Ab Låsfabriken Oy tuli tilalle.Bottas ei ole enää Wihurin sponsoroima ja sai silti uuden sopimuksen. Bottas ajaa Mersulla koska häntä pidetään hyvänä kuskina.
Ab Låsfabriken Oy tuli tilalle.Bottas ei ole enää Wihurin sponsoroima ja sai silti uuden sopimuksen. Bottas ajaa Mersulla koska häntä pidetään hyvänä kuskina.
Konecranes sponssaa Mersua, Abloy pelkästään Bottasta. Konecranesin summa tuskin on merkittävä, että varmistaa mitään kuskipaikkoja Mersulla.Ab Låsfabriken Oy tuli tilalle.
Toivon mukaan näin ei kävisi kun onhan Ricciardokin kaikkiaan aika hyvin kuitenkin ajanut.Ricciardo on kohta samassa tilanteessa kuin Ralf Schumacher aikoinaan. Yksi parhaiten palkatuista kuskeista jonka ura loppuu nopeasti ellei ole selvästi tallikaveriaan parempi.
Melko odotettu juttu mikäli näin.Giovinazzi jatkaa Alfalla ajamista ensi kaudellakin.
https://www.instagram.com/p/B4cncNppBTd/?igshid=1kpyqjpfe3zhz
Toki ilman muuta kausi koostuu muustakin kun vain tuosta huippuhetkestä.Niin meinaat että tuolla hetkellisellä kisan kärkipaikan pitämisellä oli jotain merkitystä jatkosopimuksen?
Tavallaan ihan odotettu päätös, tavallaan ei. Ihan kohtuullisestihan Giovonazzi on viime aikoina Kimiin verrattuna suoriutunut, mutta hankala nähdä että potentiaalia mihinkään suurempiin urotekoihin tulevaisuudessa kuitenkaan olisi.
SingaporessaMelko odotettu juttu mikäli näin.
Etenkin kun Giovinazzi taisi ohimenevästi tällä kaudella Hockenheimissa jopa johtaakin kisaa millä tosiaan oli moneen vuoteen ensimmäinen Sauberin kuski johtajana ja ensimmäinen Alfa Romeon kuski sitten Andrea de Cesariksen johtajana.
Kyllä siellä pitää pärjätä, jotta paikka ykkösessä aukeaa. Itse asiassa lie melko harvinaista, että koko kärkikolmikko nousee ykkösiin. Ja voi sanoa, että Russell, Albon ja Norris ovat myös paikkansa lunastaneet.Heh. Hetken johtoaseman lumolla ei sitten mitään merkitystä. Se on Ferrarin kehityskuskin paiklka se toinen Alfan paikka ja ei sinne ketään muutakaan ollut istuttaa. Mick Schumacher tarttee ainakin sen vuoden F2-sarjassa lisää.
No ei sitä jatkoaikaa ole kyllä kuin ensi kausi. Jos sen pidempään "tarvitsee" jäädä F2-sarjaan, niin ei sieltä enää silloin nousta F1:iin, vaan siirrytään GT-autojen pariin "palkkakuskiksi", kuten joku nykyisistä F2-kuskeista asian ilmaisi.Heh. Hetken johtoaseman lumolla ei sitten mitään merkitystä. Se on Ferrarin kehityskuskin paiklka se toinen Alfan paikka ja ei sinne ketään muutakaan ollut istuttaa. Mick Schumacher tarttee ainakin sen vuoden F2-sarjassa lisää.
On sieltä nostettu useamman kauden tahkonneita jyriä mutta lähinnä yhden tai kahden kauden maksukuskeiksi.No ei sitä jatkoaikaa ole kyllä kuin ensi kausi. Jos sen pidempään "tarvitsee" jäädä F2-sarjaan, niin ei sieltä enää silloin nousta F1:iin, vaan siirrytään GT-autojen pariin "palkkakuskiksi", kuten joku nykyisistä F2-kuskeista asian ilmaisi.
Eipä tuota ymmärrä millään. Itse asiassa lopetin ennen kauden alkua lukemasta noita.Nyt tuli tuo edellinen viesti luettua pariin kertaan enkä silti kyllä ymmärtänyt yhtään. Huh huh.
No, katsotaan mihin suuntaan kuskispekulaatiot lähtee. Käykö Oconille kylmät vielä?
Ricciardo varmaan heitetään tarpeen tullen takaisin Red Bullille kyllä.
Mikäli Renault vetäytyisi tulevina vuosina, siitä olisi ongelmia monille kuskeille, kuten Ricciardolle ja Oconille. Red Bullille Ricciardo ei ole pääsemässä, vaikka käyttöön otettaisiin kolmannet autot, mitä Marko ei kannata. Onneksi Renaultin lopettaminen ei ole todennäköistä ja vaikka lopettaisikin, joku muu saattaisi jatkaa tallin toimintaa. Moottoritoimittajana Renault on tuskin lopettamassa.Mikäli Renault tosiaan hyvin teoriassa vetäytyisi jopa jo kaikkein pahimmassa mahdollisessa tapauksessa nyt kauden päätteeksi tai ensi kaudella ja viimeistään joskus vaikka vuoden 2021 uusien sääntöjen aikana sen vuoden kesäkuussa kautta 2022 silmäillen kaiken epäonnistuessa niin se olisi suuri ongelma.
Siitä tulisi ongelmia ainakin sen nykykuskeista tai tulevista kuskeista Daniel Ricciardolle ja Esteban Oconille ja useammalle tallin testikuljettajalle, yksittäistestaajille tai promootiotestaajille.
Mikä ei toki kaiken ymmärtäen ole onneksi todennäköistä, mutta ei myöskään täysin olematonta.
Ainakin näin viime vuosilta tai kuluneelta vuodelta tallin kaaosta seurattuna puhuen niin radalla, tallina kuin ihan La Regien nykypäivän johtokuntaa myöten koskien.
Ricciardo ei näillä näkymin välttämättä ole palaamassa tai mahdollisesti palatessaankin ei ole pääsemässä Red Bullille kun Helmut Marko on tietysti ollut tuttuun itsepäiseen tapaansa ennalta päätetysti toista mieltä nykyisten tai tulevaisuuden nimiensä pitämisen suhteen.
Helmut Marko on ollut myös erittäinkin kielteinen lajin klassiseen kysymykseen vuodesta 1986 lähtien eli siihen, että pitäisikö lajissa ajattaa kolmattakin autoa kisoissa.
Jolloin Ricciardolle nyt ei löytyisi paikkaa paluulle talliin siinäkään tapauksessa kun todennäköisesti Red Bullin tai Toro Rosson autoja ajaisivat niiden ikitestaajat kolmansien autojen suhteen eli Sebastien Buemi ja Jean-Eric Vergne ellei nyt sitten ihan lopulta tule liikaa ikää jo heillekin.
Renault ei kyllä välttämättä vetäydy aivan kokonaan lajista ellei nyt sitten vetäytyisi vain tehdaspuoleltaan kokonaan tai osittain jolloin sitten tallin työtä jäisi jatkamaan muu hyvä ostajataho.
Ja vaikka tallina vetätyisikin kaiken jälkeen niin moottoritoimittajana vetäytyminen on kyllä vielä mahdollista tallivetäytymistä epätodennäköisempi.