Onneksi sai kiinni, jos olisi poistunut tuosta niin ruumiita olisi tullut rumasti...
Näin on, tosi tyhmä paikka taas katsella...Onneksi sai kiinni, jos olisi poistunut tuosta niin ruumiita olisi tullut rumasti...
Tervetuloa tutustumaan muuhunkin tuotantoon. Nähdään keikoilla!Laula vaan sitä Kuurankukkaa.
Nykyiset formulat nyt on ihan vässykkähommia tähän menoon verrattuna.Formulakuski voi hypätä ralliauton puikkoihin ja ajaa pisteille, toisinpäin ei onnistu.
Meekehän on vauhdissa jos kestää vain tiellä. Latvala on täysin mielialakuljettaja. Kun sai ykköskuskin aseman, loisti Toyotalla. Tänakin tullessa talliin, suli täysin. Melkein kuski kuin kuski, näyttää Toyotalla pärjäävän.Toki auto on todella vahva. Kommenttisi perusteella Latvala ja Meeke eivät lukeudu edes tusinakuskien kastiin vaan jonnekin vielä alemmas. Josta en välttämättä ole aivan eri mieltäkään Evansin vauhdin perusteella. Mutta katsellaan kautta eteenpäin, vielä todella aikaista tehdä syvempää analyysia.
Itsekin kyllä povasin Ogieria vahvimmaksi mestariehdokkaaksi ennen Montea.
Ajaako tuolla sarjassa yhtään kuskia ketkä eivät pysty voittamaan maailmanmestaruutta oikealla kalustolla oikeaan aikaan. Eipä juuri.Eiköhän jokainen joka lajia vähän on seurannut, on huomannut Evansin potentiaalin, ei yllätä yhtään tää vauhti. Ogier kun lopettaa tämän kauden jälkeen, niin ei Toyotan tarvitse etsiä Tänäkille ja Neuvillelle haastajaa, se on jo omassa tallissa.
Ajaako ykkösissä?Ajaako tuolla sarjassa yhtään kuskia ketkä eivät pysty voittamaan maailmanmestaruutta oikealla kalustolla oikeaan aikaan. Eipä juuri.
Onhan siellä, tiimissä kuitenkin aina vähintään kaksi kuskia, joten oikea kalusto löytyy aina kahdelta tai kolmelta kuskilta. Toyotan tapauksessa oikeastaan neljältä. Katsotaan tässä että miten se Takamoto sijoittuu kaikissa ajamissaan ralleissa muiden tallien autojen edelle Toyotan ottaessa nelosvoittoja.Ajaako tuolla sarjassa yhtään kuskia ketkä eivät pysty voittamaan maailmanmestaruutta oikealla kalustolla oikeaan aikaan. Eipä juuri.
Meekestä ei ollut haastamaan Tänakia vauhdillisesti muistaakseni kovinkaan montaa kertaa. Toki joutui tiimipisteitäkin ajattelemaan, mutta silti tulos oli liian monesti ulos. Evans haastaa Ogieria ja pysyy vielä tiellä.Meekehän on vauhdissa jos kestää vain tiellä. Latvala on täysin mielialakuljettaja. Kun sai ykköskuskin aseman, loisti Toyotalla. Tänakin tullessa talliin, suli täysin. Melkein kuski kuin kuski, näyttää Toyotalla pärjäävän.
Ajaakos Meeke enää? Ei niitä kuskeja kauan pidetä.Meekestä ei ollut haastamaan Tänakia vauhdillisesti muistaakseni kovinkaan montaa kertaa. Toki joutui tiimipisteitäkin ajattelemaan, mutta silti tulos oli liian monesti ulos. Evans haastaa Ogieria ja pysyy vielä tiellä.
Meeke ei ollut viime vuonna kertaakaan lähelläkään voittoa, Evans ajeli Fordilla Korsikalla viimeistä pätkää vaille voiton. Siis huom, ei Toyotalla vaan Fordilla.
Oikea aika ja kalusto tarkoittaa sitä, että auto istuu käteen ja luotto kohdilleen. Onhan Latvallakin ollut hyviäkin kausia ja erilaisissa olosuhteissa mestaruuskin. Ei se niin mustavalkoista ole.Onhan siellä, tiimissä kuitenkin aina vähintään kaksi kuskia, joten oikea kalusto löytyy aina kahdelta tai kolmelta kuskilta. Toyotan tapauksessa oikeastaan neljältä. Katsotaan tässä että miten se Takamoto sijoittuu kaikissa ajamissaan ralleissa muiden tallien autojen edelle Toyotan ottaessa nelosvoittoja.
En sitten tiedä että olisiko se huono juttu, jos kuski kuin kuski voisi voittaa mestaruuden ollessaan oikeassa autossa. Ainakin kuskien taso olisi silloin kova. Formuloissa varmaan onkin aika paljon maksukuskeja, jotka eivät pystyisi mestaruuteen edes oikealla autolla. Paitsi Mersulla...
Kumma kun ei viime vuoden tiimimestaruus rallissa mennyt ylivoimaiselle Toyotalle, vaikka siellä ei ollut edes tusinakuskeja silloin
Hyvää trollausta..