Audi_sport_UK
Well-known member
#fordpalaaralliin
Itse veikkaan asian olevan juuri niin, että mikäli Ogier ei jatka niin silloin Fordkaan ei palaa ainakaan toistaiseksi MM-sarjaan. Fordillehan tärkeintä on merkkimestaruus, joten en näe että se olisi palaamassa MM-sarjaan mikäli Ogier päättää lopettaa.Toisaalta nyt samaan aikaan on huhuja siitäkin että Ogier lopettaa uransa tähän, olisi aika huono hetki Fordille palata kun molemmat M-Sportin tähtikuljettajat olisi menetetty. Vaikka Evans ja Suninen on potentiaalisia, ei heistä ole maailmanmestariksi vielä kaudella 2018. Vai onkohan nuo asiat sitten kytköksissä toisiinsa, että jos Ogier jää koti-isäksi, niin Fordkaan ei rahojaan pistä peliin?
Tässä laitetaan taas asiat väärin päin. Ogier saattaisi jonkin dystopian toteutuessa lopettaa, mikäli vaihtoehdot ovat asiakas-Ford ja sonta-Citroën. Tehtaan tukema Ford olisi automaattinen vihreä valo jatkosopparille. Mutta itse uskon edelleen, että mies on jo matkalla Citikalle.Itse veikkaan asian olevan juuri niin, että mikäli Ogier ei jatka niin silloin Fordkaan ei palaa ainakaan toistaiseksi MM-sarjaan. Fordillehan tärkeintä on merkkimestaruus, joten en näe että se olisi palaamassa MM-sarjaan mikäli Ogier päättää lopettaa.
Hyvinhän siinä vielä ehtis Toista se oli ennen vanhaan, kun Stigu ajoi sunnuntaiaamuna Jyväskylän maaliin, niin lensi samointein ruotsiin crossikisoihin. Illaksi sitten tietysti takas Jyväskylään palkintojenjakoonhttp://int-media.citroen.com/en/final-look-2017-season
Matton sanoo että Loeb ei ainakaan aja Montessa, koska Dakar loppuu vasta edellisenä viikonloppuna.
Eikös Jyskälän aikaan ollut juttua että Ingrassialla on ollut jo pidemmän aikaa jotain ongelmia ja ei ole koko kaudella istunut esim testeissä ollenkaan...Nyt liikkuu huhuja, että jos Ogier jatkaa, niin kartturi vaihtuu, Ingrassian terveys ei kestä enää uran jatkamista. Ilmeisesti Jyskälän ulosajon seurauksia?
Se on kyllä totta, että Simone Scattolin ja Benjamin Veillas on olleet Ogierin parina testeissä jo ennen Jyskälää.Eikös Jyskälän aikaan ollut juttua että Ingrassialla on ollut jo pidemmän aikaa jotain ongelmia ja ei ole koko kaudella istunut esim testeissä ollenkaan...