comm
Well-known member
- Liittynyt
- 25.3.2012
- Viestit
- 4246
Siinä oli mainittu 16m€ menestysbonuksina ja se 10m€ just palkkana.Pérez 26 miljoonaa
Olisin yllättynyt jos hänelle maksetaan yli 10.
Siinä oli mainittu 16m€ menestysbonuksina ja se 10m€ just palkkana.Pérez 26 miljoonaa
Olisin yllättynyt jos hänelle maksetaan yli 10.
Lokareita suunnitellaan autoihin kaudeksi 2024. Ei tuo herkulta näytä, mutta mitä vain kunhan ajetaan eikä voivotella varikolla. Ei näyttänyt Halokaan hienolta, kaikkeen silmä tottuu.https://the-race.com/formula-1/f1-wheel-arches-plan-motivated-by-scars-of-spa-2021-fiasco/
Nikolas Tombazis, the head of the FIA F1 technical department, is confident the wheel arches will be ready for 2024. But he hopes they might be ready for the second half of ’23, provided a design can be finalised and the teams agree to this happening.
käsittääkseni noi pistetään vaan sateelle kiinni?Lokareita suunnitellaan autoihin kaudeksi 2024. Ei tuo herkulta näytä, mutta mitä vain kunhan ajetaan eikä voivotella varikolla. Ei näyttänyt Halokaan hienolta, kaikkeen silmä tottuu.
Näin minäkin sen ymmärsin. Vaikka kuivuisi kisan aikana niin ei lähdetä repimään pois kesken kisan.käsittääkseni noi pistetään vaan sateelle kiinni?
Ei sen ilmaiseksi tosiaan tarvii Maxia päästää ohi.Siinä oli mainittu 16m€ menestysbonuksina ja se 10m€ just palkkana.
oli eilen ennättänyt kiistämään, mutta eihän sitä tosiaan tiedä jos tänään on mieli muuttunutHienoa! Brawn tilalle?
Vettel tekniseksi johtajaksi samalla.Kimi johtoon
Kunnianhimoisilla kavereilla polte ei ole iästä kiinni. Sen huomaa työelämässäkin johtajissa. Hyvät johtajat paukuttaa töitä hautaan saakka ja menestyvät, keskinkertaiset ja huonot etsivät 60v iäassä eläkeputkea.Lienee ihan toiveajattelua, että Brawn olisi tulossa takaisin. Pitää muistaa, että Brawn oli mukana nostamassa Ferrari pois suosta jo kertaalleen jota seurasi menestysvuodet, niin lieneekö tuossa iässä enään mielenkiintoa ja motivaatiota asiaan. En jaksa uskoa. Toki Ferrari on nyt paremmassa jamassa kuin aikoinaan. Eikä kukaan voi sanoa pystyisikö Brawn uudelleen toistamaan saman?
Niin mutta miksi me oletetaan tetä brawn olisi vielä kunnianhimoinen riittävän paljon toistamaan saman asian kuin 20 vuotta sitten? Me ei voida tietää sitä asiaa ja brawnin jutut on ainakin viime aikoina sivunneet eläköitymistä jne.Kunnianhimoisilla kavereilla polte ei ole iästä kiinni. Sen huomaa työelämässäkin johtajissa. Hyvät johtajat paukuttaa töitä hautaan saakka ja menestyvät, keskinkertaiset ja huonot etsivät 60v iäassä eläkeputkea.
Kertoo epätoivosta Ferrarin kohdalla jos ovat kerta kyselleet entistä teknistä johtajaa tallin pomoksi johtamaan tallia, Binotton paikalle.Niin mutta miksi me oletetaan tetä brawn olisi vielä kunnianhimoinen riittävän paljon toistamaan saman asian kuin 20 vuotta sitten? Me ei voida tietää sitä asiaa ja brawnin jutut on ainakin viime aikoina sivunneet eläköitymistä jne.
Itse en jotenkin osaa nähdä Vasseuria Ferrarin johdossa. Sopii mainiosti Alfalle, mutta alfa on enemmän old school talli ja rennompi ympäristö. Vaikea kuvitella Vasseuria Ferrarin kokoiseen organisaatioon ja toimintatyyliin. Hmm..Kertoo epätoivosta Ferrarin kohdalla jos ovat kerta kysylleet entistä teknistä johtajaa tallin pomoksi johtamaan tallia, Binotton paikalle.
Joka tapauksessa on erinomainen asia että Binotto eroaa virastaan tallin kannalta koska viimeiset kolme vuotta ovat menneet heikosti odotuksiin nähden ja tallille tekisi hyvää saada rento mutta asiallinen tallipäällikkö talliin.
Vasseur on todennäköisesti ykkösehdokas tallipomoksi mikäli huhuihin on uskomista, Vasseur olisi Leclercille todennäköisesti sopiva vaihtoehto koska tietää tämän entuudestaan 2018 Sauber kaudelta ja tulisi myös toimeen toisin kuin Binotto, jonka kanssa on Leclercillä ollut sukset ristissä.
Brawnin en usko palaavan Ferrarille enää kun herra itse aikoo eläköityä lajista muutenkin ellei sitten mielensä muuta ja innostuisi Ferrarin pesti tarjouksesta.