Muistelisin että ei - pitää ajaa kahteen kertaan. Voin toki olla väärässä, mut ihan kun oisin tälläisen säännön lukenut.Voiko Power olla vain yhteen kertaan ajettava EK? Eli se olisi sellainen, jota ei ole järjestettävässä rallissa vielä ajettu EK:na. Esim vaikka Myhinpää kertaluontoisena
Voi olla. Näin on ollut esim Korsikalla.Voiko Power olla vain yhteen kertaan ajettava EK? Eli se olisi sellainen, jota ei ole järjestettävässä rallissa vielä ajettu EK:na. Esim vaikka Myhinpää kertaluontoisena
Mutta todennäköisesti ei ole, koska sunnuntaille on haluttu tehdä 2 TV-ekta eli powerin ek kahdestiVoi olla. Näin on ollut esim Korsikalla.
Näin se varmaankin menee. Voi olla panokset liian kovat jos "ruodusta" poikkeaa (vaikka ei mielestäni niin tarvitsisi olla)Mutta todennäköisesti ei ole, koska sunnuntaille on haluttu tehdä 2 TV-ekta eli powerin ek kahdesti
2015-2016 koillisessa, 2017-2018 lounaassa, 2019 lounaassa ja luoteessa, 2021-2022 koillisessa, joten tämän vaihtelun perusteella voisi ennustaa että ensi kesän ralli on taas muualla.Västilä heitetty spekulaatioissa. Edellisellä viikolla PR-racingin järjestämä ralli, missä Västilä ollut yleensä mukana. Olisiko peräkkäisinä viikonloppuina samassa suunnassa rallia? Tosin PR:n rallit ovat olleet myös "perinteisesti" Tampereen länsipuolella, joten mahdollisuuksien sisällä.
Ei kai nyt koko rallia sentään tarvitse Kangasniemellä ajaa? Mutta joku noista neljästä voitaisiin valita. Pölläkkään ei mene väliteitä, Makkola ehkä vähän nopea ja lyhyt.kyllähän kangasniemeltä löytyis esim..perjantaille makkola,kutemajärvi ja sitten kokoomatauko/tankkaus sieltä sitten toikkala,pölläkkä ja sieltä vaikka ruuhimäelle..
Olikos tässä vielä järjestelyissä mukana (alustavassa kalenterissa) muitakin seuroja? Ei pelkästään EK:n järjestelyssä2015-2016 koillisessa, 2017-2018 lounaassa, 2019 lounaassa ja luoteessa, 2021-2022 koillisessa, joten tämän vaihtelun perusteella voisi ennustaa että ensi kesän ralli on taas muualla.
Itselleni kyllä EK1 Ruuhimäki kelpaisi, mutta haluaisivatko järjestäjät luopua torstai-illan Harjusta, jos se kerran viime vuonnakin keräsi sen noin 20 000 maksanutta katsojaa.Viikonlopun rallilähetyksessä Juho Kokko kertoili, että kun avauspäivän EK:n ei tarvitse olla yleisö-EK, niin Jyväskylässä voidaan ajaa torstaina Ruuhimäki... Liekö tuo sisäpiiristä lipsautus vai oma ajatelma. Ei olisi hullumpaa sekään, jos avauksena olisi to-ilta Ruuhimäki ja Harju vaikka pe-ilta ja la-päivä. Katsoin Himoksen kalenteria, että tänä vuonna ei Metalli-festivaali satu rallin aikaan, niin siinähän sitä saisi ehkä Himokselle päättymään Powerin vaikka Patajokea/Vaheria hyödyntäen. Tuota itse vuosia hahmotellut unissani.
Tuolta voi itse ladata sulku-pdf:t: https://julkinen.jkl.fi:8082/ktwebbin/dbisa.dll/ktwebscr/kuulattn_tweb.htm?+id=1765646Itselleni kyllä EK1 Ruuhimäki kelpaisi, mutta haluaisivatko järjestäjät luopua torstai-illan Harjusta, jos se kerran viime vuonnakin keräsi sen noin 20 000 maksanutta katsojaa.
Onko Harjusta tullut vielä kaupungin päätöksenteossa sulkulupia? En jaksa etsiä.
Itäkeskuksessa tunnetusti norkoilee kovimmat rallifanit!https://itis.fi/tapahtumat/secto-rally-finland-goes-itis/Nyt tuli virallinen tieto. Eli reitti julki 28.2. Itiksen kauppakeskuksessa.
Itäkeskuksen Citymarkethan toimi monena vuonna Helsinki-rallin lähtöpaikkana, että kyllä paikalla (okei, oli tietysti eri rakennus silloin) rallihistoriaa on. Mutta joo, tuskin ne kovimmat All Live -niilot tänä päivänä Itiksessä kovin suurilukuisesti ainakaan liikkuu. Mutta erittäin positiivista, että rallia viedään tällä tavoin näytille paikkaan jossa se ei yleensä arkirutiineihin kuulu.Itäkeskuksessa tunnetusti norkoilee kovimmat rallifanit!
Aika kovavauhtista baanaa, jota on myös oikaistu sitten SuurajovuosienSahloisten Rantatien kun saisi joku vuosi mukaan kokonaisuudessaan, on pitkä ja upea tie.