Phillip Morrisilla ei ole muuta kuin tupakkatuotebisnes eli ihmisten koukuttaminen voimakasta riippuvuutta aiheuttavaan myrkkyyn. Ja kyse tässä on markkinointikiellon kiertämisestä.
Kieltolait ei toimi. Siksi kannabiksen vapauttaminen järkevää. Ei se sitä silti tarkoita, että tulemme kannabisfirmojen logoja autojen kyljissä. Sekin järkevää.
Laitetaas vielä hitaimmillekin mistä on kyse.
https://www.grandprix247.com/2015/05/22/vettel-has-no-problem-being-the-marlboro-man/
Edelleenkin, tupakkatuotetta ei markkinoida, vaan winnowia. Ei sillä ole väliä, mistä se raha tulee, vaan mitä markkinoidaan. Tottakai kyseessä voi olla piilomarkkinointia, joka ei tähänkään mennessä ole ollut ongelma (vuosia nähty "mallua" ferrareissa). Mut yhtähyvin voi ajatella olevan markkinointia yhtiön tulevaisuuden suunnitelmien varalle. Tupakointi vähenee kokoajan ja pitää keksiä uusia tuotteita tupakkaa sisältävien tuotteiden korvaamiseksi. Ei tupakalla enää pitkälle pötkitä. Ehkä kymmeniä vuosia vielä. Ei satoja. Jos tupakkatuotteesta ei ole kysymys, niin yritys saa sitä mainostaa, vaikka sulla asia vittuaiskin,että yritys on tunnettu tupakkatuotteista. Luultavasti EU ja Australian kisajärjestäjät (??) päätyy siihen, että mitään väärää ei ole tapahtunut.
Silkkaa ajojahtia tällainen. Ota se kukkahattu päästä pois. Lisäksi tää on silkkaa jeesustelua, kun mainitsemani nico-alkuiset korvaustuotteet saa markkinoida mielinmäärin, vaikka parempikin korvaustuote on olemassa, mut se on kielletty asia markkinoinnin suhteen. Saa jopa parhaimmat paikat kassalta ja erittäin näkösällä karamellimaisissa rasioissa.
edit: tuosta kuvasta en osaa sanoa mitään. Luultavasti mainostetaan alueella jossa saa mainostaa? Entä sitten?