Jos löytyy niin kiinnostaa, myös muut vuosikerrat, jotka puuttuu rally-mapsista2008 ajettiin Siikäkämää jotenkin samalla tavalla kun tuossa mutta en muista ihan tarkkaan. Oliskohan tiekirja vielä jossain tallessa...
No nyt on iso juttu. Hienoa, että nuorelle ja lahjakkaalle kuljettajalle saadaan isosti kilometrejä alle huippukalustolla ja eri alustoilla MM-sarjassa. Tavoitteet näkyy olevan laitettu korkealle, joten mielenkiinnolla lähdetään tätä projektia seuraamaan.
Roope on osoittanu kyl hienoa kehityskäyrää ja nyt pääse ekaa kertaa testaamaan oikeen kunnolla ja ns samalta viivalta ni voi mennä todella kovaa.No nyt on iso juttu. Hienoa, että nuorelle ja lahjakkaalle kuljettajalle saadaan isosti kilometrejä alle huippukalustolla ja eri alustoilla MM-sarjassa. Tavoitteet näkyy olevan laitettu korkealle, joten mielenkiinnolla lähdetään tätä projektia seuraamaan.
Tämähän olis hieno juttu. Näkisin kuitenkin, että eka vuosi menee varmaan enemmän ja vähemmän nelikon ratissa totutellessa. Varmasti hyviä pätkäaikoja toki pystyy tekemään.Jos uus skoda ei oo aivan ylivoimainen auto ni tulee ajaan myös sm sarjassa mestaruudesta.
Eikös korhonen ajanu jo tänä vuonna nelikolla??Vaikka
Tämähän olis hieno juttu. Näkisin kuitenkin, että eka vuosi menee varmaan enemmän ja vähemmän nelikon ratissa totutellessa. Varmasti hyviä pätkäaikoja toki pystyy tekemään.
Ajo, oon aika varma et ajaa kärkivauhtia, pääs yllättävän lähelle jo rally 3 autolla.Eikös korhonen ajanu jo tänä vuonna nelikolla??
Mahtava juttu SM-sarjan kannalta, Kovalaisen mukanaolon voisi kuvitella lisäävän sarjan medianäkyvyyttä.Nyt seuraa se toinen haastattelun uutispommi. On vielä yksi iso syy, miksi Kovalaiset ovat pakkaamassa muuttokuormaan Abu Dhabissa kohti Suomea.
– Tarkoitus olisi ajaa ensi vuonna rallin SM-sarjassa. Neuvottelut ovat vielä käynnissä, mutta toivottavasti pian voin kertoa jotain ensi vuodesta, Kovalainen paljastaa.
Hymystä ei voi erehtyä. Tätä Kovalainen haluaa.
Pisti silmään myös toinen lause tuossa jutussa: "Lisäksi Japanin rallisarjassa menestyksestä ”palkitaan” lisäpainoilla seuraavaan kisaan. ". Lieneekö missään muualla rallissa moista?https://www.iltalehti.fi/formulat/a/818a4e06-dd50-4029-85fd-ee64d1f585ad
Mahtava juttu SM-sarjan kannalta, Kovalaisen mukanaolon voisi kuvitella lisäävän sarjan medianäkyvyyttä.
En tykkää juurikaan menneitten muistelusta, mutta oliko DTM:ssä (ei se anniskeluravintola) joskus kauan sitten joku tuollainen käytäntö.Pisti silmään myös toinen lause tuossa jutussa: "Lisäksi Japanin rallisarjassa menestyksestä ”palkitaan” lisäpainoilla seuraavaan kisaan. ". Lieneekö missään muualla rallissa moista?
Rata-autoilussa tuo BoP systeemi on hyvinkin käytetty, mutta tosiaan rallissa en ikinä muista kuulleeni...En tykkää juurikaan menneitten muistelusta, mutta oliko DTM:ssä (ei se anniskeluravintola) joskus kauan sitten joku tuollainen käytäntö.
Rallissa en kyllä muista kuulleeni et tuollaista oisi käytetty missään muussa maassa. Noh, Japani on Japani - kaikkine perversioineen.
E: Jos spekuloidaan et missä kisassa Kovalainen ajaisi ensi vuonna... Articissa on ollut jo, en pidä todennäköisenä, etenkin näin nopealla aikataululla. Kuopio-Jyväskylä, ei jotenkin usko riitä tähänkään, kuten ei myöskään Pohjanmaan kaalipeltoihin. Mutta jotenkin on kutina et Itärallin viivalla voitaisiin nähdä, nyt kun tuo kisa sai SM-tason kisan tittelin.
Ja lisää muutoksia.https://www.autourheilu.fi/uutiset/muutoksia-f-cupin-kauden-2023-kilpailukalenteriin/
F-Cupin avaus siirtyy Valkealasta Hankasalmelle HRT-kisan yhteyteen
Rallin mm-sarjassa on vastaavanlainen rangaistuskeino jolla rangaistaan menestyviä kuskeja sora kisoissa ja se on lähtöpaikkarangaistus joka esim vaikutti siihen että emme tiedä voittiko 2022 rallyfinlandin nopein kuljettaja/auto?Pisti silmään myös toinen lause tuossa jutussa: "Lisäksi Japanin rallisarjassa menestyksestä ”palkitaan” lisäpainoilla seuraavaan kisaan. ". Lieneekö missään muualla rallissa moista?