Juu... Onneksi tallikaveri ainoa jäljellä Pro-luokassa joten voidaan säädellä tuloslistaa tarvittaessa...Kallella taitaa olla rengasrikko
E: No ei tarvitse... 9sek eroa joten eiköhän Kalle sen paikkaa ihan hanskalla...
Juu... Onneksi tallikaveri ainoa jäljellä Pro-luokassa joten voidaan säädellä tuloslistaa tarvittaessa...Kallella taitaa olla rengasrikko
K-18. Brutaalia matskua.Oli kyllä hullun näköistä pätkää kun Tänak meni kutosella rajoitin paukkuen pimeällä metsätiellä 180 kilsaa tunnissa
Ei oo Mr. Kaljahattua vetoliinan kans paikalla. Ei noilta alkuasukkailta mikään onnistu kuin ehkä kello viiden tee."Se oli sit siinä". Eipä tuohon ole paljon lisättävää. Kamala härdelli kyllä päällä Latvalan ulosajon jälkeen. Ihmetellään ja panikoidaan ja ollaan mukamas tekevinään. Ei näin. Äijät ulos ja auto pyörilleen. Ei se niin vaikeaa ole.
Juu, luojan kiitos ei ollut. Tarkoitin ihan aitoja ammattilaisia jotka tietävät mitä ovat tekemässä.Ei oo Mr. Kaljahattua vetoliinan kans paikalla.
En tiedä säännöistä mitään mutta eihän niitä kaaria voi korjata. Jos ne menevät mutkalle jostain kohtaa, niin ei sitä enää vasaralla paukuttamalla saa takaisin vanhaan lujuuteensa. Säännöt ovat asiassa tiukat, koska kyse on kuljettajan ja kartturin hengestä silloin.Voiko joku selventää vielä mitenkä tuo kaariin kohdistuneiden vaurioiden tulkinta menee kisapaikalla? Ja mitään korjaamismahdollisuuksia ei siis missään tilanteessa anneta?
Löytyy Toyotaltakin mahdollisuudet korjata kaaria kisa-olosuhteissa. Se perustuu siihen että koska he itse tekevät korit alusta loppuun, eli on tehtaallakin lupa hitsata kaaria niin voivat myös kentällä niitä korjata. Luulisin että onnistuu kaikilta talleilta tarvittaessa.Muistaakseni M-Sport on ainoa talli joka voi kaaret korjata edes jossain määrin kisan aikana, koska heillä on kaarien rakentaja "talon sisällä".
https://www.rallit.fi/mm-rallin-ohjelmassa-erikoiskoe-jolla-parjaa-yksinkertaisempikin-ihminen/Siellä pärjää yksinkertaisempikin ihminen. Vaikkei olisi nuottejakaan, sen varmasti osaisi ulkoa