AnttiL
Reittinörtti
Sunisella meni jarrut Harjulla. Breen taas kärsi bensansyöttöhäiriöistä
Ei ajeta kun pätkät on tuollaisia Tuohikotasen (9 km) mittaisia mikkihiiriä, joissa maksimissaan voi tehdä 4-5 sekuntia eroa saman luokan autojen kesken jos kaikki menee aivan nappiin. Lauantai-iltaan ja/tai su-aamupäivään olisi pitänyt saada sellaiset +50 km tekniset EK:t, joissa olisi vielä voinut oikeasti hyökätä.Alkaa paikat vakiintua kärjessä siihen malliin ettei ihan heti ajamalla kiinni ajeta. Lappi voi vielä nousta ja hyvin varmaan nouseekin Sunisen ohitse. Mut on toi Ogierin vauhti oikeesti todella noloa.
Miksi se ylipäätään on tuollaista? Ja sama koskee Neuvillea. Eilinen lähtöjärjestyksellä on varmasti vaikutusta, mutta onko koko totuus? Vai riittääkö Ogierille se, että pysyy Neuvillen edellä? Ajaako enemmän mestaruudesta kuin yksittäisestä osakilpailuvoitosta?Alkaa paikat vakiintua kärjessä siihen malliin ettei ihan heti ajamalla kiinni ajeta. Lappi voi vielä nousta ja hyvin varmaan nouseekin Sunisen ohitse. Mut on toi Ogierin vauhti oikeesti todella noloa.
G-mies Neville sanoi jo perjantaina että ei edes ajattele rallin voittamista enää. Keskittyy vain ja ainoastaan Ogierin tekemiisiin. Mutta M-Sportilla pidetään kyllä huoli siitä, että vähintään Paddon on siinä puskurina ja tarvittaessa myös Suninen saa määräyksen hidastaa ja laskea Ogier ohi. Nyt eroa 25 sekuntia ja Suninen tekemässä sitä lisää. Mutta piankos se käännetään tallimääräyksellä.Miksi se ylipäätään on tuollaista? Ja sama koskee Neuvillea. Eilinen lähtöjärjestyksellä on varmasti vaikutusta, mutta onko koko totuus? Vai riittääkö Ogierille se, että pysyy Neuvillen edellä? Ajaako enemmän mestaruudesta kuin yksittäisestä osakilpailuvoitosta?
Poika on kyllä legenda syntyessään.Rovanperää ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää. Konepelti pystyssä nilkuttaa päivän loppuun asti. Harmi ettei laitteet kestäneet loppuun asti.
Skodillacista on vasemmalta edestä ripustukset vinossa. Pihlajakoskessa 3 minuuttia takkiin Pietariseen nähden ja sitä myöden taistelu luokkasijoituksista ohi. Ero Greensmithiinkin on 40 sekkaa jota tuskin pystyy huomenna kirimään umpeen.Rovanperää ei voi ainakaan yrityksen puutteesta syyttää. Konepelti pystyssä nilkuttaa päivän loppuun asti. Harmi ettei laitteet kestäneet loppuun asti.
https://twitter.com/KalleRovanpera/status/1023230581033852928F*** front left damper broke and we have to retire for the day...
There was something in the ruts which damaged the damper which finally came through the bonnet...
Ennen ongelmia Greensmith oli jäänyt Kallelle keskimäärin 0,8s/km. Ei pitäisi olla mikään ongelma ajaa kiinni, varsinkin kun on juttujen mukaan ollut reilusti varaa kiristää. Toki Argentiinan toisinto on ihan mahdollinen.Ero Greensmithiinkin on 40 sekkaa jota tuskin pystyy huomenna kirimään umpeen.