Har*
Well-known member
- Liittynyt
- 29.7.2010
- Viestit
- 1331
Joka siis on seurausta siitä, että siitä samasta motista saadaan enemmän irti koodilla ja intergroinnilla.Esimerkiksi ylimääräinen tehonappi on vain Mercedeksellä aika-ajoissa.
Joka siis on seurausta siitä, että siitä samasta motista saadaan enemmän irti koodilla ja intergroinnilla.Esimerkiksi ylimääräinen tehonappi on vain Mercedeksellä aika-ajoissa.
Kieltämättä mystinen juttu miten ihminen korvataan ajoneuvolla tai olisiko kyseessä henkilö nimeltä Mercedes? Mielenkiintoinen kuvio kuitenkin.Ihmettelen vaan miksi Rosberg pitää korvata Mersulla? Eikö se ole ihan ok ihan sellaisenaan? Ja otsikko kysyy kuka sen tekee, ja en tiedä.
Tuskin siellä mitään ylimääräistä nappia ratissa on, niinkuin Schumilla oli sutimisenestonappi jota JJ:llä ei ollut, josta saa tehdastallilisää. Kunhan on kovemmat kartat käytössä.Oisko lähdettä tälle, koska Bottas on vihjaissut että heillä on jotain käytössä.
Onhan tuosta ollut puhetta että mersulla on voimayksikkö modeja käytössä joita ei yhdelläkään asiakastiimillä ole. Selittänee osittain tehdastallin huonommat luotettavuuslukemat verrattuna asiakastalleihin. Williams on kaiketi ollut mersun nr1 asiakastalli joten ehkä ovat saaneet käyttöön tehdastallin hiomat voimayksikkömoodit ennen muita asiakastalleja.Oisko lähdettä tälle, koska Bottas on vihjaissut että heillä on jotain käytössä.
Totta. Mutta en ymmärrä miten tämä liittyy salailuun. Jos eivät halua antaa koodia, ei moottorit käynnisty.Joka siis on seurausta siitä, että siitä samasta motista saadaan enemmän irti koodilla ja intergroinnilla.
Luin kauden 2016 aikana, että Mersulla on extra tehot aika-ajoissa vrt muut Mersu tallit. Jutussa puhuttiin napista.Oisko lähdettä tälle, koska Bottas on vihjaissut että heillä on jotain käytössä.
Tuotahan on ollut, että käytettyjen polettien versiot moottorista on ollut ensin Mersun käytössä, ja esim. tällä kaudella viimeisimmän version korkkaus aiheutti sen, ettei sitä annettu seuraavaan kisaan asiakastalleille.Onhan tuosta ollut puhetta että mersulla on voimayksikkö modeja käytössä joita ei yhdelläkään asiakastiimillä ole. Selittänee osittain tehdastallin huonommat luotettavuuslukemat verrattuna asiakastalleihin. Williams on kaiketi ollut mersun nr1 asiakastalli joten ehkä ovat saaneet käyttöön tehdastallin hiomat voimayksikkömoodit ennen muita asiakastalleja.
Sellaisen napin voinee asentaa kuka tahansa omaan autoonsa, jos vaan kiinnostaa. Voi olla, että Mersu on määritellyt sallitut lukemat sellaisiksi, että asiakastallit rikkoisivat Mercedesin kanssa tekemäänsä sopimusta, jos ajaisivat koneita tiukemmilla parametreilla. Tästä syystä eivät sitten halua ottaa ylimääräisiä irti aika-ajoissa.Esimerkiksi ylimääräinen tehonappi on vain Mercedeksellä aika-ajoissa.
Ja puolet enämpi palkkaa (4M€ -> 6M€).Uskoisin että Massa on suht helppo saada takaisin ja pyörtää päätöksensä lopettaa.
On sen verran tunteellinen ja "kiltti" ettei se kauaa kestä kun se on puhuttu ympäri ja nimi paperissa.
Sitä juurikin tarkoitin, että Williams saisi tehoja enemmän irti mitä muut asiakastallit. Nyt sopimukset rajaa viimeiset viritykset.Sellaisen napin voinee asentaa kuka tahansa omaan autoonsa, jos vaan kiinnostaa. Voi olla, että Mersu on määritellyt sallitut lukemat sellaisiksi, että asiakastallit rikkoisivat Mercedesin kanssa tekemäänsä sopimusta, jos ajaisivat koneita tiukemmilla parametreilla. Tästä syystä eivät sitten halua ottaa ylimääräisiä irti aika-ajoissa.
Vähän samaa mieltä. Ricciardon haluaisin sinne tai Vettelin. Sitten katsottaisiin mistä puusta se Hamilton on veistetty.Ois kyllä ihan järkyttävän iso pettymys, jos Mersulle menis joku Bottas tai Wehrlein. Kyllä tuon tason tallin pitäisi ottaa joku ns. iso nimi toiseen autoon.
Esim. Alonso, Button tai joku muu maailmanmestari. Rahasta se ei liene kysmys Mercedekselle.
Eipä oikeastaan. Hamiltonin todellinen taso selviää vasta sitten, kun miehelle saadaan tallikaveriksi joku maailmanmestaristason kuski, esim. Alonso, Button, tai Rosberg.Ai sitäkö ei ole vielä katsottu?
Lyhyt on muisti. Lewis, Fernando ja McLaren, soittaako yhtään kelloja?Eipä oikeastaan. Hamiltonin todellinen taso selviää vasta sitten, kun miehelle saadaan tallikaveriksi joku maailmanmestaristason kuski, esim. Alonso, Button, tai Rosberg.
Sanoisin, että tuossa tapauksessa katsottaisiin mistä puusta Vettel tai Ricciardo on veistetty. Esim. Vettel hävisi Ricciardolle ja tällä kaudella eläkeläinen Räikkönen oli jopa loistava Vetteliin nähden, vaikka talli on rakennettu hänelle. Ihmeellinen näkökulma, että Hamilton ei ole näyttänyt tasoaan ja olisi vielä jotain todisteltavaa.Vähän samaa mieltä. Ricciardon haluaisin sinne tai Vettelin. Sitten katsottaisiin mistä puusta se Hamilton on veistetty.