BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
- Liittynyt
- 11.3.2020
- Viestit
- 5366
Nyt sä trollaat jo itseäsi!Kannattaisiko Ferrarin palkata enemmän italialaista henkilökuntaa vai ei?
Nyt sä trollaat jo itseäsi!Kannattaisiko Ferrarin palkata enemmän italialaista henkilökuntaa vai ei?
Nyt McLarenillakin on italialaisia töissä ja talli syöksykierteessä.Kannattaisiko Ferrarin palkata enemmän italialaista henkilökuntaa vai ei?
Tais se nyt kuitenkin olla niin, että Charlesin panokseen kehitystyössä ei HUHUJEN mukaan olla tyytyväisiä. Sillähän se Sainz niin nopeasti jatkosopimuksen sai.Ferrarin kannattaisi palkata Kimi kehitystyön johtajaksi. Tekemään töitä Leclercin ja Sainzin kanssa. Ai miksi, Vasseurin kanssa erinomaiset välit ja toisi rauhallisuutta tuonne tiimiin. Charles on liian täynnä itseään ja Sainzilla ei riitä osaaminen kehitystyöhön, tuo joukkue ei puhalla yhteen hiileen ellei sinne saada ei italialaista verta lisää. Potentiaalia olisi kuten Binotto näytti, mutta sitä ei saada realisoitua tällä kulttuurilla tai siltä se pahasti näyttää.
Edellisen kerran Ferrari ulosmittasi potentiaalia kunnolla Arrivabenen johdolla, sen jälkeen ollut enemmän tai vähemmän lapasia johtamassa tiimiä kunnes nyt freddy.
Kim Jong-un on johtamistyylillään melko raju, pienikin virhe niin löytää itsensä kaupungin laidalta kuula otsassa, mutta pelolla johtamista Ferrarin kannattaisi koittaa.Ferrarin kannattaisi palkata Kimi kehitystyön johtajaksi. Tekemään töitä Leclercin ja Sainzin kanssa. Ai miksi, Vasseurin kanssa erinomaiset välit ja toisi rauhallisuutta tuonne tiimiin. Charles on liian täynnä itseään ja Sainzilla ei riitä osaaminen kehitystyöhön, tuo joukkue ei puhalla yhteen hiileen ellei sinne saada ei italialaista verta lisää. Potentiaalia olisi kuten Binotto näytti, mutta sitä ei saada realisoitua tällä kulttuurilla tai siltä se pahasti näyttää.
Edellisen kerran Ferrari ulosmittasi potentiaalia kunnolla Arrivabenen johdolla, sen jälkeen ollut enemmän tai vähemmän lapasia johtamassa tiimiä kunnes nyt freddy.
Minkäs takia lopulta tuo Arrivabene sai lähteä tuolta? Tulos oli kuitenkin nousujohteinen ja Ferrari haastoi Vettelin johdolla mestaruudesta.Edellisen kerran Ferrari ulosmittasi potentiaalia kunnolla Arrivabenen johdolla, sen jälkeen ollut enemmän tai vähemmän lapasia johtamassa tiimiä kunnes nyt freddy.
Taisi olla yhden aikakauden loppu. Arrivabenelle, Kimille ja Vettelille annettiin aikaa hankkia mestaruudet, mutta sitten kun ei onnistunut niin vaihtoon kaikki.Minkäs takia lopulta tuo Arrivabene sai lähteä tuolta? Tulos oli kuitenkin nousujohteinen ja Ferrari haastoi Vettelin johdolla mestaruudesta.
Ferrari taitaa olla taas siinä vaiheessa, että tallipäälliköt lentelee ulos ja sisään vuoden välein kun menestystä ei taaskaan tule.Eikös Binotto savustanut Maurin ulos?
Jostain valtataistelusta puhuttiin silloin kauden 2018 aikana, mutta lopulta Mauri taisi lentää pihalle sen vuoksi, ettei suostunut tekemään Vettelistä ykköskuskia ja "pilasi" mestaruussaumat sillä. Tämän vuoksihan Binotto julisti seuraavan kauden alussa Vettelin olevan ykköskuski suhteessa uuteen tallikaveriinsa Leclerciin... Noh, sitäkin kesti sitten noin kolmen osakilpailun verran.Eikös Binotto savustanut Maurin ulos?
Jälkeen ajateltuna Kimistä olisi pitänyt tehdä 2017 ja 2018 ykköskuski. Olisiko tulos ollut eri, mutta Kimi ei sortunut tyhmiin virheisiin kerta toisensa jälkeen ja paineensietokyky lienee parempi. Vettel toki oli sen kympän kaks nopeampi mut epävarmuus, ylireagoiti ja paineensietokyky pilasi monta asiaa.Jostain valtataistelusta puhuttiin silloin kauden 2018 aikana, mutta lopulta Mauri taisi lentää pihalle sen vuoksi, ettei suostunut tekemään Vettelistä ykköskuskia ja "pilasi" mestaruussaumat sillä. Tämän vuoksihan Binotto julisti seuraavan kauden alussa Vettelin olevan ykköskuski suhteessa uuteen tallikaveriinsa Leclerciin... Noh, sitäkin kesti sitten noin kolmen osakilpailun verran.
Mielenkiintoinen näkökulma, sillä eihän Kimi olisi kyennyt Hamiltonia haastamaan, vaikka hänestä olisi minkälainen keisari tehty Ferrarin sisällä.Jälkeen ajateltuna Kimistä olisi pitänyt tehdä 2017 ja 2018 ykköskuski. Olisiko tulos ollut eri, mutta Kimi ei sortunut tyhmiin virheisiin kerta toisensa jälkeen ja paineensietokyky lienee parempi. Vettel toki oli sen kympän kaks nopeampi mut epävarmuus, ylireagoiti ja paineensietokyky pilasi monta asiaa.
Juuh siis olisiko Kimi pystynyt haastamaan paremmin. Vaikea sanoa. Toki nopeudessa oli ero Vettelin hyväksi, mutta eipä hänkään sitä pystynyt kääntämään hyödyksi itselleen. Toki Hamilton oli siihen aikaan sen verran nopeampi että vaikeaa se oli Vettelilläkin.Mielenkiintoinen näkökulma, sillä eihän Kimi olisi kyennyt Hamiltonia haastamaan, vaikka hänestä olisi minkälainen keisari tehty Ferrarin sisällä.
Rehellisyyden nimissä on myös sanottava ettei sekään tunnu kovin todelliselta, että Vettel olisi joutunut merkittävästi kärsimään siitä ettei hänestä tehty selkeää ykköskuskia. Yhden käden sormilla on laskettavissa ne tilanteet kun Vettel joutui kokemaan painetta tallikaverinsa suunnalta.