Meni, ruhtinaallisella 0.3 sek erolla. Juholla on iskari rikki, joten jäänee seuraavalla eekoolla vielä lisää Evansille.Evans taitaa mennä Juhon ohi tällä pätkällä.
Taitaa olla liian myöhäistä Hänniselle vaikka voittaisi kaikki jäljellä olevat kisat. Pidän todennäköisimpänä että Lappi ja Latvala on varmistaneet sopimuksensa ja kolmanteen autoon toivelista järjestyksessä on 1) Titanak 2) Suninen 3) Neuville 4) Evans. Rovanperälle ensi vuosi on vielä liian paljon liian varhain. Tarvii ainakin vuoden WRC2 luokassa opettelemassa kisoja.Hänninen ajaa näillä näytöillä itselleen jatkosopimuksen. Toinen kisa putkeen, jolloin ei tarvitse hävetä vauhtia.
Neuville taitaa olla ihan mahdoton vaihtoehto, loput ihan realistisia. Miksei myös Ogier, mut, mut...Taitaa olla liian myöhäistä Hänniselle vaikka voittaisi kaikki jäljellä olevat kisat. Pidän todennäköisimpänä että Lappi ja Latvala on varmistaneet sopimuksensa ja kolmanteen autoon toivelista järjestyksessä on 1) Titanak 2) Suninen 3) Neuville 4) Evans. Rovanperälle ensi vuosi on vielä liian paljon liian varhain. Tarvii ainakin vuoden WRC2 luokassa opettelemassa kisoja.
Neuville ja Evans my ass. Ei tule toteutumaan. Mutta siis, Hänninen sanoi YLEn haastattelussa ennen Jyskälää, että Suomi ja Saksa ratkaisevat, tarvitseeko jatkossa (ensi vuonna) ajaa vai ei. Sitähän ei toki tiedä, onko asia oikeasti niin, mutta ainakin näytöt näissä kahdessa kisassa (Saksassa toki toistaiseksi, vielä on matkaa maaliin) ovat olleet vähintääkin tyydyttäviä. Jos siellä joku muu Hännisen tilalla ensi vuonna ajaa, on se Suninen.Taitaa olla liian myöhäistä Hänniselle vaikka voittaisi kaikki jäljellä olevat kisat. Pidän todennäköisimpänä että Lappi ja Latvala on varmistaneet sopimuksensa ja kolmanteen autoon toivelista järjestyksessä on 1) Titanak 2) Suninen 3) Neuville 4) Evans. Rovanperälle ensi vuosi on vielä liian paljon liian varhain. Tarvii ainakin vuoden WRC2 luokassa opettelemassa kisoja.
Evansin sopimuskuviot on paljolti kytköksissä siihen millaisen diilin Wilson saa Detroitin pääkonttorin kanssa solmittua. Jos Ford tulee tehdastallina mukaan niin tokihan SEKÄ Ogi että Evans jatkavat. Mutta jos ei, niin ymmärtääkseni paletti menee rankalla kädellä uusiksi ja jokainen kuski joutuu tuomaan tuntuvat myötäjäiset. Tällöin tuskin on tilaa sen paremmin Evansille kuin Sunisellekaan.Ei kai Neuvillea hirveästi kiinnosta vaihtaa tallia kun hommat sujuu Hyundailla ja sopimus on taskussa ensi vuodeksi. Ja Evansin sopimus M-Sportille pitäisi olla kanssa varma.
Suomessahan Hyundai on aina ollut huono. Saksasta on paha vetää johtopäätöksiä, koska Sordo pilasi rallinsa hyvissä ajoin tehden hänelle harvinaiseen ajovirheen ja Neuvillekin ajoi perjantaina kolmanneksen kilometreistä vioittuneella autolla. Tänäänhän belgialaisen päivä oli ohi heti kättelyssä. Paddon on itse asiassa omaan suhteellisen heikkoon asvalttitasoonsa nähden tehnyt yllättävän hyviä yksittäisiä pätkäaikoja.Hämmästyttävän huonot kaksi rallia Hyundailla. Pitääkö kohta olla huolissaan?
Hänninen ajaa toista rallia kilpaa Evansin ja Breenin kanssa.