Eipä taida Latvalalla enää olla mahiksia voittoon. Muuten alkaa nämä nykysysteemien rallien aikataulusysteemit kyllästyttää.
Näyttää olevan viimeistä edellisen pätkän ja power stagen välillä noin puolitoista tuntia. Ymmärrän että siinä välissä pitää laittaa lähtöjärjestys uusiksi mutta kyllä tuntuu siltä että nykysysteemissä ajetaan vähän aikaa ja sitten levätään kahta pitempään.
Ekan päivän eka lenkki: noin 1,5 tuntia ajoa ja sen jälkeen noin 3 tuntia taukoa
Ekan päivän toka lenkki: Sentään vähän yli neljä tuntia ajoa paitsi että varsinaisen todellisten pätkäaikojen ajo päättyi jo puolentoistatunnin päästä lähdöstä.
Toisen päivän eka lenkki: Sentään noin 2,5 tuntia ajoa ennen kusitaukoa.
Toisen päivän toka lenkki: Noin kaksi tuntia ajoa ennen noita yleisöpätkiä! Niitten välissä noin 2,5 tuntia odottelua.
Kolmannen päivän eka lenkki: Noin 1,5 tuntia ajoa ja sen jälkeen taas noin 1,5 tuntia odottelua ennen viimeistä lenkkiä.
Aika turhauttavaa seurata tänä päivänä ralleja kun suurin osa ajasta menee peukaloiden pyörryttämiseen.