BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
- Liittynyt
- 11.3.2020
- Viestit
- 5488
Nokun Bottas oli pistetty sen eteen imuuttamaan.Hamilton taisi ajaa erinomaisen vikan sektorin.
Nokun Bottas oli pistetty sen eteen imuuttamaan.Hamilton taisi ajaa erinomaisen vikan sektorin.
No kumpi oli pistetty eteen puhkomaan ilmaa? Tuosta tulee parin kympän etu.Ja mites vale jäi 0.3 hämiksestä. Valovuosi näin lyhyellä radalla
Samaa itsekin ihmettelin.Näkikö Sandelssin kyllästämät silmäni oikein, että Verstappenin siipi oli kiinni maalisuoralla viimeisellä yrityksellä sieltä alueen alusta asti?
Kato nyt se ero uudelleen. Ei Hamilton Bottaksesta hyötyä saanut. Bottas oli kääntymässä ekaan mutkaan, kun Hamilton tuli suoran alkuun. Hamiltonin edellä toki meni Ferrari.No kumpi oli pistetty eteen puhkomaan ilmaa? Tuosta tulee parin kympän etu.
Kannattaa vähän seurata sitä ajoa, niin hoksaa erinäisiä asioita, mitä ei teksti-tv:ssä kerrota.
Mazepinilla nyt ei taida hirveästi olla varaa nitistä herrasmiessopimuksen kunnioittamattomuudesta..Haasilla nokkapokka käynnissä
https://www.iltalehti.fi/formulat/a/51ec5227-ee69-4689-96c8-1f6bc7dd243a
Lieneekö vika vai jännityksessä unohtu. Olis varmaan selvempi ero tullut jos olis auki ollut.Samaa itsekin ihmettelin.
Lähetetty minun SM-N986B laitteesta Tapatalkilla
Ei ajanut koko päivänä, eli ei ollut FP3:ssakaan.Suomalaisittain aika-ajoista oli harmillista Kimin vetäytyminen korona tartunnan takia ennen aika-ajoa ja Bottas puolestaan ylsi tutulle sijalle, eli kolmannella sijalla lopulta.
Ja kaikilla Ferrarin ja Sauberin junnuilla taitaa olla omat kisansa.Jos Kimi missaa seuraavankin kisan niin kukakohan ajaa Monzassa? Orlen (Puolalainen firma) varmaan yrittää vetää kaikki mahdolliset narut että puolalainen nähdään myös ensi kisassa. Orlenilla kun näyttää Paalua löytyvän kohtalainen määrä.
Hornerin mukaan tekninen vika.Kyllä siipi oli kiinni viime yritykselllä. Olis kiva kuulla oliko vika vai unohtu aukaista? Kohdasta 3:48
Nyt mulla onkin hyvä kysymys mitä olen miettinyt vuosia. Miten tuo siipi toimii tai lähinnä sen aukaisu? Koska tuhannesosista taistellaan niin se olis aina randomia antaa kuljettajan avata se oman tuntemuksen mukaan milloin ollaan alueella. Eikä ole kertaakaan ollut että joku aukaisee siiven laittomasti. Tai en ainakaan muista. Eli toimiiko tuo systeemi, niin että ne kohdat on ohjelmoitu autoon, että kun on sektorilla, niin voit painaa napin pohjaan ja jos etäisyys on alle sekunti ja sektorilla on DRS alue niin se aukasee heti sen kun auto tulee alueelle? Tai esim että tiedät että kohta tulee alue niiin vedät napin pohjaan ja auto aukaisee sen sitten kun se on laillista?Hornerin mukaan tekninen vika.
