Jos taas myöhempi lähtöpaikka olisi parempi niin kyllä onnistui tiimikaverit sulamaan. Elfyn +0.2 Tänakin perässä ja Ogi ilman takasiipeä "onnistui" pitämään Kallen puolensekunnin erolla takanaAinakin teoriassa Kallella on huomiselle hyvä lähtöpaikka Tänakiin nähden, jos ja kun sataa koko päivän.
Mietin, että onko rohkeaa laittaa -isi-muodossa, mutta näinhän siinä taas kävi... harmi homma.Ogier kyllä vahvoilla, Breen jos vaan pää ja tietenkin Ford kestäisi.
Niih mutta huomenna ja yöllä saattaa tulla oikeen kunnolla vettä, joten kallella voi olla hyvin paras lähtöpaikka kärkinelikosta.Jos taas myöhempi lähtöpaikka olisi parempi niin kyllä onnistui tiimikaverit sulamaan. Elfyn +0.2 Tänakin perässä ja Ogi ilman takasiipeä "onnistui" pitämään Kallen puolensekunnin erolla takana
Edit: Mutta olipahan hieno päivä Kallelta ja tuo Uusi-Seelanti on melko upea paikka ajaa rallia.
Tämä oli siis insinöörin virhe. Alkuperäistä boostimäärää oli muutettu bulletinilla ja insinööri ei ollut huomannut/muistanut tätä.Tänakille 5 sekunnin aikasakko. Torstain kaupunkipätkällä hybridiyksikkö antoi liikaa boostia.
Neuvillelle samasta syystä sama rankku.Tänakille 5 sekunnin aikasakko. Torstain kaupunkipätkällä hybridiyksikkö antoi liikaa boostia.
Nyt täytyi ihan jo kirjautua sivustolle, jotta voi todeta, että melko pelleilyä alkaa olla. "Buustista olisi saanut tulla lisäpotkua maksimissaan 240 kilojoulea, mutta Tänakin auton hybridiyksikkö vapautti energiaa kahteen eri otteeseen 241,03 ja 242,04 kilojoulea."Tämä oli siis insinöörin virhe. Alkuperäistä boostimäärää oli muutettu bulletinilla ja insinööri ei ollut huomannut/muistanut tätä.
Olisi 4 s. ollut riittäväNeuvillelle samasta syystä sama rankku.
Kyllähän vilppilähdöstäkin saa 10 sekuntia vaikka sillä voittaisi vaan kymmenyksen. Rangaistuksia annetaan osittain myös siksi, että sääntöjä noudatettaisiin jatkossa paremmin.Nyt täytyi ihan jo kirjautua sivustolle, jotta voi todeta, että melko pelleilyä alkaa olla. "Buustista olisi saanut tulla lisäpotkua maksimissaan 240 kilojoulea, mutta Tänakin auton hybridiyksikkö vapautti energiaa kahteen eri otteeseen 241,03 ja 242,04 kilojoulea."
Ymmärrän, että säännöt ovat sääntöjä, mutta ehkä rangaistusket voisi olla rikkeen mukaiset vaikka tuplana, tai jotain. Jos tuolla on nyt sitten sekunnini kymmenyksen verran voittanut, niin olisi sitten voinut antaa sakkona kaksi kymmenystä ihan periaatteen vuoksi.
Ehkä normaalisti ei harmittaisi kovin paljoa suomalaisa hyödyttävä tapahtuma, mutta kyllä Tänakki on saanut jo ihan riittävästi harmia tällä kaudella tuosta hybridistä. Toivottavasti ajaa ensi kaudella ja saa ajaa teknisesti tasavrtaisen kauden. Olisi kiinnostavaa nähdä todellakin Roviksen ja Tänakin kamppailu uusintana ilman liikaa säätöä.
WRC+ puolella tätä toitotettiin vähän liikaakin. Ei mene kyllä Breenillä tämä loppukausi putkeen yhtään.Huomasitteko muuten että Breen ajoi ulos samassa mutkassa kuin McRae 2002
Pätkäpohjat taitaa myös olla tasan kun Breeniin vertaa (2-2).Greensmithin ainoa isompi ajovirhe tällä kaudella taitaa olla Safarin kaato?
Jos oikein tuumailin niin 4 moka Breeniltä viimeisessä 5 kisassa tämä.WRC+ puolella tätä toitotettiin vähän liikaakin. Ei mene kyllä Breenillä tämä loppukausi putkeen yhtään.
Siitä kertoo jo sekin et vaikka kuinka Greensmithille on naureskeltu maksukuskiudestaan ja siitä miten tyhmiä mokia on vuosien saatossa tehnyt... niin hän kuitenkin on suorittanut loppupuoliskon kisat huomattavasti paremmin mitä Breen. Jos joku olisi tälläistä käännettä spekuloinut alkukaudesta, niin oisin aika optimistisena kaverina pitänyt.
naurattaa nämä vahingot tuolla tasolla. ihan varmasti juu.Tämä oli siis insinöörin virhe. Alkuperäistä boostimäärää oli muutettu bulletinilla ja insinööri ei ollut huomannut/muistanut tätä.
ihan selkeä rankku. ei nuo vahingossa noita ylitä, vaan eiköhän ihan tietoisesti haeta maksimeja ja joskus vähän yli.Nyt täytyi ihan jo kirjautua sivustolle, jotta voi todeta, että melko pelleilyä alkaa olla. "Buustista olisi saanut tulla lisäpotkua maksimissaan 240 kilojoulea, mutta Tänakin auton hybridiyksikkö vapautti energiaa kahteen eri otteeseen 241,03 ja 242,04 kilojoulea."
Ymmärrän, että säännöt ovat sääntöjä, mutta ehkä rangaistusket voisi olla rikkeen mukaiset vaikka tuplana, tai jotain. Jos tuolla on nyt sitten sekunnini kymmenyksen verran voittanut, niin olisi sitten voinut antaa sakkona kaksi kymmenystä ihan periaatteen vuoksi.
Ehkä normaalisti ei harmittaisi kovin paljoa suomalaisa hyödyttävä tapahtuma, mutta kyllä Tänakki on saanut jo ihan riittävästi harmia tällä kaudella tuosta hybridistä. Toivottavasti ajaa ensi kaudella ja saa ajaa teknisesti tasavrtaisen kauden. Olisi kiinnostavaa nähdä todellakin Roviksen ja Tänakin kamppailu uusintana ilman liikaa säätöä.