DC
Helsingin UA
Nuotituskuvien perusteella voisi kisan luulla olevan Monte eikä Korsika. Tosin, mielestäni jostain 70- ja 80-luvun taitteen kisasta on kuvia missä mennään loskassa.
Eikös vuosina 1973-1980 ainakin Tour de Corse ajettu marraskuulla tai siinä marras-joulukuun vaihteessa? 1981 eka kerran keväällä huhtikuun-toukokuun saumassa.Nuotituskuvien perusteella voisi kisan luulla olevan Monte eikä Korsika. Tosin, mielestäni jostain 70- ja 80-luvun taitteen kisasta on kuvia missä mennään loskassa.
Niin tuotava auto maaliin. Ei tulos tai ulos.Suora lainaus:
Eli rautalankaa: Sunisen on tuotava auto maaliin ja saatava tulos tai ajot M-Sportilla oli sitten siinä.
Joo, onhan kisan järjestämisajankohta muuttunut vuosien saatossa useampaan otteeseen. 80-luvun alkuun asti ajetiin aina loppuvuodesta, sitten pitkään keväällä ja 2000-luvulla on kokeiltu molempia.Eikös vuosina 1973-1980 ainakin Tour de Corse ajettu marraskuulla tai siinä marras-joulukuun vaihteessa? 1981 eka kerran keväällä huhtikuun-toukokuun saumassa.
Lisäksi Millener oli toivonut Suniselta samanlaista hyökkäystä Meksikoon, kuin Ruotsissakin. Eli toisin sanoen tallin johto oli kehottanut itse Sunisen ajamaan riskillä Meksikossa. Samaa he toivovat myös Argentiinaan ja Chileen. Eli ajamaan täysillä kärkisijoista, vaikka joutuisi pientä riskiäkin ottamaan. M-Sportin taktiikkana tuntuu olevan se, että Sunisen nopeuteen luotetaan ja hänen toivotaan ajavan voitosta. Evans sopii sitten paremmin varman pisteidenkerääjän rooliin.Tässä on taidettu hieman mennä omalla tulkinnalla, ja suurenneltu asioita. Tottahan se on, että ei Millener & Wilson kauan kolaroivaa kuskia jaksa katsella, mutta potkut Korsikan jälkeen, enpä usko.
Katotaan nyt sitten miten pitkään Sunisella riittää luottoa jos ja kun Korsikallakin Voortti osuu johonkin kallionleikkaukseen tai kivikaiteeseen s.e. turvakaari taipuu ja kisa jää siihen. Milner sanoo ihan suoraan että sen paremmin tiimillä kuin Sunisellakaan ei ole enää varaa hajottaa autoa vaan tulos on pakko saada.Niin tuotava auto maaliin. Ei tulos tai ulos.
Eikä tuossa ole mitään rautalangan vääntämistä. Ei missään sanota että saisi kenkää M-Sportilta. Ei tuollaista uutista ole missään. Keksit sen ihan omassa päässäsi.
Tässä löytyi ihan hyvälaatuinen video Korsikalta-78, tosin ihan kuivalla kelillä, mutta ajankohta taisi olla kyllä loppuvuodesta.Tosin, mielestäni jostain 70- ja 80-luvun taitteen kisasta on kuvia missä mennään loskassa.
Hyvä aikakin sieltä tuli. Tosin on Meeken tapaista olla nopea shakedownilla.Meekellä oli yritystä sladista päätellen. Neuville toistaiseksi ainut, joka valitti auton säädöistä.
Ei kai mitään dramaattista kun Kallen Twitterin perusteella kaikki on kunnossa ja auto tuntuu hyvälle.Mitäköhän äksöniä Kallella on ollut neljännellä shakedownin vedolla? Ewrc näyttää tasan 10 minuuttia, joten jäänyt matkalle?
Inkkari tapahtumasta: https://twitter.com/FIAJuniorWRC/status/1111294617272631302Ken Tornille kävi huonommin
Jo ennen tuotakin oli momenttumia. Myös yleisöön liittyen.Inkkari tapahtumasta: https://twitter.com/FIAJuniorWRC/status/1111294617272631302
Rallissa ei taida olla mitään tallipisteisiin perustuvaa tukijärjestelmää, tms joka vaikuttaisi esim. maksettaviin matkakuluavustuksiin (kuten F1) tai edes medianäkyvyyteen. Siten olettaisi että tallin molempien kuljettajien osalta varmojen pisteiden sijaan merkkaa vain kuljettajan kyky kärkiaikojen ajamiseen, voittoihin ja mestaruuksiin. Kuljettajalle tutuissa ralleissa kolmannet saati viidennet sijat ei kauheasti saa huomiota ja menneistä MM lopputuloksista harva edes muistaa monta MM 3. sijaa jollain kuljettajalla on. Paremmat huomiopisteet kerää suorituksena johdosta keskeyttäminen kuin vitospaikalta keskeyttäminen (tyylistä riippuen toki) vaikka molemmista saa samat pisteet MM taulukossa.Lisäksi Millener oli toivonut Suniselta samanlaista hyökkäystä Meksikoon, kuin Ruotsissakin. Eli toisin sanoen tallin johto oli kehottanut itse Sunisen ajamaan riskillä Meksikossa. Samaa he toivovat myös Argentiinaan ja Chileen. Eli ajamaan täysillä kärkisijoista, vaikka joutuisi pientä riskiäkin ottamaan. M-Sportin taktiikkana tuntuu olevan se, että Sunisen nopeuteen luotetaan ja hänen toivotaan ajavan voitosta. Evans sopii sitten paremmin varman pisteidenkerääjän rooliin.