- Liittynyt
- 22.4.1999
- Viestit
- 8809
:thumbdownKimihän ei pidä noista pakollisista aika-ajojen ja kisojen jälkeisistä kolmen-kärki-haastatteluista. On siis loogista että mennään talliin , jossa sitä riskiä ei ole.
:wall:
:thumbdownKimihän ei pidä noista pakollisista aika-ajojen ja kisojen jälkeisistä kolmen-kärki-haastatteluista. On siis loogista että mennään talliin , jossa sitä riskiä ei ole.
:wall:
Mistä moinen negatiivisuus?Huh huh, kun töistä tuliessa uutisen bongasin. Surullinen, yllättynyt ja samalla innostunutkin tunne. Eipähän tarvitse enää toivoa Ferrarille hyvää vaan toivottavasti siellä menee kaikki ihan pilalle, vaikka Arrivabene hyvä jätkä mielestäni onkin. Ei mitään pahaa hänelle. Toivottavasti Vettelin ja Leclercin välit ainakin tulehtuisivat heti.
Päivän pääuutinen kuitenkin, että Kimin ura jatkuu ja vieläpä 2 kautta! Loistavaa. En tiedä onko Sauber yhtään huonompi valinta kuin McLaren noin lyhyellä tähtäimellä. Voi olla ihan mahdollista että ensi kaudellakin Sauber on Maccia edellä
Eiköhän ja Ferrari varmaan maksaa osan palkasta.Mutta jatkaa uraansa Sauberilla.
https://www.instagram.com/p/BnlCYA-hWBD/?hl=fi&taken-by=kimimatiasraikkonen
Oiskohan taustalla, että jos LeClercin pää ei kestä Ferrarilla ajamista, niin Kimi on valmiina Sauberilla?
Mihinkään pikku/jämätalliin en mene...Mihin jäi se Kimi joka ei ole formuloissa ajamassa vain ympyrää vaan pitää olla mahdollisuus voittoihin ja mestaruuteen... ei voi käsittää. Nyt tehdään päinvastoin, tämähän alkaa näyttämään jo Kovalaisen touhuilta.
Itselle hassu ajatus, että kuljettaja joka aina haastatteluissa näyttää ettei kiinnosta olla edes tuolla, niin hänestä tulee kisamäärissä ennätyksen tehnyt kuljettaja.Hyviä pointteja ja mielipiteitä ylempänä. Itse lisäisin vielä sen että Räikköstä kiinnostanee saavuttaa kärkipaikka eniten kisoja ajaneena kuskina. Ja Barrichellon ennätyshän menee heittämällä rikki mikäli Kimi ajaa tulevat kaksi kautta loppuun.
Mielenkiintoinen ja erikoinen kuvio noin muuten. Yleensähän Kimi on ilmaissut että vain voitot ja mestaruudet merkitsee, mutta näköjään mieli muuttui.
Itse olen asiasta lähinnä innostunut ja kuten sanottu, niin toivottavasti meno on enemmänkin Lotus-vuosien kaltaista kuin Heikki "paalulta voittoon", "mihinkään pikkutiimiin en mene", "testikuskiksi en kyllä ryhdy" Kovalaisen viimeiset kolme kautta.
En ymmärrä näitä vertauksia häntä-Heikkiin. Hessu sai vasta kolmannen F1-kautensa jälkeen kenkää huipputiimistä ja Toyotankin vetäydyttyä F1-ura piti jotenkin pelastaa. Malesian moguli sitten palkkasi Lotus Racingin saippualaatikkoon kelpo palkalla Trullin kaveriksi ja suurin lupauksin. Pari kisaa Kimin tuuraajana loppukaudesta 2013 pisti sitten uran F1-kisakusina lopullisesti pakettiin.Sauberille ja vielä kahdeksi vuodeksi.
Enpä olisi uskonut, että enää kiinnostaa siirtyä häntäpään talliin. :nope:
Teki niin sanotusti Heikit.
Sauberilla on iso työ ylipäänsä jos aikoo ottaa kiinni edes keskikastin nopeimpia autoja (Renault, Haas, Force India). Eiköhän tuo ensi kaudellakin taistele lähinnä Williamsia, Toro Rossoa ja McLarenia vastaan.
Toivottavasti ei ole pojan kynnet kovin tylsätHienoa että Leclerc pääsee näyttämään kyntensä! Parhaat kuskit parhaisiin autoihin ja kisaamisen jännitys sen kuin kasvaa. Räikkönen&Sauber yhdistelmä on miltei yhtä mielenkiintoinen, vaikka menestysodotuksia ei olekaan.
Heikki-vertailussa kyse taitaa olla lähinnä suurista puheista, joiden edessä joudutaan myöhemmin nöyrtymään.En ymmärrä näitä vertauksia häntä-Heikkiin. Hessu sai vasta kolmannen F1-kautensa jälkeen kenkää huipputiimistä ja Toyotankin vetäydyttyä F1-ura piti jotenkin pelastaa. Malesian moguli sitten palkkasi Lotus Racingin saippualaatikkoon kelpo palkalla Trullin kaveriksi ja suurin lupauksin. Pari kisaa Kimin tuuraajana loppukaudesta 2013 pisti sitten uran F1-kisakusina lopullisesti pakettiin.
Räikkösen ei ole mikään pakko. Saa tehdä jotain mistä selvästi tykkää ja korvauskin taatusti asiallinen. Onhan tuo toki aiemmin puhunut, että ei kiinnosta kuin voitot ja mestaruudet. Mieli selvästi muuttunut ja se konkarille sallittakoon.
Felipe Massakin lienee parempi vertailukohta kuin Hessu. Ferrarilta häntäpään Williamsiin, jossa oli kuitenkin lupausta.