TeamVerstappen
Max Verstappen & Red Bull Racing
- Liittynyt
- 17.1.2023
- Viestit
- 312
Albon sanoi että "the car is what it is" kauden alussa, sen jälkeen mihin auto lähtee kehittymään on se kehityssuunta joka on nopeampi. Perezhän halusi vanhemman kehitysversion joka sopi hänelle paremmin, mutta Red Bullilla ei sellaista vanhaa mallia enää ollut koska se ei ole nopea. Havainnollistetaan keissiä vaikka niin että Perez halusi fillariinsa apupyörät takaisin että pysyisi paremmin pystyssä, ei varmasti tarvitse kysyä kumpi fillari olisi nopeampi, apupyörillä vai ilman.
Se että autoa kehitetään johonkin suuntaan niin autosta pyritään tekemään nopea, eikä kädenlämpöinen molemmille kuskille että molemmilla kuskeilla olisi tasapuolista ja mukavaa.
Writing for The Players' Tribune, Albon spoke at length about his time at, and demotion from, Red Bull, along with his memories of the first few days at the wheel of the RB15.Ei siellä kenellekään kuskeille rakenneta varta vasten autoja.
Autot suunnitellaan ja rakennetaan niin nopeaksi kuin mahdollista, ja se on kuskin homma sitten sopeutua ja ajaa sillä mahdollisimman nopeasti. Se on hyvin pieniä asioita mitä hienosäädetään kuskien palautteen ja toiveen mukaisiksi.
"When I got in the car and had a few sessions under my belt, I thought of Pierre," said Albon, before adding a message aimed at Gasly in solidarity: "I get it. I get it, mate."
"This isn’t to throw shade at anyone at Red Bull Racing or Max or anything, honestly. But the car is set up in a unique way that is built around the lead driver, and that’s Max. And, look, I totally get why.
"I mean, when all is said and done, he might be the greatest driver of all time. But he has a very distinct style of driving, and he likes the car set up a certain way that’s hard for a lot of drivers to sync up with. Of course, you can tinker and tweak your own car but just the Red Bull in general is suited to Max’s style."
Viimeksi muokattu: