Kyllä se kai tuohon päättyi, taisi olla lauantain viimeinen pätkä?Jatkoiko kisaa vielä tuon jälkeen? Muistelen ihmetelleeni kaveria silloin, mutta ei sentän noin hitaalta näyttänyt.
Kyllä se kai tuohon päättyi, taisi olla lauantain viimeinen pätkä?Jatkoiko kisaa vielä tuon jälkeen? Muistelen ihmetelleeni kaveria silloin, mutta ei sentän noin hitaalta näyttänyt.
Oli ennen tuota lippaa rallissa viimeisenä, viisi minuuttia Toyota Vitzillä seikkaimessa ollutta Kohei Izunoa jäljessä. WRC-Sitikalla oli rallin kymmenen ekaa pätkää päästelty tuleen 82 km/h keskituntinopeudella.Jatkoiko kisaa vielä tuon jälkeen? Muistelen ihmetelleeni kaveria silloin, mutta ei sentän noin hitaalta näyttänyt.
Japania hieman puhuva vaimoni johdatti meidät jo ennen kisaa Izunon pilttuuseen.Oli ennen tuota lippaa rallissa viimeisenä, viisi minuuttia Toyota Vitzillä seikkaimessa ollutta Kohei Izunoa jäljessä. WRC-Sitikalla oli rallin kymmenen ekaa pätkää päästelty tuleen 82 km/h keskituntinopeudella.
Toyotan Japanilaiset marjanpoimijat. En ees tajunnu et joku voi olla niitä hitaampia.Oli ennen tuota lippaa rallissa viimeisenä, viisi minuuttia Toyota Vitzillä seikkaimessa ollutta Kohei Izunoa jäljessä. WRC-Sitikalla oli rallin kymmenen ekaa pätkää päästelty tuleen 82 km/h keskituntinopeudella.
Leslie oli tämä sympaattinen skotti. Tarjoili huoltopilttuussa jotain misokeiton tapaista ja puuhaili kaikkea. Tästä hänen kokemuksia Suomen reissusta: https://thezerocar.wordpress.com/category/ks-finland-16/Japania hieman puhuva vaimoni johdatti meidät jo ennen kisaa Izunon pilttuuseen.
Kävimme siellä kesken kisan ja skotlantilais-fukuokalainen huoltopäällikkö ihmetteli mikä WRC:ssä on rikki. Vahvistimme että kuski
Nopeasti vilkaistuna Länsikorven paikka voisi olla Petääjärventie 177 eli järven rannalla oleva tiukka vasen, jota on usein läpiajellessa mietitty vanhaksi paikaksi.1990 Suurajojen Urheiluruudun ja Ruutulipun koosteista vähemmän ilmeiset paikat
1:39:56 Lempää ja alkuosan vinohyppypaikka
1:43:53 Kankkunen käy ojassa jollain perjantain pätkällä, missä?
1:44:01 yöpätkä voisi olla tien muodon puolesta Saalahden maaliintulo
1:44:36 tunnistamatta, Ford jollain teknisellä maaseutuosuudella, mikä? Mäkrän lopusta?
1:46:00 Länsikorpi kaataa Suzukin Juupajoella, missä? Petääjärven lenkillä?
1:46:31 Kankkusen kaasuvaijeri katkeaa Kalliokosken toiseksiviimeisessä risteyksessä kun palataan pikkutielenkiltä isolle tielle "väärään suuntaan".
1:48:46 Toikkalan nyppysuora
1:49:03 Erikssonin ojankyntö Leustussa Palolahdentien alkupäässä nyttemmin oikaistulla tielinjalla
1:50:14 Mikkola keskeyttää Hämepohjan risteykseen
1:50:31 tunnistamatta, Sundström jossain missä näkyy risteyksen etumerkki. Sama paikka näkyy myöhemmin vähän eri kulmista.
1:51:00 tunnistamatta, häivähdys pätkästä järven takaa
1:51:29 Vatanen spinnaa Västilässä, olikos tämä nyt se "Eestilän paikka"?
1:51:43 Sainz kurvaa risteyksestä isommalle tielle, kelistä päätellen perjantai. Voisi olla Jäppilän eka risteys?
1:53:27 Eriksson jarruttelee takaviistoristeykseen pehmeällä tiellä valot päällä sumussa/pölyssä, Kaipolanvuori ja risteys Lähdelevontielle?
Paikassa katsomassa olleena sanoisin että 99% varmuudella on.1:51:29 Vatanen spinnaa Västilässä, olikos tämä nyt se "Eestilän paikka"?
1987 myös: meni kypäräpuhelimet rikki ja heti tuli pohjatKankkusen kommentille ...
"Ei olis pitänyt päästää Piirosta rattiin, heti hävittiin 6 minuuttia..."
https://www.google.co.uk/maps/@61.7722094,24.4893697,3a,75y,126.59h,84.73t/data=!3m6!1e1!3m4!1smLclGZfjrsd2OogReSCyhA!2e0!7i13312!8i6656?entry=ttu1990 Suurajojen Urheiluruudun ja Ruutulipun koosteista vähemmän ilmeiset paikat
1:46:00 Länsikorpi kaataa Suzukin Juupajoella, missä? Petääjärven lenkillä?
Näyttää Hämepohjan risteykseltä. Valo-olosuhteetkin täsmäisivät tuohon klippiin jossa Mikkola keskeyttää Hämepohjaan. Tämä klippi vuodelta -84 on taidettu kuvata suunnilleen samasta paikasta:1:51:00 tunnistamatta, häivähdys pätkästä järven takaa
Oli kyllä erikoinen heitto. Ruutulipussa tosin kuului melkein jo formaattiin, että jutuissa ei olla faktojen suhteen turhan tarkkoja.Mitäs ihmettä muuten Vanhanen höpisee tuossa vuoden -90 koosteella, "pitkästä aikaa Suurajoissa ajetaan myös valoilla!" Joka vuosi ajettu pimeässä pätkiä Jyskälässä ennen vuotta 1990, -89 Surkeetakaan ei ole kyllä selvinnyt läpi ilman valoja. Onko Eki aikamatkannut 2000-luvulta juontamaan tuon koosteen?
Tuolle sivulle en oo osunutkaan, kiitos!Leslie oli tämä sympaattinen skotti. Tarjoili huoltopilttuussa jotain misokeiton tapaista ja puuhaili kaikkea. Tästä hänen kokemuksia Suomen reissusta: https://thezerocar.wordpress.com/category/ks-finland-16/
Kyllä, heti ensimmäinen auto korkkasi paikan. Ja taisi siinä olla muutenkin tapahtumaa ennen onnettomuutta, mm. Hannu Hotanen meni Kadettilla leveäksi jos en ihan väärin muista.1996 Harjun onnettomuusmutkassa meni Roland Muret sen verran paljon pihalle että tarvitsi yleisön työntöapua päästäkseen jatkamaan.
Hotasella, Washiolla ja Julli Jumissarovilla ainakin oli lisäksi ohjelmaa tuossa kohtaa.Kyllä, heti ensimmäinen auto korkkasi paikan. Ja taisi siinä olla muutenkin tapahtumaa ennen onnettomuutta, mm. Hannu Hotanen meni Kadettilla leveäksi jos en ihan väärin muista.