan hirveesti,
Hyvältä näyttää ja eteen on ilmestynyt tutun näköiset aeroelementit. Fiestakin olisi jo mukava nähdä ilman teippauksia :thumbup:Huihai näyttää ehkä parhaalta 2017 autoista.
Samoin muutkin uudet kilpurit. Luonnollista kehitystä sen mukaan minkälaisia kilpailut nykyisin ovat. Ei ajeta enää safarilla, kyntöpelloilla, eikä sateiden huuhtomilla tai muuten huonokuntoisilla pätkillä. Autojen suurin haaste on useampaan kertaan ajettavien pätkien urat ensimmäisen kierroksen jälkeen. Sama meno mm. Pikes Peak kilpailussa, jossa asvaltoinnin jälkeen ralliautot on korvattu lähes puhtaalla ratakalustolla.Näyttää tuo hyundai enemmän dtm kilpurilta kun ralliautolta
Eiköhän Yariksella jo ensi vuonna joku ralli voiteta. Mahtavaa kauden avausta odotellessa! Kuka voittaa, ei osaa kyllä ennustaa :ahem:
Hyvältä näyttää ja eteen on ilmestynyt tutun näköiset aeroelementit. Fiestakin olisi jo mukava nähdä ilman teippauksia :thumbup:
Nyt on tyyliä ja meininkiä! Tässähän alkaa jo nousta ihan pienoinen huuma, mitä ei olekaan kohdallani tapahtunut valitettavan pitkään aikaan. Ogierin, Latvalan ym. sopimuskuvioiden selviämisiä odotellessa :thumbup:.
Kyllä noilla penkat siirtyy, jos Ruotsissa vain on lunta.Mukavan kokoiset lapiot noissa etunurkissa. Jään vielä kaipaamaan takaluukussa olevia jäähdyttäjiä.![]()