comm
Well-known member
- Liittynyt
- 25.3.2012
- Viestit
- 4248
Ettei olisi iskenyt taas mersun toiseen autoon keskikauden taantumaAuto rupee olemaan normaali F1-auto eikä Williams-replica.
Ettei olisi iskenyt taas mersun toiseen autoon keskikauden taantumaAuto rupee olemaan normaali F1-auto eikä Williams-replica.
Perez ei tule ajamaan maaliin saakka on oma veikkaukseni.Huomisesta kisasta voi tulla hyvä vääntö Verstappenin ja Alonson välillä. Tässä skenaariossa pidän kyllä Alonson puolia.
Jännä myös katsoa, miten korkealle Perez yltää. Saako pisteitä ja miten monta. Podiumille tuskin asiaa.
Kiinnitin huomiota myös siihen, että kun Ocon pysähtyi puolivälliin tunnelia Q1:ssä, niin virkailijat alkoivat liputtaa vihreitä heti Oconin päästyä taas liikkeelle. Mies kuitenkin mateli niin hitaasti, että jos joku toinen olisi ajanut siellä täyttä vauhtia, niin tuskin olisi kerennyt väistää enää siinä mutkaisessa ja hämärässä tunnelissa. Siinä olisi pitänyt olla tuplakeltaiset niin kauan, että Ocon pääsi kunnon vauhtiin.Tuomarit oli löytäneet ne faktat oli mitä tuossa kelattiin.
Ferrari ei infoa kuskia missä toiset menee. Lippumiehet olivat ajan tasalla.
Vähän päänsilittelyltä vaikuttaa nuo perustelut osittain.
Siinä todetaan myös että vaikea paikka linjanvaihdon ja valaistuksen osalta ja että mitään ei voi tehdä.
Eikö se nyt sitten ole myös helvetin vaarallinen jos sinne jää nutaamaan toisen eteen?
Samaa mieltä. Jos on varauduttava pysähtymään niin tuplakeltaiset sinne kuuluu.Kiinnitin huomiota myös siihen, että kun Ocon pysähtyi puolivälliin tunnelia Q1:ssä, niin virkailijat alkoivat liputtaa vihreitä heti Oconin päästyä taas liikkeelle. Mies kuitenkin mateli niin hitaasti, että jos joku toinen olisi ajanut siellä täyttä vauhtia, niin tuskin olisi kerennyt väistää enää siinä mutkaisessa ja hämärässä tunnelissa. Siinä olisi pitänyt olla tuplakeltaiset niin kauan, että Ocon pääsi kunnon vauhtiin.
En vetäisi aika-ajoista niin suoria johtopäätöksiä, olet kuitenkin oikeilla jäljillä. Tosiaan on Hamiltonilla joskus paremminkin kausi lähtenyt kulkemaan, mutta en puhuisi keskikauden taantumasta koska on vielä alkukausi. Tällä hetkellä 2-4 tappiolla aika-ajoissa tallikaverilleen. Jos siihen vielä lisää suolaa haavoihin Bakun sprinttiaika-ajon niin lukema on 2-5 Hamiltonin tallikaverille. Mutta katsotaan nyt kisa kuitenkin, näyttää siltä että olisi Hamiltonin vuoro Mersukuskeista ottaa enemmän pisteitä.Ettei olisi iskenyt taas mersun toiseen autoon keskikauden taantuma
Varmaan voit jo lopetella, kun eihän Monacossa ole vuosikausiin tapahtunut mitään. Viime vuonna sade toi pientä vaihtelua. 2011 tainnut olla edellinen tapahtumarikkaampi kisa kuivalla.Mikäli täällä monacossakaan ei tapahdu mitään kuin jonossa ajelua niin pitää harkita seuraamisn lopettamista. Monacossa nyt yleensä rytisee kerran kaks seinissä ja turva-autoa ja uudelleen starttia jne. Mikäli edes tätä ei tapahdu niin jotain on vialla. Kertoo siitä että tosiaan joudutaan ajaan säästöliekillä niin jopa monaco on helppo nakki kun voi ajaa vasemmalla kädellä läpi koska renkaiden ja polttoaineen säästö.
Kannattaa varmaan jättää katsomatta, jos et saa jonoajelusta mitään irtiMikäli täällä monacossakaan ei tapahdu mitään kuin jonossa ajelua niin pitää harkita seuraamisn lopettamista. Monacossa nyt yleensä rytisee kerran kaks seinissä ja turva-autoa ja uudelleen starttia jne. Mikäli edes tätä ei tapahdu niin jotain on vialla. Kertoo siitä että tosiaan joudutaan ajaan säästöliekillä niin jopa monaco on helppo nakki kun voi ajaa vasemmalla kädellä läpi koska renkaiden ja polttoaineen säästö.
Mielenkiinnosta kysyn millä keinolla uskot Chekon nousevan? Ohittelemalla Monacossa?Eiköhän Checo nouse tuolta ihan kivasti, sataa tai ei
Olisko linkkiä tuohon tutkaan?Tälläinen mörkö saapuu Monacon ylle startin aikaan, hyvältä näyttää. Kuivat ihmiset voivat sulkea lähetyksen jos alkaa ripottelemaan.
No kohta on Strollin perässä ja siihen helposti jämähtää koko iltapäiväksi.Perez ajanut jo muut ryhmän kiinni vaikka kävi varikolla. Kierrosajat ovat aivan eri sekuntiluvuilla kuin edessä olevilla