Oli taas se kuuluisa hidastelujono Q2:sen lopussa. Eikä FIA anna rankkuja hitaasti ajamisesta.Bottaksella jäi viimeisellä yrityksellä kuti piippuun. Huomisen ennuste: zero poäng.
Joo, vikalla sektorilla tuli pari kymppää tukkaan ainakin Leclercille ja Verstappenille.Voi pylly, Alonsolle olisi paalun suonut mutta ei auta, vika sektori oli heikko.
Aiheellinen huomio. Mutta joka tapauksessa saisi olla joko kovemmat seinät tai hauraammat eli keveämmät autot, ei noiden ole tarkoitus olla mitään törmäilyautoja vaan Formula ykkösiä.Taitaa olla seinätkin joustavempia kuin ennen.
Zhou jäi jälleen taakse reilulla erolla. Olisikohan kannattanut ajaa kaksi nopeaa kierrosta setillä, nyt jäi aikaa vain yhteen.Oli taas se kuuluisa hidastelujono Q2:sen lopussa. Eikä FIA anna rankkuja hitaasti ajamisesta.
Tai en tiedä onko mutta hidastuksissa näyttää että antavat aika paljon periksi. Lieneekö aina ollut näin?Aiheellinen huomio. Mutta joka tapauksessa saisi olla joko kovemmat seinät tai hauraammat eli keveämmät autot, ei noiden ole tarkoitus olla mitään törmäilyautoja vaan Formula ykkösiä.
Joo, oli kyllä muutoin varsin jännä ja viihdyttävä aika-ajo, mutta Verstappenin paalu oli kieltämättä vähän antikliimaksi.Voi pylly, Alonsolle olisi paalun suonut mutta ei auta, vika sektori oli heikko.
Näin se oli joka kierroksella.Joo, vikalla sektorilla tuli pari kymppää tukkaan ainakin Leclercille ja Verstappenille.
Nii, ei se toisaalta siellä turva-auton perässä paljoa kiinnostavampaa ole, mutta hupinsa kullakin.Se olisikin perin ikävää jos hallittu junamuodostelma rikottaisiin märällä radalla ja yllättävillä ratatapahtumilla. Sama kuin menisi lätkäpeliin ja toivoisi mahdollisimman vähän maaleja, jäähyjä ja taklauksia, kunhan peli on mahdollisimman nopeasti ohi ilman katkoja.