Tosin tämän kauden Toytotakuskeista viime vuonna ensimmäinen oli aivan eri sekuntiluvuilla samalla autolla, toinen kuskeista nopeampi hitaamalla autolla ja kolmas kuski ajoi eri sarjaa joten vertailla ei oikein voi. Miksi väkisin pitäisi hidastaa kun ei normivauhtikaan riitä? Toki yksityisenä palvelu on varmasti heikompaa kuin tehdastallissa, joten siinä tulee varmasti jonkin verran tasoitusta. Mutta että auto olisi tehty tarkoituksella hitaammmaksi? En usko hetkeäkään.Latvalalla vaan turboruuvi pikkusen löysemmässä. Idiootiksi se Tommin kuski valintoineen tekis, jos Latvala vetelis mennen tullen nykyisiä Toyota kuskeja päihin.
Näin on, kyllä se Tommillekin olisi etu jos Latvala olisi kärkisijoilla viemässä pisteitä Neuvillelta ja Tänakilta. Jos taas Latvala olisi toisen Toyotan edellä, voitaisiin homma hoitaa varmasti tehdaskuskin eduksi.Tosin tämän kauden Toytotakuskeista viime vuonna ensimmäinen oli aivan eri sekuntiluvuilla samalla autolla, toinen kuskeista nopeampi hitaamalla autolla ja kolmas kuski ajoi eri sarjaa joten vertailla ei oikein voi. Miksi väkisin pitäisi hidastaa kun ei normivauhtikaan riitä? Toki yksityisenä palvelu on varmasti heikompaa kuin tehdastallissa, joten siinä tulee varmasti jonkin verran tasoitusta. Mutta että auto olisi tehty tarkoituksella hitaammmaksi? En usko hetkeäkään.
Kyllähän Toyota jo aikoinaan ruuvasi tehoja alas kun Bosse pääsi Kuukanpäässä testaamaan tehdas-autoa. Kuningas Carlos istui mielenosoituksellisesti autossa, eikä aikonut millään lähteä vaikka lentokone Tikkakoskella odotti. Bosse esitti ruutupaperilta lukkojen säädöt johon Tojon inssit totesi, ei nuo voi toimia..no pistivät lukot kuten Bosse halusi ja ekalla testivedolla Marcus ajoi testipätkän lujempaa kuin Auriol ja Sainz kumpikaan oli viikolla ajaneet. Tuon jälkeen inssit hääräsi pellin alla ja Toyotasta kulku loppui kuin seinään...Mutta että auto olisi tehty tarkoituksella hitaammmaksi? En usko hetkeäkään.
Joo, TTE Ove Anderssonin johdollahan sitä Yarista ajattaa :alppu:Kyllähän Toyota jo aikoinaan ruuvasi tehoja alas kun Bosse pääsi Kuukanpäässä testaamaan tehdas-autoa. Kuningas Carlos istui mielenosoituksellisesti autossa, eikä aikonut millään lähteä vaikka lentokone Tikkakoskella odotti. Bosse esitti ruutupaperilta lukkojen säädöt johon Tojon inssit totesi, ei nuo voi toimia..no pistivät lukot kuten Bosse halusi ja ekalla testivedolla Marcus ajoi testipätkän lujempaa kuin Auriol ja Sainz kumpikaan oli viikolla ajaneet. Tuon jälkeen inssit hääräsi pellin alla ja Toyotasta kulku loppui kuin seinään.
Onkohan Yariksessa sama vilppiturbokin vielä kuin Celicassa :wink:Joo, TTE Ove Anderssonin johdollahan sitä Yarista ajattaa :alppu:
Ei kun takasiipiOnkohan Yariksessa sama vilppiturbokin vielä kuin Celicassa :wink:
No jos nyt Ovesta puhutaan, niin hänhän tallipäällikkönä auttoi suomalaisia minkä kykeni. Päästi Juhan kesken sopimuksen Peugeotille ehtona että palaa kunhan hänellä on tarjota neliveto. No Juha palasi ja voitti maailmanmestaruudenkin. Bosselle Ove antoi käyttöön sm-sarjaan suostuttelujen jälkeen Robi Gröndahlin suhteilla tehtaan Celican.Joo, TTE Ove Anderssonin johdollahan sitä Yarista ajattaa :alppu:
Kallekin ajaa kyllä saakelin hienosti!Evanssilla ihan jäätävä kyyti.
viimeinen toimiva all live alusta eli puhelin on käytössä, jos tämä vielä kippaa niin on kehnoa laatua.All Live kippasi