Koskas Monten entrylista julkaistaan? Tuleeko vielä tämän vuoden puolella julkiseksi?Citroenin kuskiruletista voi Monten osalta päätellä sen verran, että ainakin Meeke ja Breen ovat viivalla, kun molemmat ovat tällä viikolla testejä ajaneet. Mattonhan ilmoitti jo aiemmin ettei Loeb ole ainakaan Montessa mukana, joten saas nähdä, ajaako kolmatta autoa Lefebvre vai onko se tosiaan sitten vaan joku PH Sportin vuokrapeli...
Ilmoittautumiset menee kiinni 22.12., ja julkaistaan sitten 12.1.Koskas Monten entrylista julkaistaan? Tuleeko vielä tämän vuoden puolella julkiseksi?
Kyllä, eipä siellä hirveästi taida muita vaihtoehtoja enää olla (Camilli on tässä jo otettu huomioon, jos hän ja Suninen tulevat tuon auton kerran mahdollisesti jakamaan). Sinänsä harmi, ettei Tidemandille löytynyt sitten kuitenkaan WRC-paikkaa. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, mihin ruotsalainen ehtisi kunnon tehdaslaitteella. Tidemandista on tulossa hyvää vauhtia Ruotsin Hänninen - näyttöjä on, mutta kunnon WRC-paikkaa ei tule kuin vasta sitten, kun se on monestakin syystä jo liian myöhäistä.https://www.motorsport-news.co.uk/news/rallying-news/wrc/ostberg-may-drop-back-to-wrc2-for-2018/
Østberg varmaankin ajelee WRC2:ssa ensi vuonna. Aika selvältä alkaa näyttää Sunisen hyppääminen M-Sportin kolmosautoon, kun Tidemandkin jatkaa Skodalla.
Tidemand täytti juuri 27 vuotta. Ei vanha, jos ei nykymittapuulla enää niin nuorikaan. Skodalla on kissanpäivät, kun huippukuskeja riittää jonoksi asti heille ajamaan. Ajavat vielä kaiken lisäksi monenmoisia sarjoja ja saavat siten hyvin näkyvyyttä.Kyllä, eipä siellä hirveästi taida muita vaihtoehtoja enää olla (Camilli on tässä jo otettu huomioon, jos hän ja Suninen tulevat tuon auton kerran mahdollisesti jakamaan). Sinänsä harmi, ettei Tidemandille löytynyt sitten kuitenkaan WRC-paikkaa. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä, mihin ruotsalainen ehtisi kunnon tehdaslaitteella. Tidemandista on tulossa hyvää vauhtia Ruotsin Hänninen - näyttöjä on, mutta kunnon WRC-paikkaa ei tule kuin vasta sitten, kun se on monestakin syystä jo liian myöhäistä.
Makes sense. Ford ei sittenkään tullut virallisena tehdastallina mukaan ja Sunisella ei ole sellaisia myötäjäisiä tuoda tallille että saisi varmistettua täyden - tai edes liki täyden - ohjelman WRC1 luokassa. Evansia nyt ei syrjäytä brittiläisestä tallista edes vedenpaisumus ja Ogierin asemasta nyt ei kannata edes mainita. Nähtäväksi jää onko M-sportilla hynkkyä ylipäätään ajattaa kolmatta tehdasautoa koko kaudella. Välttämättä ei ole.Motorsportforumin huhujen mukaan M-Sportilla ei olisi Monte Carlossa kolmatta autoa. Camilli ja Suninen R5:llä. Ilmoittautumisaika loppuu tänään ja lähtölista julkaistaan 12.1.
Ensi kaudella M-Sport operoi nimellä M-Sport Ford World Rally Team
http://www.wrc.com/en/wrc/news/december-2017/ford-on-entries/page/5089--12-12-.html
mtv.fi sanoi:Vuodesta 2012 lähtien M-Sport nimellä ajanut talli saa taas Fordin tehtaan tuen taakseen.
Kyseinen liike saattaa hyvinkin tietää sitä, että viisinkertainen rallin maailmanmestari Sebastian Ogier jatkaa uraansa.
https://www.pressreader.com/france/nice-matin-cannes/20171226/281831464102630Motorsportforumin huhujen mukaan M-Sportilla ei olisi Monte Carlossa kolmatta autoa. Camilli ja Suninen R5:llä. Ilmoittautumisaika loppuu tänään ja lähtölista julkaistaan 12.1.
Yksi mysteeri minulle, mistä Bouffier aina löytää budjetin.https://www.pressreader.com/france/nice-matin-cannes/20171226/281831464102630
Lisää samoja huhuja. Bouffier koittaa saada budjettia Monteen WRC-Fiestaan. WRC2:ssa edellämainittujen lisäksi Kopecky, Sarrazin ja Bonato