BJohnson
Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Eikä huomenna vissiin.No niin. Eka harjoitussessio käynnissä. Sää on aurinkoinen, eikä sadetta ennustettu tähän harjoitukseen.
Eikä huomenna vissiin.No niin. Eka harjoitussessio käynnissä. Sää on aurinkoinen, eikä sadetta ennustettu tähän harjoitukseen.
Sunnuntaina saattaa jopa ukkostaa.Eikä huomenna vissiin.
Saakohan Hamilton paremmin tuntumaa perään kun ponttooneissa kiva alamäki difuusorilleHeti kun Mersu on Formulan eikä kampelan näköinen, niin Russell ottaa sekunnin dunkkuun Hamiltonilta.
En tiedä, itse käyttäisin käsiä.Saakohan Hamilton paremmin tuntumaa perään kun ponttooneissa kiva alamäki difuusorille
Olin katsovani, että Maxin aika oli medium-kelin kumilla?Näytä liitetiedosto 3576
Näytä liitetiedosto 3577
Alfa ei ollut näissä harjoituksissa hitain ja mesekin tuntui kulkevan yllättävän hyvin. Maxilla hankaluuksia säätöjen kanssa, muuten aika perusharkat.
Sääli Hamiltonin kannalta, jos keltanokka tallikaveri on parempi sopeutumaan huonosti ajettavaan autoon.Heti kun Mersu on Formulan eikä kampelan näköinen, niin Russell ottaa sekunnin dunkkuun Hamiltonilta.
Toiset kärsii paskasta autosta enemmän kuin toiset. Kimi ja Max nillittävät todella paljon, jos auton keula ei ole tarkka.Sääli Hamiltonin kannalta, jos keltanokka tallikaveri on parempi sopeutumaan huonosti ajettavaan autoon.
Taisi olla, mutta oli aika turhautunutta menoa. Ei kääntynyt mutkissa, ja meni pitkäksi ja kädet heilu, ku linnunpelättimellä, ja sitten säädettiin autoa taas pitkään.Olin katsovani, että Maxin aika oli medium-kelin kumilla?
Monaco on monaco. Vaikea päätellä kokonaisuutta. Odotellaan espanjan kisaa kun se on tunnettu testirata ja aerodynamisesti vaativa(F1 insinöörien tarinoiden perusteella). Aina on sanottu että jos auto kulkee Espanjassa niin se kulkee joka paikassa hyvin.Harkat nyt on harkkoja ja Monaco on mitä on, mutta yllättävän hyvin tosiaan mese näyttää kulkevan. Olisi voinut odottaa isompia alkukankeuksia noinkin isojen muutosten jälkeen.
En tiedä katsoitko FP2, mutta myöhäistä jo tässä vaiheessa.Voiko jossain lyödä vetoa päätyykö jompi kumpi Ferrareista seinään viikonlopun aikana?
Näin klipin Sainzista kyllä niin tuli mieleen.En tiedä katsoitko FP2, mutta myöhäistä jo tässä vaiheessa.