Pitää vähän googlailla. Hyvä kysymys. Olen kyllä nähnyt että ratissa palaa DRS-valo, mutta onko jotain automatiikkaa.Nyt mulla onkin hyvä kysymys mitä olen miettinyt vuosia. Miten tuo siipi toimii tai lähinnä sen aukaisu? Koska tuhannesosista taistellaan niin se olis aina randomia antaa kuljettajan avata se oman tuntemuksen mukaan milloin ollaan alueella. Eikä ole kertaakaan ollut että joku aukaisee siiven laittomasti. Tai en ainakaan muista. Eli toimiiko tuo systeemi, niin että ne kohdat on ohjelmoitu autoon, että kun on sektorilla, niin voit painaa napin pohjaan ja jos etäisyys on alle sekunti ja sektorilla on DRS alue niin se aukasee heti sen kun auto tulee alueelle? Tai esim että tiedät että kohta tulee alue niiin vedät napin pohjaan ja auto aukaisee sen sitten kun se on laillista?
Onhan niillä kuitenkin realiajassa aika paljon on jäljessä ja paljon ei jne ratissa. Eli jonkulainen paikannushan noissa autoissa on. Tietenkin myös ajanottosensorit jne.
“The moment the driver starts braking for a corner, the flap moves back to its original high-downforce position. We must also take into account the time that takes the two flow of air to reattach, which takes about half a second,” Mekies continued.
During the actual race, the DRS cannot be used anytime. “There are timing loops embedded in the tarmac and the system calculates the gap between all cars. When the pursuing car is within one second of the car in front when both cars cross the detection point, this turns on a light on the dashboard and the driver can activate the DRS and try to overtake,” he explained.
“The detection of the gap between the two cars and the lighting system are fully automatised. It's the timing system that allows the DRS to be activated or not,” he ended.
Verstappen tarvitsisi Perezin apua enemmän kuin koskaan koska nyt on mestaruustaistelun kannalta ratkaisu kisoja.Harmi Sergio Perezin sulaminen aika-ajoissa. Kun katsoo Verstappenin ja Hamiltonin tämänkin päivän aika-ajoa, Vaikuttaa Red Bull ja Mercedes olevan suurinpiirtein samalla tasolla.
Hamilton saa taustatukea Valtteri Bottaksesta, mutta vastaavasti Verstappen ei saa samanlaista tukea Perezistä.
Näin Mercedeksellä on taktiset avaimet huomenna käsissään🗝
Red Bullilla on kuitenkin jo keksitty, miten Pérezin surkeasta lähtöruudusta voidaan ottaa kaikki mahdollinen irti.
– Vaihdamme niin monta voimayksikön osaa kuin mahdollista. Teemme niin minimoidaksemme vahingot ja välttääksemme rangaistukset loppukauden aikana, tallin neuvonantaja Helmut Marko kertoi GP Blog -sivuston mukaan Servus TV:llä.
Tämä tietää Pérezille lähtöruuturangaistuksia sunnuntaille, mutta koska Zandvoortin radalla on äärimmäisen vaikea ohittaa, on hänen kannaltaan melko sama, onko lähtöpaikka 16:s vai 20:s.
Artikkeli DRS:n toiminnasta.Nyt mulla onkin hyvä kysymys mitä olen miettinyt vuosia. Miten tuo siipi toimii tai lähinnä sen aukaisu? Koska tuhannesosista taistellaan niin se olis aina randomia antaa kuljettajan avata se oman tuntemuksen mukaan milloin ollaan alueella. Eikä ole kertaakaan ollut että joku aukaisee siiven laittomasti. Tai en ainakaan muista. Eli toimiiko tuo systeemi, niin että ne kohdat on ohjelmoitu autoon, että kun on sektorilla, niin voit painaa napin pohjaan ja jos etäisyys on alle sekunti ja sektorilla on DRS alue niin se aukasee heti sen kun auto tulee alueelle? Tai esim että tiedät että kohta tulee alue niiin vedät napin pohjaan ja auto aukaisee sen sitten kun se on laillista?
Onhan niillä kuitenkin realiajassa aika paljon on jäljessä ja paljon ei jne ratissa. Eli jonkulainen paikannushan noissa autoissa on. Tietenkin myös ajanottosensorit jne.