2.14 on 194 sekkaa eli reilusti alle 1sek/km. Eli ei se ero nyt ihan älyttömän iso ole vaikka perässä onkin... Ei tietty ihan hyvin ole mennyt mutta ei ihan katastrofi. Lähempänä pitää olla ens vuonna. Tämä vuosi menköön vielä oppirahoihin...
Jos katsotaan edellisien vuosien tuloksia lauantai-illasta niin viime vuonna Elfyn Evans oli lähes tasan samat 3:15 perässä kärkeä yhdeksäntenä. 2016 puolestaan Teemu olisi tuolla tappiolla jopa seitsemäntenä Ott Tänakin edessä, ja taakse jäisi monta muutakin WRC-autoa.2.14 on 194 sekkaa eli reilusti alle 1sek/km. Eli ei se ero nyt ihan älyttömän iso ole vaikka perässä onkin... Ei tietty ihan hyvin ole mennyt mutta ei ihan katastrofi. Lähempänä pitää olla ens vuonna. Tämä vuosi menköön vielä oppirahoihin...
Vahva suositus tälle :thumbup: Tosin kartatanlukijan keskivartalovahvuudelle löytynee selitys ilman tutkimuksiakin.Loeb pitäisi viedä jonnekin tutkittavaksi. On se niin outo mies keskivartalovahvan röökiä vetelevän kartanlukijansa kanssa!
Tarkoitin lähinnä sitä, että kilpailu on vaan nyt WRC-tasolla äärettömän kovatasoista, ja jos ei vedä ihan täysillä niin on heti kympin sakin ulkopuolella. Lisäksi tässä rallissa ei ole yksikään WRC-auto vielä keskeyttänyt tai käyttänyt superrallisääntöä. Saksassa ja Turkissahan Teemu nousi hyville sijoille samanlaisella ajolla, kun edestä putoili hätäisempiä pois. Näissä tapauksissa tehtävänä on myös arvokasta merkkimestaruuspisteiden varmistamista.Noh, en nyt erityisen relevanttina näe tällaista eri vuosien sekunti per kilometri vertailua. Konteksti on kuitenkin tämän vuoden ralli ja ne mittasuhteet, jotka siellä juuri tänä vuonna vallitsevat. Mielestäni Sunisen suoritus on ollut heikko - erityisesti, jos mittatikuksi asettaa tallikaveri Evansin. Se ei suinkaan tarkoita sitä, etteikö Teemusta voisi tulla vaikka maailmanmestaria (potentiaali on nähty, ja sitä todella on), mutta suoritus juuri tässä rallissa tänä vuonna jättää vähintäänkin paljon parantamisen varaa.
Fair point.Tarkoitin lähinnä sitä, että kilpailu on vaan nyt WRC-tasolla äärettömän kovatasoista, ja jos ei vedä ihan täysillä niin on heti kympin sakin ulkopuolella. Lisäksi tässä rallissa ei ole yksikään WRC-auto vielä keskeyttänyt tai käyttänyt superrallisääntöä. Saksassa ja Turkissahan Teemu nousi hyville sijoille samanlaisella ajolla, kun edestä putoili hätäisempiä pois. Näissä tapauksissa tehtävänä on myös arvokasta merkkimestaruuspisteiden varmistamista.
Teemulla on varmaan aika suppea testiohjelma, ja lisäksi sanoi että perjantaina ei saanut vaihdettua päivähuollossa auton säätöjä haluamansa kaltaiseksi, koska tarjolla olevista osista puolet oli allokoitu asfalttisäätöihin. Lisäksi märällä asfaltilla ei ollut ajanut WRC-autoa vielä koskaan. Olihan se parempi ottaa noi kilsat talteen kuin yrittää ajaa kovempaa ja mennä metsään.
Odotin kyllä Teemulta parempaa vauhtia sen perusteella, että viime vuonna voitti WRC2:n ja oli ajanut rallin jo kolmesti aiemmin. Ensi vuonna pitäisi kyllä mennä kovempaa.
2010 luvun Timo Salonen, huippurheilija ja atleetti siinä avaa ääntään.
Joo rallieläkeläinen, mutta on se ajotuntumaa ylläpitänyt rallicrossissa. Sitten ihmettelisin, jos Loeb vetäisi suoraan kiikkutuolista tämmöistä vauhtia.On tuo Loeb kyllä ihmeseppä. Harmaa hiuksinen eläkeläinen johtaa kisaa kartturinaan pullea röökiä ketjussa vetävä toinen eläkeläinen.
On joo, mutta siitä huolimatta en nyt ihan uskonut, että se taistelee kisan voitosta.Joo rallieläkeläinen, mutta on se ajotuntumaa ylläpitänyt rallicrossissa. Sitten ihmettelisin, jos Loeb vetäisi suoraan kiikkutuolista tämmöistä vauhtia.